Top 10 ulubionych Anime
Moderator: Moderatorzy
Top 10 ulubionych Anime
umieszczamy tu 10 naszych ulubionych Anime:
1.Gundam Wing - wspaniałe anime, fajne postacie, i świetne mechy
2.Dragon Ball - wiadomo co to jest. Lubię to za całokształt.
3.Capitain Tsubasa - lubię piłkę nożną więc lubię też CT
4.Digimon - przyjemne Anime, takie na wakacje XD
5.Cowboy Bebop - anime o łowcy nagród. Oglądałem dwa odcinki, ale za to duzo o tym czytałem
6.Vision Of Escaflowne - obejrzałem kilka odcinków, dużo czytałem
7.Saint Saiya - oglądałęm jedną serie i od razu mi się to anime spodobało
8.Sailor Moon - klasyka XD, wspaniałe anime
9.Shaman King - jak Digimony takie Anime na wakacje, nic poważnego
10.Pokemon - dużo się tego oglądało kiedyś
teraz wy XD
1.Gundam Wing - wspaniałe anime, fajne postacie, i świetne mechy
2.Dragon Ball - wiadomo co to jest. Lubię to za całokształt.
3.Capitain Tsubasa - lubię piłkę nożną więc lubię też CT
4.Digimon - przyjemne Anime, takie na wakacje XD
5.Cowboy Bebop - anime o łowcy nagród. Oglądałem dwa odcinki, ale za to duzo o tym czytałem
6.Vision Of Escaflowne - obejrzałem kilka odcinków, dużo czytałem
7.Saint Saiya - oglądałęm jedną serie i od razu mi się to anime spodobało
8.Sailor Moon - klasyka XD, wspaniałe anime
9.Shaman King - jak Digimony takie Anime na wakacje, nic poważnego
10.Pokemon - dużo się tego oglądało kiedyś
teraz wy XD
Ostatnio zmieniony ndz lip 16, 2006 8:43 pm przez Bobercik, łącznie zmieniany 1 raz.
1.Dragon ball
2. Captain Tsubasa
3.pokemon
4.naruto
5.beyblade
6.Rycerze zodiaku
7.-----------
8.--------------
9---------------
10.--------------
2. Captain Tsubasa
3.pokemon
4.naruto
5.beyblade
6.Rycerze zodiaku
7.-----------
8.--------------
9---------------
10.--------------
Ostatnio zmieniony ndz lip 16, 2006 9:27 pm przez adrian, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dragon Fist
- A True Dragon
- Posty: 856
- Rejestracja: czw paź 13, 2005 3:19 pm
- Lokalizacja: Złotów
Hmm...adrian pisze:1.Dragon ball
2.capitan cubasa
3.pokemon
4.naruto
5.beyblade
6.Rycerz zodiaku
7.-----------
8.--------------
9---------------
10.--------------
To raczej powinno być w twoim wykonaniu:
2. Captain Tsubasa
6.Rycerze Zodiaku
Warto pisać uważnie...
Kiedy oglądam Anime, mam swoich zdecydowanych faworytów, a oto oni:
1. Dragon Ball
2. Saint Seiya(Rycerze Zodiaku)
3. Slayers
Gdy oglądam Anime, nie potrzebuję nic więcej do szczęścia
- BH Daimaouji
- SSJ 5
- Posty: 6009
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
Nie wiem czy bedzie 10 ale oto daje
1.Dragon Ball
2.Dragon Ball GT
3.Dragon Ball Z
4.Pokemon
5.Yaiba
6.Sonic X
7.Sally
8.Yattaman
9.Daimos
10.Muminki
1.Dragon Ball
2.Dragon Ball GT
3.Dragon Ball Z
4.Pokemon
5.Yaiba
6.Sonic X
7.Sally
8.Yattaman
9.Daimos
10.Muminki
Tak? Inni twierdza inaczej , BTW jak edytujesz mi post , to nie "zjadaj" liter ok?Michal pisze:Sagi to nie oddzielne anime
Ostatnio zmieniony śr paź 18, 2006 5:40 pm przez BH Daimaouji, łącznie zmieniany 3 razy.
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
3 pierwsze miejsca to jedno anime : / BH ,ale co tam dla mnie możesz i tu filmy dać DBBH Daimaouji pisze:Nie wiem czy bedzie 10 ale oto daje
1.Dragon Ball
2.Dragon Ball GT -największy syf DB ,lepszy od Z w oczach BH ,
3.Dragon Ball Z
4.Pokemon
5.Yaiba
6.Sonic X
7.Sally
8.Yattaman
9.Daimos
10.Muminki
1.Dragon Ball
2. Piłka w grze - tutaj dam taką ciekawostkę ,że było to anime na który się popłakałem ;( ,śmierć Kubo Captain Tsubasa
3.Sailor Moon
3.Slayers
4.Soul Hunter
5.Captain Tsubasa
6.Saint Seya
7.BeyBlade
8.Yattaman
9.General Daimos
10.GoldeBoy
Nie będę ich opisywał ,bo i nie ma sensu ,i chęci też małe : D .
Ostatnio zmieniony śr sie 02, 2006 1:53 pm przez Wolak, łącznie zmieniany 1 raz.
Uwertura...
- GokuSSJ = Dyninio
- SSJ 2
- Posty: 109
- Rejestracja: sob maja 28, 2005 5:28 pm
- Lokalizacja: Olsztynek
- Kontakt:
1.Pokemon
2.Yu-Gi-Oh!
3.Tsubasa Capitan
4.BeyBlade
5.Girls Bravo-2nd Season
6.Tabaluga
7.Smerfy
8.Dragon Ball
9.--------
10.-------
Jak uda mi sie namowic rodzicow na noe512 to zaczne nałogowo sciagac nowe anime to uzupelnie liste bo z radiowka128 to kiepsko sie takie zeczy ribi :/
2.Yu-Gi-Oh!
3.Tsubasa Capitan
4.BeyBlade
5.Girls Bravo-2nd Season
6.Tabaluga
7.Smerfy
8.Dragon Ball
9.--------
10.-------
Jak uda mi sie namowic rodzicow na noe512 to zaczne nałogowo sciagac nowe anime to uzupelnie liste bo z radiowka128 to kiepsko sie takie zeczy ribi :/
Zapraszam wszystkich fanow anime[a jest ich tutaj chyba duzo ] Na moje najnowsze forum o tematyce anime
www.ssjanime.fora.pl
www.ssjanime.fora.pl
- BH Daimaouji
- SSJ 5
- Posty: 6009
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
To nie sa anime! Tak samo jakbym ja chetnie dodal Super Monkey Team hyper force go! i Odlotowe agentki do mojej listy -_-KKRTSSJ pisze:6.Tabaluga
7.Smerfy
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
1] Hellsing = www: http://www.hellsing-project.prv.pl download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: horror
Ilość odcinków: 13
2] Bleach = www: http://www.bleachflame.com/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Przygodowy
Ilość odcinków: ok. 90
3] Naruto = www: http://www.naruto.com/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Akcja/Przygodowy
Ilość odcinków: ok. 185
4] Dragon Ball = www: http://www.ssjpower.net download: http://www.http://users.interblock.pl/~ ... owe_filmy/ =
Gatunek: Fantastyczny
Ilość odcinków: ok. 504
5] Captain Tsubasa Speed = www: http://www.tsubasa.pl/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Sport
Ilość odcinków: ok. 226
6] Full Metal Alchemist = www: http://www.http://www.fullmetalalchemis ... index.html download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Przygodowy
Ilość odcinków: ok. 50
7] Saint Seiya = www: http://www.saintseiya.com/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Akcja
Ilość odcinków: ok. 125
8] Gundam Wing = www: http://www.myanimeclips.tripod.com/gw-index.htm download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Akcja
Ilość odcinków: ok. 50
9] Suzuka = www: http://www.suzuka-tv.com/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Romantyczny, komedia
Ilość odcinków: ok. 25
10] Tactics = www: http://www.http://www.animenewsnetwork. ... hp?id=4100 download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Fantastyczny
Ilość odcinków: 25
Gatunek: horror
Ilość odcinków: 13
2] Bleach = www: http://www.bleachflame.com/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Przygodowy
Ilość odcinków: ok. 90
3] Naruto = www: http://www.naruto.com/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Akcja/Przygodowy
Ilość odcinków: ok. 185
4] Dragon Ball = www: http://www.ssjpower.net download: http://www.http://users.interblock.pl/~ ... owe_filmy/ =
Gatunek: Fantastyczny
Ilość odcinków: ok. 504
5] Captain Tsubasa Speed = www: http://www.tsubasa.pl/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Sport
Ilość odcinków: ok. 226
6] Full Metal Alchemist = www: http://www.http://www.fullmetalalchemis ... index.html download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Przygodowy
Ilość odcinków: ok. 50
7] Saint Seiya = www: http://www.saintseiya.com/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Akcja
Ilość odcinków: ok. 125
8] Gundam Wing = www: http://www.myanimeclips.tripod.com/gw-index.htm download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Akcja
Ilość odcinków: ok. 50
9] Suzuka = www: http://www.suzuka-tv.com/ download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Romantyczny, komedia
Ilość odcinków: ok. 25
10] Tactics = www: http://www.http://www.animenewsnetwork. ... hp?id=4100 download: http://www.download-anime.prv.pl/ =
Gatunek: Fantastyczny
Ilość odcinków: 25
Życie stworzone jest z fragmentów,
o których tylko wiedzą Ci, którzy nas znają
Kilka zmian:
1.Aoki Densetsu Shoot! - najlepsze anime jakie miałem okazję oglądac. Jest w wszystko: wspaniałe mecze (piłka nożna), przyjaźnie (Toshi, Kenji, Kazuhiro) i miłośc (Kazumi xD). Zdecydowanie pierwsze miejsce!
2.Gundam Wing - mechy spadły, ale i tak jest to super anime
3.Dragon Ball - nie myślałem że kiedyś polubię cos bardziej od tego. A jednak! GW jest na równi(ale są na wyższym miejscu dzięki Relenie xD), ale "Aoki..." jest świetne!
4.Inuyasha - Puszek the best
5.Cowboy Bebop - fajne przygody Spike'a
6.Digimon - fajne anime
7.Vision Of Escaflowne - takie dziwne anime XD
8.Sailor Moon - legenda...
9.Captain Tsubasa - spadł bo dawno nie widziałem
10.Shaman King - polewkowe anime
1.Aoki Densetsu Shoot! - najlepsze anime jakie miałem okazję oglądac. Jest w wszystko: wspaniałe mecze (piłka nożna), przyjaźnie (Toshi, Kenji, Kazuhiro) i miłośc (Kazumi xD). Zdecydowanie pierwsze miejsce!
2.Gundam Wing - mechy spadły, ale i tak jest to super anime
3.Dragon Ball - nie myślałem że kiedyś polubię cos bardziej od tego. A jednak! GW jest na równi(ale są na wyższym miejscu dzięki Relenie xD), ale "Aoki..." jest świetne!
4.Inuyasha - Puszek the best
5.Cowboy Bebop - fajne przygody Spike'a
6.Digimon - fajne anime
7.Vision Of Escaflowne - takie dziwne anime XD
8.Sailor Moon - legenda...
9.Captain Tsubasa - spadł bo dawno nie widziałem
10.Shaman King - polewkowe anime
Ostatnio zmieniony ndz sie 27, 2006 1:51 pm przez Bobercik, łącznie zmieniany 1 raz.