Uu... to dziwna sprawa, przewidziana kraina na 4 osoby, 2 sa uprawione juz do gry, trzecia niewiadomo a czwartej brak. No nic, czekamy az Glaciusa wrzuca na strone i czy w ogole umie grac, i na potwierdzenie Desphera (ten ma dos z pbemow).
Szkoda Segrig ze nie grasz. Tak czy tak nie grasz, a u mnie od 1000 BP (przynajmniej ta pierwsza fala).
Wiecej mi nic tu nie pisz o syndromie slomianego zapalu... bo jak masz mozliwosc a nie chcesz...
[ Dodano: Wto Lis 30, 2010 9:28 pm ]
http://s1.polchat.pl/chat.php?room=Syriusz - link do krainy, miodem i mlekiem płynącej x)
TAK CZY SIAK TO BRAKUJE MI GRACZY:
1. Kyra
2. Wireks
3. Glacius (czemu go nie ma na stroie?)
Potrzeba mi jeszcze jednego bym mogl normalnie prowadzic sesje.
[ Dodano: Czw Gru 02, 2010 10:19 pm ]
Taka mala ankieta:
Kto chce lub tez nie wprowadzone i tak po edytowanych zasadach, nowej cechy Inteligencji.
Kazdy by startowal z 3 punktami IQ, i kazdy moglby w nie zainwestowac. Z kazdym punktem dostajemy tzw. podpowiedzi od guru, i mozemy np: uzywac technologii, hakowac jakies komputery, i miedzy innymi naprawiac/budowac broń/zbroje. itp.
Pamietam ze na legendary bylo tak samo jesli chodzi o inteligencje wiec pozniej skopiuje to co potrzeba! Dla uscislenia tego. Kto wstepnie za kto przeciw??
[ Dodano: Pią Gru 03, 2010 12:59 am ]
- Inteligencja ? Jest to nasza wiedza
, zdolność przyswajania wiedzy, znajomość zaawansowanych technologii, obsługa broni, im większa tym wymyślamy lepsze strategie oraz koszt techniki jest mniejszy. Inteligencja jest ważna za stan duchowy postaci, spostrzegawczość i słownictwo. Należy to wszystko umiejętnie odgrywać. Czym wyższy wskaźnik tym więcej dostajemy podpowiedzi na privie od Guru.
IQ od 1 do 6 : 100% kosztu nauki
IQ od 7 do 10 : 80% kosztu nauki
IQ od 11 do 15 : 60 % kosztu nauki
IQ od 16 do 19 : 40 % kosztu nauki
IQ od 20 wzwyż : 20% kosztu nauki
Nasz poziom inteligencji który powinniśmy odgrywać zareprezentowany jest poniżej:
Osobnicy z:
1-3 IQ - dana osoba nie potrafi mówić, jedynie może wydawać okrzyki, bełkotać pod nosem czy też rozumieć proste polecenia. Głupawa, brak umiejętności łączenia faktów itp. (gracz powinien to odpowiednio odgrywać). Nie dostaje podpowiedzi od MG. 0 % Szans na naukę zobaczonej techniki.
4-6 IQ - dana osoba potrafi się komunikować z innymi. Niestety nie potrafi pisać ani liczyć. Potrafi łatwą drogą dedukcji dojść do wielu przydatnych spostrzeżeń. Potrafi posługiwać się rzeczami codziennego użytku; na widok ruchomych schodów nie wpada w podziw xD. Dostaje maksymalnie 1 podpowiedzi na sesje. 3 % Szans na naukę zobaczonej techniki.
7-10 IQ - dana osoba umie już liczyć czy też pisać. Potrafi wnioskować drogą dedukcji oraz indukcji. Wie jak funkcjonują nie które pojazdy, czy też, że planety krążą wokół słońca, a nie na odwrót
. Dostaje maksymalnie 3 podpowiedzi na sesje. 6 % szans na naukę zobaczonej techniki.
11-15 IQ - osobnik zna różne wzory matematyczne, jest oczytana i ma duży światopogląd. Potrafi rozpoznawać dialekty innych języków, może także nauczyć się obcego języka. Potrafi naprawiać różnorakie bronie, umie się kamuflować. Dostaje maksymalnie 5 podpowiedzi na sesje. 10 % szans na naukę zobaczonej techniki.
16-18 IQ - dana osoba potrafi sterować pojazdami kosmicznymi, potrafi z pomocą odpowiedniego sprzętu i materiału zbudować broń dla siebie, np.: Zbroje Sajańską, Scoouter, a nawet to co sobie sama wymyśli. Dostaje maksymalnie 6 podpowiedzi na sesje. 15 % na naukę zobaczonej techniki.
- jeśli ktoś przeskoczy powyższe poziomy zastanowię się nad następnymi.
Androidy i Cyborgi, ich wiedza i inteligencja to miliony gigabajtów pamięci dlatego więc ich współczynnik inteligencji tyczy się tylko przyznawanych podpowiedzi, z góry potrafią bardzo dobrze liczyć, zapamiętywać schematy walk i wiele innych. Niezależnie też od inteligencji koszt technik dla nich zawsze się równa 100%. Potrafią uczyć się techniki użytej przy nich przynajmniej 3 razy.
BP (Moc) ? Inaczej też Body Power, jest to moc jaką posiadamy w sobie.