Lista narzędzi i patchy do RPG Makera

Wszystko o RPG Makerze.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
mac402
Game Maker
Posty: 136
Rejestracja: pn sty 14, 2008 3:14 pm

Lista narzędzi i patchy do RPG Makera

Post autor: mac402 »

Już dawno się nosiłem z zamiarem napisania tego. Myślę, że ten temat może okazać się przydatny dla wszystkich, którzy chcą coś robić w RPG Makerze. Poniżej zamieszczam listę znanych mi narzędzi oraz patchy do tego programu, głównie dla wersji rm2000, ale część działa też z rm2003. Jeśli ktoś zna coś czego tu nie napisałem (np. dotyczące nowszych makerów), to proszę bardzo, można uzupełniać info. Aha... wszystkie programy są freeware, a więc ich pobieranie jest jak najbardziej legalne.




Narzędzia graficzne:

IDraw 3.32 (Hawk/RPG Advocate) - program do obróbki grafiki, idealny do edycji/tworzenia zasobów graficznych rpg makera. Jego zalety to m.in. bardzo duży zoom pozwalający na edycję piksel po pikselu, możliwość tworzenia siatek wyznaczających (np. przy tworzeniu charsetów), możliwość podglądania animacji wybranych fragmentów, bogate możliwości selekcji/wycinania/wklejania elementów i edycji palety kolorów.
http://rpgmaker2000.narod.ru/files/iDraw332_e.zip

IrfanView (Irfan Skiljan) - program do podglądania/obróbki/konwertowania grafiki. Obsługuje całą masę formatów (png, bmp, gif, jpg i inne) pozwalając na dowolne konwertowanie jednego w drugi. Jest to chyba najlepszy program do modyfikacji rozmiaru czy redukowania palety kolorów ponieważ, w przeciwieństwie do Painta zachowuje oryginalne kolory i nie powoduje zauważalnej utraty jakości.
http://www.irfanview.com/

RPG2000/2003 image converter (sue445) - konwertuje formaty png do xyz i na odwrót, obydwa używane przez rpg makera
http://cherry1.ch.ohost.de/rpgimgcnv_en.exe

CreditsMaker2000 (derula) - program po niemiecku, służy do tworzenia creditów do gry
http://www.uglyhorst.de/rPG%20Maker/tools/cm2000.zip

MyWin (Gaz) - program do tworzenia okienek odpowiadających wyglądem menu z naszej gry
http://mods.gamingw.net/ATARI/hosted/mywin_v16_e.zip




Narzędzia służące do importowania zasobów:

MassImporter2000 (derula) - narzędzie to automatycznie segreguje załadowane pliki graficzne na kategorie charsety, chipsety, facesety itd., umożliwia zarządzanie nimi (przenoszenie, dodawanie, usuwanie) i wreszcie zaimportowanie do swojego projektu włącznie z możliwością automatycznej redukcji kolorów, określenia typu pliku (png/xyz) i wyboru koloru przezroczystości w obrazku.
http://www.uglyhorst.de/rPG%20Maker/too ... er2000.zip

Spiffster (Don Miguel) - program Don Miguela (gościa, który przetłumaczył rpg maker 2000 na język angielski), który kataloguje pliki graficzne w wybranym folderze (podobnie jak powyższy), umożliwia ich podgląd (jak w grze) i zarządzanie. Bardzo przydatny przy dużej liczbie zasobów.
http://rpgmaker2000.narod.ru/files/spiffster.zip




Narzędzia ułatwiające tworzenie gry:

ImagePositioner2000 (derula) - pozwala na wczytanie obrazka i ustawienie go w pożądanej pozycji na ekranie, po czym podaje współrzędne jakie należy wpisać w rpg makerze aby uzyskać takie położenie. Bardzo przydatny!
http://www.uglyhorst.de/rPG%20Maker/too ... tioner.zip

ProjectRunner2000 (derula) - program, który pokazuje dane naszego projektu takie jak ilość plików, rozmiar, czy wymaga pakietu RTP itp., pozwala też zmienić wymagania odnośnie RTP, nazwę projektu czy folder (wszystko to tak naprawdę da się zrobić ręcznie edytując plik RPG_RT.ini naszego projektu)
http://www.uglyhorst.de/rPG%20Maker/too ... er2000.zip

Gamedisc Studio (derula) - program do tworzenia plików instalacyjnych, jest trochę lepszy niż wersja wbudowana w rpg maker, pozwala na wybór obrazka widocznego w czasie instalacji czy odgrywanie muzyczki (z zasobów gry) w czasie jej trwania
http://www.uglyhorst.de/rPG%20Maker/tools/gs10.zip

RPG2DEV (sue445) - zachowuje mapy z naszego projektu jako obrazki w formacie bmp
http://cherry1.ch.ohost.de/rpg2kdev.exe

RPG Debug (sue445) - bardzo przydatny program, który skanuje nasz projekt i wyszukuje w nim wszystkie zdarzenia zawierające daną zmienną lub przełącznik
http://cherry1.ch.ohost.de/debug_en.rar

rpg2sav (sue445) - program umożliwia edycję save'ów z gier zrobionych w rpg makerze
http://cherry1.ch.ohost.de/rpg2ksav_en.rar

RM2K General Utility (Rast & Anomy) - narzędzie łączące w sobie wiele funkcji: skanuje projekt w poszukiwaniu wymaganych zasobów z RTP, umożliwia ich automatyczne dodanie, umożliwia odpalanie gry bez RTP, zmianę czcionek w grze, logo startowych, ikony czy symboli tekstowych, a także pozwala zabezpieczyć grę przed otwarciem w rpg makerze
http://www.wombatrpgs.frih.net/phpBB2/d ... l&df_id=30

RMTool (Comet Studios) - bardzo dobre narzędzie, które skanuje projekt i określa, które zasoby są niepotrzebne, a których brakuje oraz umożliwia usuwanie zbędnych zasobów/importowanie brakujących z RTP
http://whoopanetwork.com/rmtool/

Zorn's RM2K Tool (Zorn) - zawiera generator imion bohaterów i nazw technik/przedmiotów oraz kilka poradników. W języku angielskim.
http://crankeye.com/downloads/Rm2kTool.zip

Charas.EX (Charas Team) - program do tworzenia charsetów, wersja offline znanego generetora
http://charas-project.net/charas.ex/

LinkMaker2000 (derula) - program do automatycznego tworzenia linków do plików mp3 w patchu Inelukiego
http://www.uglyhorst.de/rPG%20Maker/too ... er2000.zip




Zamienniki dla RPG_RT.EXE:

enterheroname - plik z poprawioną (działającą) funkcją wprowadzania imienia bohatera w naszej grze
http://dl1.rpg-atelier.net/ressourcen2/ ... rt_exe.zip

loadpatch (Cherry) - funkcja 'Stop Parallel Events' działa teraz jak wywołanie opcji load game, co umożliwia ładowanie gry nie tylko z poziomu ekranu tytułowego (przydatne jak chcemy stowrzyć własny ekran tytułowy)
http://cherry1.ch.funpic.de/loadpatch.rar

Better AEP (Cherry) - ulepszona wersja Auto-Enter Patch'a, tym razem w formie gotowego pliku RPG_RT.exe, pomija całkowicie ekran tytułowy gry i przenosi na pozycję startową w grze. Pozwala to stworzyć własne (ładniejsze) menu startowe. Funkcje ładowania/wychodzenia z gry opisane w Readme (niemiecki i angielski).
http://cherrytree.at/downloads/betteraep.rar




Programy modyfikujące RPG_RT.EXE:

RM Recker (Anomy) - pozwala zmienić ikonę pliku RPG_RT.exe, 3 obrazki w logo startowym oraz zestaw symboli w czcionce
http://crankeye.com/downloads/rmreckerb2.exe

Auto-Enter Patch (Miroku) - pozwala spatchować plik gry tak, aby ominąć ekran tytułowy przy jej uruchomieniu
http://dl1.rpg-atelier.net/ressourcen2/ ... rPatch.exe

Char Expander Patch (Cherry) - działa z wersją 1.07 RPG_RT.exe i zwiększa rozmiar charsetów z 24x32 piksele do nawet 1024x1024! Instrukcje po niemiecku i angielsku.
http://cherrytree.at/downloads/cep.rar

PicPointer Patch (Cherry) - ten patch dodaje funkcje identyfikacji i wyboru obrazka na podstawie zmiennej, skraca to znacznie czas i ilość wpisywanego kodu przy np. tworzeniu własnego systemu menu (wymaga też zhackowania programu rpg maker, instrukcje jak to zrobić są po angielsku i niemiecku)
http://cherrytree.at/downloads/ppp.rar

Item&EventPointer Patch (Cherry) - podobny do poprzedniego, tyle że tym razem umożliwia ruch zdarzeniem wybranym przez zmienną i wyświetlania obrazka na podstawie ilości danych przedmiotów
http://cherrytree.at/downloads/i&epp.rar

RM2K/3 Hyper Patcher (Cherry) - program po niemiecku, pozwala zmienić wygląd menu startowego, pominąć logo lub ekran tytułowy, usunąć widok Poziomu/HP w menu ładowania/zachowywania gry, usunąć niechciane elementy z menu czy zmienić kolor czcionki poszczególnych opcji w menu
http://dl1.rpg-atelier.net/ressourcen2/ ... hyperp.exe

Font Changer (Cherry) - pozwala zmienić czcionkę w grze
http://dl1.rpg-atelier.net/ressourcen2/ ... hgfont.exe

UnlockPics-Patch (Cherry) - zmienia mechanikę gry tak by ruch obrazków nie był zatrzymywany podczas wyświetlania tekstu. Przydatne jeśli chcemy dodać ruchy ust postaci podczas rozmowy.
http://cherry1.ch.funpic.de/download/unlockpics.rar

Destiny Patcher (Bananen-Joe) - świetny program do patchowania RPG_RT.exe. Pozwala zmienić wygląd menu startowego, logo, pominąć menu startowe, zmienić ustawienia klawiatury i najważniejsze - umożaliwa wyświetlanie do maksimum 100 obrazków zamiast 20. Ale to jeszcze nie koniec! Ten program pozwala dodać język skryptowy do naszej gry, który umożliwia rejestrowanie i modyfikację praktycznie wszystkich wartości w grze, ma funkcję rysowania (przypomina się TurboPascal :) ), działania na plikach, zachowanie/wczytywanie/wyjście z gry na poziomie skryptu i wiele innych. Można nawet grać dzięki niemu w trybie multiplayer przez sieć! Program jest po niemiecku i angielsku, ale instrukcja języka skryptowego tylko po niemiecku.
http://www.bananen-joe.de/DestinyDLL/?P ... oad&File=1




Zamienniki dla pliku Harmony.dll:

Ineluki Key Patch (Ineluki) - najpopularniejszy, umożliwia odtwarzanie plików mp3 (aczkolwiek w dość niewygodny sposób), obsługę myszki i całej klawiatury oraz wywoływanie zewnętrznych programów (lista znajduje się dalej). Nie zastępuje pliku harmony.dll, ale zmienia go na oldharmony.dll. Oba są potrzebne do działania.
http://www.rpg2000.4players.de:1061/son ... chv1-2.zip

Disharmony (derula) - umożliwia odtwarzanie muzyki mp3, wma, ogg i innych plików DirectSound tak samo jak midi w rpg makerze. Może być używany razem z powyższym.
http://uglyhorst.de/rPG%20Maker/patches/Disharmony.zip

Burning Harmony (WordsBG) - niestety nie wiem skąd ściągnąć. Umożliwia odtwarzanie mp3 oraz stosowanie wtyczek umożliwiających podobne rzeczy co Ineluki Key Patch aczkolwiek w trochę prostszy sposób. Z tego co wiem kompatybilny z Ineluki Key Patch.




Programy działające jako RPG_RT.exe:

Te programy wymagają zmiany nazwy oryginalnego RPG_RT.exe naszej gry po czym odpalają się jako plik startowy gry i same odpalają właściwy RPG_RT.exe.


Power Patch (Cherry) - program wykorzystujący język Lua do komunikacji z grą, umożliwia takie rzeczy jak obsługa myszki, całej klawiatury, wyświetlanie czasu rzeczywistego (przydatne w takich grach jak np. Pokemon), operacje na plikach, zmiennych, przełącznikach, zapisywanie zmiennych progamu do plików i ich późniejsze wczytywnie, symulowanie naciśnięcia przycisku, wyświetlanie okienek a'la Windows i inne
http://cherry1.ch.funpic.de/pp042.rar

Maker Ultimative (Miroku) - pozwala m.in. na obsługę programu myszą (pokrywa funkcje kursorów oraz Esc i Enter), modyfikację ekranu tytułowego oraz wyświetlanie swojego splash screenu przy starcie gry
http://cherry1.ch.funpic.de/Maker%20Ultimative.exe

Secondary Sound System (Cherry) - daje możliwość odtwarzania plików muzycznych MID, RMI, MOD, IT, XM, S3M, SGT i FSB; wymaga Ineluki Key Patch
http://cherry1.ch.funpic.de/sss.rar




Programy wymagające wywołania w trakcie gry (potrzebny jest Ineluki Key Patch):

Power Patch Compact (Cherry) - umożliwia wywołanie menu zapisu/wczytywania gry, samodzielnie może zapisywać/wczytywać grę, sprawdzać czy istnieje już save, umożliwiać ruch obrazków także podczas wyświetlania wiadomości, zmieniać obrazki w ekranie tytułowym i game over w czasie trwania gry oraz ma jeszcze kilka innych funkcji Power Patcha
http://cherrytree.at/downloads/ppc085a.rar

SFX (Miroku) - pozwala na robienie zdjęcia ekranu, które może natychmiast zostać wykorzystane przez rpg makera, co pozwala na kilka ciekawych efektów graficznych w naszej grze
http://dl1.rpg-atelier.net/ressourcen2/ ... Effect.exe

Retest (Manuel) - program współdziała z powyższym, umożliwia zmianę nazwy pliku naszego screenshota (przydatne przy tworzeniu własnego systemu save/load w grze)
http://home.arcor.de/mk-gamemaker/retest.zip

Save-Load Script (Vampire of Eternal Chaos) - zestaw programów do stworzenia alternatywnego systemu zachowywania i ładowania gry
http://www.dedo-entertainment.de/Downlo ... Script.exe




Inne:

ResHacker (Angus Johnson) - program do grzebania w plikach, można nim grzebać w rpg makerze, ale na własną odpowiedzialność
http://angusj.com/resourcehacker/

AnimGet (Michael Menne) - bardzo poręczne narzędzie do ripowania grafiki np. z emulatorów. Wykonuje zrzut ekranu co 10 ms i porównuje go z poprzednim, zapisując kiedy się różnią
http://www.gmdsoft.de/menne/z3c/files/AnimGet.zip

RPG Maker 2000 Remix (mac402) - plik rpg2000.exe mojego autorstwa. Jest to ulepszona wersja starego dobrego RM2000 przystosowana do rozdzielczości 1024x768. Posiada większe, lepiej rozmieszczone elementy bazdy danych, umożliwia odtwarzanie do 10,000 klatek animacji ataku (zamiast 100), obsługę do 500,000 przełączników (zamiast 5000), potwory mogą mieć do 9,999,999 HP oraz inne bajery. W pełni kompatybilna z projektami ze zwykłego rm2k.
http://rapidshare.com/files/144798944/RPG2000Remix.zip
Ostatnio zmieniony ndz lis 09, 2008 8:53 pm przez mac402, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009
Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm

Post autor: BH Daimaouji »

Dobre Mac kun , jestes RPG Makerowa wersja Piotrka (aka PP3088 )
CreditsMaker2000 - program po niemiecku, służy do tworzenia creditów do gry
A na czym to polega?
Disharmony - umożliwia odtwarzanie muzyki mp3, wma
Sounds good

Przydal by sie teraz program do robienia gier ala LoTSS , KyuuShuu Saiyajin , GekiShin Freeza bez potrzeby dodawania tego w charsecie oraz zeby nie byl wymagany RPG Maker 2003
Char Expander Patch - działa z wersją 1.07 RPG_RT.exe i zwiększa rozmiar charsetów z 24x32 piksele do nawet 1024x1024! Instrukcje po niemiecku i angielsku.
Narescie bede mogl grac jako: http://www.picceta.com/Rm2k3/data/media ... ourine.png mam racje?
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji

"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli

Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Awatar użytkownika
mac402
Game Maker
Posty: 136
Rejestracja: pn sty 14, 2008 3:14 pm

Post autor: mac402 »

BH Daimaouji pisze:Narescie bede mogl grac jako: http://www.picceta.com/Rm.../Tambourine.png mam racje?
Tak! Ja użyłem dzięki temu Girana z DBAA do CBSu swojej gry.

Co do stworzenia systemu takiego jak w karcianych rpg DB to jest to jak najbardziej możliwe, ale trochę trudniejsze i bardziej czasochłonne.
Awatar użytkownika
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009
Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm

Post autor: BH Daimaouji »

mac402 pisze:Co do stworzenia systemu takiego jak w karcianych rpg DB to jest to jak najbardziej możliwe, ale trochę trudniejsze i bardziej czasochłonne.
Ja i tak bym wolal zrobic te gry bez kart , ale z ruchami podczas walki (o to mi chodzi)

A jesli wiesz jak to zrobic to napisz mi na GG
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji

"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli

Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Awatar użytkownika
mac402
Game Maker
Posty: 136
Rejestracja: pn sty 14, 2008 3:14 pm

Post autor: mac402 »

Jeśli chodzi ci o to tylko, żeby zrobić animację ataku przeciwnika to masz napisane poniżej - pozycja druga. Co prawda demo jest dla RPG Maker ME, ale w rm2000 robi się ten skrypt analogicznie.

http://www.rpgmaker.sclek.com/?co=porad ... cbs-bonusy
Awatar użytkownika
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009
Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm

Post autor: BH Daimaouji »

Nic nie chodzi , kogo oni oszukuja niby?

Update

Niep nic nie widze dobrego , mozesz dac te wersje w RPG Makerze 2000?
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji

"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli

Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Awatar użytkownika
mac402
Game Maker
Posty: 136
Rejestracja: pn sty 14, 2008 3:14 pm

Post autor: mac402 »

Pisałem, że demo jest dla RPG Maker ME, więc mam nadzieję, że nie chodziło ci o to, że nie działa bo otwierałeś w rm2k. :mrgreen:

Co rm2k to można to zrobić tak:

Tworzymy technikę, która będzie animowanym atakiem wroga i dajemy odpowiedni przełącznik (switch), który ona włącza kiedy użyta.

Tworzymy potwora, który nie będzie miał swojej grafiki. Jego statystyki etc. są nieważne, bo służy on tylko po to, żeby po "wyłączeniu" prawdziwego przeciwnika nie pojawił się komunikat o zwycięstwie.

Teraz w zakładce grupy przeciwników, dodajemy pożądanego wroga oraz tego niewidzialnego, z tym że przy tym ostatnim zaznaczamy 'route from appearance'. Tworzymy tam również battle event uaktywniany przełącznikiem techniki ataku przecinika. W zakładce eventu robimy następujące rzeczy:
1. Wyłączenie przełącznika.
2. Pojawienie się niewidzialnego wroga.
3. Anulowaniu stanu śmierci niewidzialnego wroga.
4. Zapisanie liczby HP prawdziwego wroga minus 1 do zmiennej.
5. Włączenie stanu śmierci prawdziwego wroga.
6. Tu następuje animacja ataku, zadanie obrażeń, informacja o obrażeniach itd. - zostawiam waszej wyobraźni.
7. Anulowaniu stanu śmierci prawdziwego wroga.
8. Zwiększenie liczby HP prawdziwego wroga o tą ze zmiennej.
9. Włączenie stanu śmierci niewidzialnego wroga.
Awatar użytkownika
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009
Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm

Post autor: BH Daimaouji »

mac402 pisze:Pisałem, że demo jest dla RPG Maker ME, więc mam nadzieję, że nie chodziło ci o to, że nie działa bo otwierałeś w rm2k

Co rm2k to można to zrobić tak:

Tworzymy technikę, która będzie animowanym atakiem wroga i dajemy odpowiedni przełącznik (switch), który ona włącza kiedy użyta.

Tworzymy potwora, który nie będzie miał swojej grafiki. Jego statystyki etc. są nieważne, bo służy on tylko po to, żeby po "wyłączeniu" prawdziwego przeciwnika nie pojawił się komunikat o zwycięstwie.

Teraz w zakładce grupy przeciwników, dodajemy pożądanego wroga oraz tego niewidzialnego, z tym że przy tym ostatnim zaznaczamy 'route from appearance'. Tworzymy tam również battle event uaktywniany przełącznikiem techniki ataku przecinika. W zakładce eventu robimy następujące rzeczy:
1. Wyłączenie przełącznika.
2. Pojawienie się niewidzialnego wroga.
3. Anulowaniu stanu śmierci niewidzialnego wroga.
4. Zapisanie liczby HP prawdziwego wroga minus 1 do zmiennej.
5. Włączenie stanu śmierci prawdziwego wroga.
6. Tu następuje animacja ataku, zadanie obrażeń, informacja o obrażeniach itd. - zostawiam waszej wyobraźni.
7. Anulowaniu stanu śmierci prawdziwego wroga.
8. Zwiększenie liczby HP prawdziwego wroga o tą ze zmiennej.
9. Włączenie stanu śmierci niewidzialnego wroga.
1.Heh :mad:
2.OK sprobuje
3.Ale mi chodzi o to zeby wrog atakowal postac na ekranie a nie normalnie
4.To co pisesz w tym niewidzialnym czy widzialnym?
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji

"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli

Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Awatar użytkownika
mac402
Game Maker
Posty: 136
Rejestracja: pn sty 14, 2008 3:14 pm

Post autor: mac402 »

BH Daimaouji pisze:3.Ale mi chodzi o to zeby wrog atakowal postac na ekranie a nie normalnie
Postać dostającą obrażenia możesz ukazać w animacji ataku wroga. W grach typu LoSS też tak jest, że na początku widzisz tylko przeciwników.
zaraz przeciw tylko jedna osobe mozna dac jak dostaje , jak mozna dac inne?
Musisz użyć w tym celu zmiennych. Potem może pokażę to jako demo w rm2k. W mojej gierce też możesz zobaczyć np. animację strzelania z pistoletu, a potem obrażenia dostaje osoba losowo wybrana spośród tych w drużynie. Dane do przeliczania obrażeń wg schematu podstawowego systemu walki w rm2k są w pliku pomocy do tego programu.
Ostatnio zmieniony pt wrz 19, 2008 8:40 pm przez mac402, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009
Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm

Post autor: BH Daimaouji »

mac402 pisze:
BH Daimaouji pisze:3.Ale mi chodzi o to zeby wrog atakowal postac na ekranie a nie normalnie
Postać dostającą obrażenia możesz ukazać w animacji ataku wroga. W grach typu LoSS też tak jest, że na początku widzisz tylko przeciwników.
O

Damn , nic nie moge , daj to w formie RPG Makera

BTW zaraz przeciez tylko jedna osobe mozna dac jak dostaje , jak mozna dac inne?

Update

No juz cos jest , ale jak to wykonuje , to po 20 obrazeniach wrog ginie

Update

OK juz jakos mam

Update2

Yosh potem dam wiecej
Potem może pokażę to jako demo w rm2k.
Fajnie by bylo
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji

"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli

Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Cherry
Przeciętny wojownik
Posty: 1
Rejestracja: wt paź 28, 2008 8:21 pm
Lokalizacja: Austria/Linz
Kontakt:

Post autor: Cherry »

Hello!

I am Cherry, the creator of most of this tools and the original author of this list.

I find it not very honest to link directly to the files and not to mention my name anywhere.

Please add the author information of the patches in your post, mac402.

greetings, Cherry
Awatar użytkownika
mac402
Game Maker
Posty: 136
Rejestracja: pn sty 14, 2008 3:14 pm

Post autor: mac402 »

Cherry pisze:Please add the author information of the patches in your post, mac402.
Will do. No disrespect intended. I'm in debt to you for making such great stuff like Power Patch or Char Expander Patch. This just serves to promote it here. Of the very few people of polish RM2K community, even fewer are aware of most of it existing.
Cherry pisze:I am Cherry, the creator of most of this tools and the original author of this list.
Maybe a similar list but not this list.
Awatar użytkownika
derula
Przeciętny wojownik
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 1:18 pm
Lokalizacja: Niemcy
Kontakt:

Post autor: derula »

Hello!

I am derula, author of some of these tools.

I don't care if you mention my name anywhere.

xD well thing is, I check the referrers to my site from time to time, to see who uses my tools. I just wanted to say that if you should experience any problems with one of my tools or Disharmony, please feel free to ask me for help. I won't give newbie support too much, as all of my tools are documented quite well, and those questions can maybe also be answered by other forum members. But if you ever think one of my tools has a bug, minor or major, I'ld like to be informed so that I can fix it.

Thanks in advance.

@Cherry: If you don't like hotlinking, you should probably add a referrer check to your downloads, thus forcing anyone who wants to download from your site to visit it first and then start the download from inside your site. If you don't, then why are you complaining? Those who download your tools will soon be informed of who's the author, by a giant image of a cherry. Am I not right?
Obrazek
Awatar użytkownika
Barni
SSJ 5
Posty: 2999
Rejestracja: sob kwie 21, 2007 4:38 pm
Lokalizacja: Golina City

Post autor: Barni »

Z jakiej paki w "Skąd" niemiec napisał Niemcy, a nie Dojczland? XDDDD
Obrazek

.
Awatar użytkownika
derula
Przeciętny wojownik
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 1:18 pm
Lokalizacja: Niemcy
Kontakt:

Post autor: derula »

Barni pisze:Z jakiej paki w "Skąd" niemiec napisał Niemcy, a nie Dojczland? XDDDD
Well actually it would have been more obvious for me to write Deutschland, but then no-one would have understood that.

I might as well put Dojczland there if that made you happy ^^
Obrazek
ODPOWIEDZ