Wszystko, co nie dotyczy DB, ale ma związek z Anime.
Moderator: Moderatorzy
MeTeO*
Xenomorph
Posty: 772 Rejestracja: śr maja 23, 2007 12:26 pm
Post
autor: MeTeO* » czw cze 07, 2007 3:55 pm
1. Dragon Ball
2. Naruto
3. Rycerze Zodiaku
4. Tsubasa Chronicle
5. BeyBlade
6. YuGiOh
7. -
8. -
9. -
10. -
Beniu
SSJ 4
Posty: 271 Rejestracja: czw lip 06, 2006 10:25 am
Post
autor: Beniu » czw cze 07, 2007 6:32 pm
1. Dragon Ball/Z
2. Naruto
3.Chobits
4.GTO
5.Full Metal Alchemist
6. Dragon Ball GT
7. Shaman King
8.--
9.--
10.--
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009 Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
Post
autor: BH Daimaouji » czw cze 07, 2007 9:24 pm
Edycja listy
1.Dragon Ball/Dragon Ball GT
2.Captain Tsubasa
3.Oban Star Racers
4.Full Metal Alchemist
5.Krol Szamanow
6.Pokemon (Do Akcji na Johto)
7.W krolestwie kalendarza
8.Duel Masters
9.Yaiba
10.Slayers
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Kris
Avanger
Posty: 2254 Rejestracja: wt lis 22, 2005 11:33 pm
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Kris » ndz cze 17, 2007 7:24 pm
1.Devil May Cry | Wystarczył 1 odcinek |
2.Naruto |nawet nie zdązyłem obejżeć pierwszej serii XD|
3.Saint Seiya |:P|
4.Captain Tsubasa Road to 2002
5.Dragon Ball
6.W królestwie kalendarza
7.Toshiba Daimos
8.Chobits
9. Zorro
10.Piłka w grze
1. Kris ma ZAWSZE racje
2. PP3088 ma prawie zawsze racje
3. : >
Acer
SSJ 5
Posty: 700 Rejestracja: sob mar 10, 2007 7:55 pm
Post
autor: Acer » ndz cze 17, 2007 9:29 pm
1.Dragon Ball
2.Bleach
3.Saint Seiya
4.Gundam Wing
5.Slayers
6.Final Fantasy
7.Shaman King
^^
Ja (1-09-2008 12:44)
kolumb wszedł na twoją starą i myślał że to ameryka
Pepek (1-09-2008 12:46)
A po Twojej doszedl do Indii i Antarktydy
Dyakou
SSJ 3
Posty: 151 Rejestracja: ndz sty 07, 2007 7:59 am
Post
autor: Dyakou » pn cze 18, 2007 4:01 pm
1. Bleach
2. One Piece
3. Chobits
4. Naruto i NS
5. Final Fantasy(ostatnio trochę epizodów pościągałem
)
6. Hellsing(czuję, że najlepszy horror spośród anime)
No niestety, kasując tą poprzednią listę, więcej anime do tych favourite zaliczyć nie mogę.
Dyninio
Wojownik z Kaioukenem
Posty: 34 Rejestracja: czw lut 15, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: ZaDupia
Post
autor: Dyninio » ndz lip 01, 2007 6:00 pm
1.Pokemon
2.Yu-Gi-Oh!
3.Tsubasa Capitan
4.BeyBlade
5.Girls Bravo-2nd Season
6.Shaman King
7.Final Fantasy
8.Dragon Ball
9.--------
10.-------
Wego
SSJ 4
Posty: 297 Rejestracja: śr lut 09, 2005 4:17 pm
Lokalizacja: Płock
Post
autor: Wego » pn lip 02, 2007 5:03 pm
1.Naruto / Green Green - oba sa swietne
2.DB/Z - Bo to db xD
3.GTO
4.Yaiba
5.-
Wojtek
Przeciętny wojownik
Posty: 2 Rejestracja: śr lip 04, 2007 12:48 pm
Lokalizacja: Zadupie ;g
Post
autor: Wojtek » śr lip 04, 2007 12:53 pm
1. Midori no Hibi
2. The Melancholy of Haruhi Suzumiya
3. Kanon 2006
4. Karin
5. He is My Master
6. Naruto
7. Dokuro - Chan
8. Dragon Ball
9. ------
10. ------
W ogóle to mój pierwszy post na forum ;g
Gumis
Wojownik z Kaioukenem
Posty: 25 Rejestracja: śr lip 04, 2007 11:14 am
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: Gumis » czw lip 05, 2007 9:09 am
1. Dragon Ball /Z/GT
2. Yaiba
3. Naruto
4. Shaman King
5. Saint Seiya
6. Captain Tsubasa
7. Dr. Slump
8. BeyBlade
9. Chobits
10. Pokemon (tylko pierwsza seria)
AnimKing
SSJ 5
Posty: 685 Rejestracja: czw lis 23, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: z domu
Post
autor: AnimKing » czw lip 05, 2007 8:12 pm
1.Naruto
2.DB Z/GT
3.Shaman King (Ale Tylko 2 Seria bo pierwsza jest do bani )
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-
Dużo Ich
Kris
Avanger
Posty: 2254 Rejestracja: wt lis 22, 2005 11:33 pm
Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Kris » sob lip 07, 2007 8:58 am
1. Naruto Shippuden
2. Devil May Cry
3.Eyeshield 21
4.Bleach
5.CT Road to 2002
6.SS
7.DB
8..............
9...........
10.......
1. Kris ma ZAWSZE racje
2. PP3088 ma prawie zawsze racje
3. : >
Filippo
Przeciętny wojownik
Posty: 6 Rejestracja: czw maja 31, 2007 6:29 pm
Post
autor: Filippo » pn lip 09, 2007 8:24 am
- Saint Seiya
- Yaiba
- Dragon Ball Z/GT
- Grobowiec Świetlików
- Capitan Tsubasa
- Dr. Slump
to tyle ^^
MeTeO*
Xenomorph
Posty: 772 Rejestracja: śr maja 23, 2007 12:26 pm
Post
autor: MeTeO* » wt lip 17, 2007 4:33 pm
Czas urozmaicić liste.
1. Hellsing
2. Dragon Ball
3. Naruto
4. Rycerze Zodiaku
5. Tsubasa Chronicle
6. BeyBlade
7. Full Metal Alchemist
8. YuGiOh
9. Duel Masters
10. Shaman King
Tapion
SSJ 4
Posty: 286 Rejestracja: wt lip 17, 2007 2:33 am
Lokalizacja: Nysa
Post
autor: Tapion » wt lip 17, 2007 11:26 pm
1.DB|DBZ|DBGT
2.Shaman King
3.Pokemon
4.Street Fighter
5.Yu-Gi-Oh !
6.-
7.-
8.-
9.-
10.-