Top 10 ulubionych Anime
Moderator: Moderatorzy
1.Gundam Wing - redaktor od GW na Touksai. Chyba ulubione Anime, bardzo podobają mi się postacie i ich przezycia. A roboty to miodzio xD
2.Dragon Ball - chyba każdy zna Smocze Kule. Forum jest o nich własnie xD
3.Aoki Densetsu Shoot! - świetne Anime o piłce nożnej. Róźni się od Captaina Tsubasy tym że piłka nożna nie jest jedynym tematem historii.
4.Inuyasha - nie oglądałem zbytnio, ale czytałem o tym Anime. Czwatre miejsce z jednego powodu - Sesshomaru!!!
5.Full Metal Alchemist - Edward wymiata! Full Metal jest świetny!
6.Shaman King - obejrzałem sobie ostatnio i wspomnienia wróciły. SK nie jest takie złe ;p
7.Beyblade - przypomniałem sobie o tym xD dawniej bardzo lubiłem Kai'a i reszte
8.Sailor Moon - ;( stara, dobra Czarodziejka....
9.Captain Tsubasa - musiał tu być xD
10.Saint Seiya - kiedyś oglądałem ^_^ a ostatnio w zagadkach nawet odpowiedziałem
2.Dragon Ball - chyba każdy zna Smocze Kule. Forum jest o nich własnie xD
3.Aoki Densetsu Shoot! - świetne Anime o piłce nożnej. Róźni się od Captaina Tsubasy tym że piłka nożna nie jest jedynym tematem historii.
4.Inuyasha - nie oglądałem zbytnio, ale czytałem o tym Anime. Czwatre miejsce z jednego powodu - Sesshomaru!!!
5.Full Metal Alchemist - Edward wymiata! Full Metal jest świetny!
6.Shaman King - obejrzałem sobie ostatnio i wspomnienia wróciły. SK nie jest takie złe ;p
7.Beyblade - przypomniałem sobie o tym xD dawniej bardzo lubiłem Kai'a i reszte
8.Sailor Moon - ;( stara, dobra Czarodziejka....
9.Captain Tsubasa - musiał tu być xD
10.Saint Seiya - kiedyś oglądałem ^_^ a ostatnio w zagadkach nawet odpowiedziałem
- BH Daimaouji
- SSJ 5
- Posty: 6009
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
Ulepszenie listy
1.Dragon Ball/Dragon Ball GT
2.Pokemon
3.Captain Tsubasa
4.Oban Star Racers
5.Krol Szamanow
6.Chobitsu
7.Sailor Moon
8.Yaiba
9.Slayers
10.Ginga Weed Densetsu
1.Dragon Ball/Dragon Ball GT
2.Pokemon
3.Captain Tsubasa
4.Oban Star Racers
5.Krol Szamanow
6.Chobitsu
7.Sailor Moon
8.Yaiba
9.Slayers
10.Ginga Weed Densetsu
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
- BH Daimaouji
- SSJ 5
- Posty: 6009
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
Edycja listy
1.Dragon Ball/Dragon Ball GT
2.Pokemon
3.Captain Tsubasa
4.Oban Star Racers
5.Full Metal Alchemist
6.Krol Szamanow
7.Sailor Moon
8.Yaiba
9.Slayers
10.Ginga Weed Densetsu
1.Dragon Ball/Dragon Ball GT
2.Pokemon
3.Captain Tsubasa
4.Oban Star Racers
5.Full Metal Alchemist
6.Krol Szamanow
7.Sailor Moon
8.Yaiba
9.Slayers
10.Ginga Weed Densetsu
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
1.Naruto - Obejżałęm tylko 118 odcinków ale to wystarczyło, żeby Naruto dostał się na sam szczyt.
2.Saint Seiya- SS super Anime o rycerzach i o mitologi xD co mi się podoba
3.Captain Tsubasa - Tsubasa nie ma to jak piłka i wspaniały Wakabayashi
4.Dragon Ball - DB anime z dzieciństwa przy tym dowiedziałem się co to anime
5.Daimos- pierwsze anime jakie oglądałem
6.Zorro - fajne anime o Zorro
7.Yattaman - 2 anime xD
8.W królestwie kalendarza - 3 Anime xD
9.Tiger Mask - Ciekawe anime o walkach
10.Yaiba - komediowe anime
Później dam opis co i daleczego xD
2.Saint Seiya- SS super Anime o rycerzach i o mitologi xD co mi się podoba
3.Captain Tsubasa - Tsubasa nie ma to jak piłka i wspaniały Wakabayashi
4.Dragon Ball - DB anime z dzieciństwa przy tym dowiedziałem się co to anime
5.Daimos- pierwsze anime jakie oglądałem
6.Zorro - fajne anime o Zorro
7.Yattaman - 2 anime xD
8.W królestwie kalendarza - 3 Anime xD
9.Tiger Mask - Ciekawe anime o walkach
10.Yaiba - komediowe anime
Później dam opis co i daleczego xD
Ostatnio zmieniony sob mar 31, 2007 1:59 pm przez Kris, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Kris ma ZAWSZE racje
2. PP3088 ma prawie zawsze racje
3. : >
1.Dragon Ball - Anime, które kocham...musi być pierwsze...
2.Gundam Wing - jak coś ma wyprzedzić DB to tylko GW...te mechy...
3.Naruto - obejrzałem kilka odcinków, i przeczytałem mangi od tomu 1 do 12 oraz 18. Wszystko mną wstrząsnęło. Genialne anime.
4.Kenshin - czytałem tomy od 1 do 6 (bez 3). Wszystkie były bardzo fajne i zasługiwały na 5 miejsce. Czemu więc Kenshin jest 4? Ponieważ to właśnie tom 4 najbardziej mi się spodobał.
5.Aoki Densetsu Shoot! - spadło bo nie mam z tym anime żadnego "kontaktu"
6.Full Metal Alchemist
7.Saint Seiya
8.Digimon
9.Shaman King
10.Bayblade
Miejsca od 6 do 10 ciągle się zmieniają bo te tytuły lubię tak samo xD Tylko FMA bardziej.
2.Gundam Wing - jak coś ma wyprzedzić DB to tylko GW...te mechy...
3.Naruto - obejrzałem kilka odcinków, i przeczytałem mangi od tomu 1 do 12 oraz 18. Wszystko mną wstrząsnęło. Genialne anime.
4.Kenshin - czytałem tomy od 1 do 6 (bez 3). Wszystkie były bardzo fajne i zasługiwały na 5 miejsce. Czemu więc Kenshin jest 4? Ponieważ to właśnie tom 4 najbardziej mi się spodobał.
5.Aoki Densetsu Shoot! - spadło bo nie mam z tym anime żadnego "kontaktu"
6.Full Metal Alchemist
7.Saint Seiya
8.Digimon
9.Shaman King
10.Bayblade
Miejsca od 6 do 10 ciągle się zmieniają bo te tytuły lubię tak samo xD Tylko FMA bardziej.
- BH Daimaouji
- SSJ 5
- Posty: 6009
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
Edycja listy
1.Dragon Ball/Dragon Ball GT
2.Captain Tsubasa
3.Oban Star Racers
4.Full Metal Alchemist
5.Krol Szamanow
6.Pokemon
7.Sailor Moon
8.Yaiba
9.Slayers
10.Chobits
1.Dragon Ball/Dragon Ball GT
2.Captain Tsubasa
3.Oban Star Racers
4.Full Metal Alchemist
5.Krol Szamanow
6.Pokemon
7.Sailor Moon
8.Yaiba
9.Slayers
10.Chobits
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
1.Dragon Ball/Dragon Ball Z - Anime, które zmieniło moje życie. DB jest najlepsze. Ostatnio poluję na 8 tomów mangi, których jeszcze nie mam. <bez zmian>
2.Aoki Densetsu Shoot! - ostatnio obejrzałem kilka kolejnych odcinków, przypomniałem sobie fabułę, więc Tanaka i spółka znowu na 2 miejscu. <awans z 5>
3.Gundam Wing - kupiłem sobie dwa tomy mangi, ale Anime nie oglądałem ostatnio. Jednak dalej bardzo lubię Gundamy. <spadek z 2>
4.Kenshin - nie czytałem kolejnych tomów Mangi, ale dalej Krwawa Klinga wysoko.
<bez zmian>
5.Captain Tsubasa - daaawno nie oglądałem...ale CT jest wysoko bo przypomniały mi się stare dobre czasy gdy to oglądałem. Poza tym uwielbiam Anime o piłce nożnej. <powrót>
6.Full Metal Alchemist - widziałem kilka odcinków, czytałem tomy Mangi (wszystkie co narazie wyszły). Dlatego FMA na 6 miejscu. <bez zmian>
7.Naruto - Narutowy szał już minął. Anime spadło, bo jakoś mnie aż tak nie fascynuje. <spadek z 3>
8.Inuyasha - za Sesshomaru ^_^ <powrót>
9.Saint Seiya - stare, fajne Anime. <spadek z 7>
10.Shaman King - bo tak <spadek z 9>
2.Aoki Densetsu Shoot! - ostatnio obejrzałem kilka kolejnych odcinków, przypomniałem sobie fabułę, więc Tanaka i spółka znowu na 2 miejscu. <awans z 5>
3.Gundam Wing - kupiłem sobie dwa tomy mangi, ale Anime nie oglądałem ostatnio. Jednak dalej bardzo lubię Gundamy. <spadek z 2>
4.Kenshin - nie czytałem kolejnych tomów Mangi, ale dalej Krwawa Klinga wysoko.
<bez zmian>
5.Captain Tsubasa - daaawno nie oglądałem...ale CT jest wysoko bo przypomniały mi się stare dobre czasy gdy to oglądałem. Poza tym uwielbiam Anime o piłce nożnej. <powrót>
6.Full Metal Alchemist - widziałem kilka odcinków, czytałem tomy Mangi (wszystkie co narazie wyszły). Dlatego FMA na 6 miejscu. <bez zmian>
7.Naruto - Narutowy szał już minął. Anime spadło, bo jakoś mnie aż tak nie fascynuje. <spadek z 3>
8.Inuyasha - za Sesshomaru ^_^ <powrót>
9.Saint Seiya - stare, fajne Anime. <spadek z 7>
10.Shaman King - bo tak <spadek z 9>
1. Dragon Ball /Z/GT- po prostu jest to Anime, które "wciągnęło" mnie w świat M&A.
2. Great Teacher Onizuka - Śmiech na sali, tyle ^^
3. Ragnarok The Animation- byłoby na 1 miejscu, gdyby było więcej odcinków.. Anime o mojej ulubionej grze.
4. Saint Seyia- podobnie, jak wyżej Bobercik:D Stare, dobre Saint Seyia.
5. Pokemon!- No a co Już mnie może nie kręcą, ale kilka lat temu oglądałem, zbierałem Metal Tazo xD No fan!
6. Naruto- oglądałem kilka odcinków, więc nie umiem powiedzieć dokładnie, ale dobra kreska i walki bardzo dokładnie rysowane. Widać czy cios doszedł, czy nie (W DB są z tym problemy ^^)
7. Ju Gi Oh/ Yu Gi oh (jakkolwiek się to pisze )- Niezłe Anime, chociaż trochę naciągane.
8. Inayusha
9. Full Metal Alchemist
nie pamiętam już xD
2. Great Teacher Onizuka - Śmiech na sali, tyle ^^
3. Ragnarok The Animation- byłoby na 1 miejscu, gdyby było więcej odcinków.. Anime o mojej ulubionej grze.
4. Saint Seyia- podobnie, jak wyżej Bobercik:D Stare, dobre Saint Seyia.
5. Pokemon!- No a co Już mnie może nie kręcą, ale kilka lat temu oglądałem, zbierałem Metal Tazo xD No fan!
6. Naruto- oglądałem kilka odcinków, więc nie umiem powiedzieć dokładnie, ale dobra kreska i walki bardzo dokładnie rysowane. Widać czy cios doszedł, czy nie (W DB są z tym problemy ^^)
7. Ju Gi Oh/ Yu Gi oh (jakkolwiek się to pisze )- Niezłe Anime, chociaż trochę naciągane.
8. Inayusha
9. Full Metal Alchemist
nie pamiętam już xD
.