To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
SSJ POWER

SSJ POWER - Jak trafiłeś/trafiłaś na SSJ POWER ?

Arti - Wto Kwi 12, 2005 11:54 am
Temat postu: Jak trafiłeś/trafiłaś na SSJ POWER ?
Chyba wiadomo o co chodzi :D Głosujcie i komentujcie.
Atom - Wto Kwi 12, 2005 12:13 pm

Ja pierwszy raz na ssjpower trafiłem z 7-8 miesiecy temu. Pytalem sie artiego na gg o darmowego laya. Potem po 6 miesiacach znowu tam zawitałem a chwile poźniej zostałem przyjęty do tego zaje**** grona :] pozdrawiam
Gutek - Wto Kwi 12, 2005 4:52 pm

Heh.... BH kun mnie długo namawiał, mowił, że tu jest zajefajnie i żebym sie zalogował, ale dopeiro gdzies po 2 miesiącach tu wszedłem :twisted: Nie załuje tego, ale coraz większe zastoje są, nudy w [...] są... :?
Bliz - Wto Kwi 12, 2005 5:58 pm

Ja tu dzieki mojemu qmplowi ktory rowniez na DBF mnie wciagnal Dzieki Ci Rafcio no i pozniej dostalem propozycje redaktora na SSJPower i sie ciagnie dalej i dalej i nie mam zamiaru konczyc zabawy z SSJPower :)
Wego - Wto Kwi 12, 2005 9:10 pm

przypadek ale cóż to dzięki tej stronie pokochałem fora db lecz teraz tu żadko zaglądam i chodze na forum dae'go gdyż tam pisze się jakieś posty
skibix - Śro Kwi 13, 2005 1:26 pm

Ja kumplowi miałem załatwić log1 i szukałem . Natrafiłem na SSJPower i mi sie spodobało lae log1 nie znalazłem :P . Kilka miesięcy później zaczełem uczestniczyć w komentarzach i w końcu na forum :D .
BH Daimaouji - Pią Kwi 15, 2005 2:37 pm

Nie pamiętam , chyba poprostu przechodziłem sobie ze strony na strone aż trafiłem na SSJPOWER i ich "miłe powitanie" , wszystko było OK asz do powstania Forum :| Gdy tu przyszłem po raz pierwszy Forumi był na stronie a o Artim nie wiedziałem nawet kto to jest :|
Groku - Nie Kwi 17, 2005 2:10 pm

Ja trafiłem na ssjpower wpisując w google db i za którymś razem trafiłem na ssjpower spodobala mi sie ta stronka i się zapisałem na forum (to była udręka no nie Atom :lol: ). :D
Thales - Wto Maj 31, 2005 4:09 pm

Nacisnołem na bannerka/buttonka na którejś stronie i jestem :P
Rayman - Nie Cze 05, 2005 6:11 pm

rudi92 powiedział mi o ssjpower i tak tu trafiłem :roll: .
Dae - Śro Cze 08, 2005 10:16 am

O SSJPower dowiedziałem się od BH i sie ciesze, bo spędziłem tutaj dobre chwile :twisted:
Master Robin - Pią Cze 24, 2005 2:14 pm

Mi powiedział Fryzjer z którym chodzę do jednej klasy i tak się to zaczeło :lol:
redKai - Czw Cze 30, 2005 10:12 am

Mi powiedział Canon po tym jak mu powiedział Fryzjer.
Tak się składa,że znimi chodzę do klasy i ciągle gadali o tym na przerwach,więc też mi o tym powiedzieli i jestem tu dzięki im

Arti - Czw Cze 30, 2005 10:45 am

SPIDER napisał/a:
ciągle gadali o tym na przerwach


Jesteśmy sławni :lol:

Wolak - Czw Lip 28, 2005 4:20 pm

Przypadkowo trafilem na ta strone przegladajac strony DB ni i jest git .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group