Login:
Hasło:
-|| Anime Forever ||- Dragon Ball Nao Anime & Emulation Site SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
 
 

TRANSFORMACJE

Co to są transformacje nie zamierzam pisać, bo wie to każdy prawdziwy fan DB. W mojej grze wszyscy gracze mogą osiągnąć transformacje, gdy osiągną odpowiedni poziom BP. Jednakże, gracz nie może po prostu zmienić się w np. SSJ1 po osiągnięciu 2.5 mln. BP, tylko Guru określa, kiedy postać osiągnie tą umiejętność. Jeszcze jedna uwaga: minimalny poziom mocy podany przy transformacjach dotyczy BP NIE modyfikowanego technikami czy innymi transformacjami! No dobra, koniec lania wody, oto transformacje:

Transformacje "technikowe" (żeby ich używać, trzeba znać technikę o nazwie takiej samej, jak transformacja):
-Kaiouken: zmniejsza KI postaci o 10 (zazwyczaj) na rundę, minimalne BP 5.000, istnieje 5 stopni Kaioukena:
Kaiouken x2: BP x2, minimalne BP 5.000
Kaiouken x5: BP x4, minimalne BP 20.000
Kaiouken x10: BP x6, minimalne BP 80.000
Kaiouken x15: BP x8, minimalne BP 150.000
Kaiouken x20: BP x10, minimalne BP 500.000
Można używać Kaioukena z poziomu o 1 wyższy, niż wynika z BP: kosztuje wtedy 20 ki i 10 życia na rundę.
Kaioukeny z poziomów niższych niż maksymalny, jakiego można używać kosztują o 2 ki mniej na poziom (np. u postaci z BP 200.000 Kaiouken x5 kosztuje tylko 6 ki na rundę)
Rozdzielenie: BP postaci /ilość duplikatów, postać rozdziela się na kilka (max. 5) duplikatów, spośród których każdy walczy samemu ale są odpowiednio słabsi od postaci, minimalne BP 0
Transformacje Saiya-jinów:
-SSJ1: Wygląd: Włosy postaci przybierają złoty kolor i unoszą się do góry.
Jak osiągnąć: Trzeba być w furii, wtedy jeśli gracz dobrze odgrywa swoje uczucia (zdaniem Guru) to osiąga tą transformację.
BP postaci x12, minimalne BP 2.500.000
-USSJ: Wygląd: Włosy są złote jak poprzednio, lecz nie unoszą się do góry a na wszystkie strony, postać jest też o wiele bardziej umięśniona.
Jak osiągnąć: Trzeba być w furii, wtedy jeśli gracz dobrze odgrywa swoje uczucia (zdaniem Guru) to osiąga tą transformację.
BP postaci x14, minimalne BP 10.000.000, BAZOWA celność wszystkich technik postaci jest zmniejszona o 15 punktów procentowych, BAZOWA celność wszystkich technik skierowanych w postać jest zwiększona o 15 punktów procentowych.
-SSJ2: Wygląd: Wygląda podobnie do SSJ, ale włosy unoszą się jeszcze bardziej do góry a wokół postaci pojawiają się błyski energii.
Jak osiągnąć: Trzeba być w furii, wtedy jeśli gracz dobrze odgrywa swoje uczucia (zdaniem Guru) to osiąga tą transformację.
BP postaci x16, minimalne BP 25.000.000
-SSJ3: Wygląd: Złote włosy gwałtownie rosną (sięgają prawie do ziemi), podobnie jak mięśnie ale brwi znikają.
Jak osiągnąć: Trzeba być w furii, wtedy jeśli gracz dobrze odgrywa swoje uczucia (zdaniem Guru) to osiąga tą transformację.
BP postaci x18, zmniejsza KI postaci o 10 na rundę, minimalne BP 50.000.000
-SSJ4: Wygląd: Włosy postaci mają zwykły kolor, lecz są dłuższe niż normalnie, pojawia się też czerwone futro na prawie całym ciele.
Jak osiągnąć: Po zmianie w Golden Oozaru trzeba wyzwolić w sobie potężną dawkę uczuć.
BP postaci x20, minimalne BP 80.000.000
-Oozaru (wielka małpa): Wygląd: Postać zmienia się w olbrzymią małpę.
Jak osiągnąć: Trzeba mieć ogon i spojrzeć na księżyc w pełnii (uwaga - w Oozaru można zmieniać się TYLKO podczas pełni!).
BP postaci x10, minimalne BP ---
-Golden Oozaru: Wygląd: Tak jak przy Oozaru, postać zmienia się w małpę, jednak ze złotym, a nie brązowym futrem.
Jak osiągnąć: Trzeba mieć ogon i spojrzeć na księżyc w pełni (uwaga - w Oozaru można zmieniać się TYLKO podczas pełni!).
BP postaci x18, warunki - jak przy Oozaru, oprócz: minimalne BP 75.000.000

Transformacja Nameczan:
-Super Namek-jin: Wygląd: Postać wygląda tak samo jak przed transformacją, lecz pojawia się intensywna zielona aura.
Jak osiągnąć: Trzeba osiągnąć stan transcendentny (czyli w pełni zrozumieć świat i być z nim w harmonii), co następuje w postaci "nagłego objawienia" lub podczas treningu z Guru.
BP postaci x16, minimalne BP 20.000.000

Transformacja Androidów:
-Perfekcja: Wygląd: Wygląda różnie, w zależności od konkretnego Androida.
Jak osiągnąć: Trzeba dokonać praktycznie niemożliwego czynu, który pokaże, jak potężny jest android.
BP postaci x17, minimalne BP 25.000.000

Transformacja Icerów:
-Przemiana Icera: Wygląd: Icer zmienia wygląd w zależności od poziomu swej transformacji.
Jak osiągnąć: Automatycznie po osiągnięciu odpowiedniego BP.
minimalne BP 1.000.000, BP postaci zmienia się w zależności od poziomu transformacji:

Poziom transformacjiminimalne BP postacimodyfikator BP postaci
Przemiana Icera 11.000.000x11
Przemiana Icera 25.000.000x13
Przemiana Icera 315.000.000x15
Przemiana Icera 430.000.000x17
Przemiana Icera 565.000.000+x19


Transformacja Kaioshinów:
-Starszy Kaioshin: Wygląd: Postać wygląda tak samo jak przed transformacją.
Jak osiągnąć: Trzeba mieć co najmniej 10 zwykłych Kaioshinów jako podwładnych.
BP postaci x12, minimalne BP 10.000.000
-Mistrz Kaioshinów: Wygląd: Postać wygląda tak samo jak przed transformacją.
Jak osiągnąć: Trzeba mieć co najmniej 4 Starszych Kaioshinów jako podwładnych.
BP postaci x15, minimalne BP 50.000.000

Transformacja Demonów:
-Większy Demon: Wygląd: Postać wygląda tak samo jak przed transformacją.
Jak osiągnąć: Trzeba mieć co najmniej 10 zwykłych Demonów jako podwładnych.
BP postaci x12, minimalne BP 10.000.000
-Lord Demonów: Wygląd: Postać wygląda tak samo jak przed transformacją.
Jak osiągnąć: Trzeba mieć co najmniej 4 Większych Demonów jako podwładnych.
BP postaci x15, minimalne BP 50.000.000

Transformacja Ludzi:
-Hyper: Wygląd: Mięsnie postaci ZNACZNIE się powiększają (jest to ulepszona technika Kame Sennina).
Jak osiągnąć: Trzeba trenować z mistrzem, który zna tą technikę.
minimalne BP 1.000.000, zmniejsza Ki postaci o 5 puntków na rundę, BAZOWA celność wszystkich technik postaci jest zmniejszona o 15 punktów procentowych, BAZOWA celność wszystkich technik skierowanych w postać jest zwiększona o 15 punktów procentowych, BP postaci zmienia się w zależności od poziomu transformacji:

Poziom transformacjiminimalne BP postacimodyfikator BP postaci
Hyper 11.000.000x11
Hyper 220.000.000x13
Hyper 360.000.000x15

Zasady fuzji:
-Fuzję można wykonać na dwa sposoby: przez technikę lub Kolczyki Potarra.
-Fuzję przez technikę można wykonać, gdy obydwie postaci, które chcą się scalić, znają tą technikę. Szanse na powodzenie tej fuzji jest równa 50% plus modyfikatory:
+20%, jeśli jedna z postaci wykonujących fuzję już wcześniej dokonała poprawnej fuzji
+40%, jeśli obie postaci wykonujące fuzję już wcześniej dokonały poprawnej fuzji
x0.5, jeśli postaci mają różną rasę, płeć, wiek (ponad 50% różnicy) lub BP (ponad 20% różnicy) - ten bonus nie jest kumulatywny
jeśli obie postaci już wcześniej poprawnie się "sfuzjowały" ze sobą, to fuzja jest automatycznie udana

-Gdy scalenie się dokona, postaci wchodzące w skład fuzji muszą wybrać, która z nich dominuje - czyli kontroluje ruchy fuzji. Jeśli postaci nie mogą się zgodzić, to wtedy silniejsza z nich (posiadające większe BP) ma szansę 50% xMBP na to, że dominuje (jeśli rzut się nie udał to dominuje słabsza postać).
-Jeśli scalenie się udało, to fuzja posiada BP równe sumie BP obydwu scalonych postaci, wszystkie techniki obydwu scalonych postaci, transformacje dominującej postaci, oraz Siłę, Moc, Zręczność i Wytrzymałość równe wyższej wartości tych cech (np. gdy jedna postać ma Siłę równą 9, a druga 6, to fuzja będzie miała Siłę 9).
-Jeśli scalenie się nie udało, to fuzja posiada BP równe sumie BP obydwu scalonych postaci /2, wszystkie techniki obydwu scalonych postaci, transformacje dominującej postaci, oraz Siłę, Moc, Zręczność i Wytrzymałość równe niższej wartości tych cech. Oprócz tego cechy te są redukowane: w przypadku grubej postaci Moc i Zręczność /2, a chudej: Siła i Wytrzymałość /2. By określić, czy fuzja jest gruba czy chuda, należy rzucić k6: 1-3: gruba, 4-6: chuda.
-Fuzja przez Kolczyki Potarra zawsze się udaje i trwa na zawsze. Cechy takiej fuzji: BP równe sumie BP u obydwu scalonych postaci, cechy równe wyższej wartości tych cech +50% niższej oraz wszystkie techniki obydwu scalonych postaci, i transformacje dominującej postaci.
UWAGA! NIE zezwalam na fuzjowanie się następujących graczy:
1. Kogokolwiek z innym graczem, który przestaje grać.
2. Graczy, z których choć jeden ma mniej niż 10.000.000 BP.
3. Graczy z BNami.
Oprócz tego, gracze sfuzjowani ze sobą dostają osobno BP i, WAŻNE, NIE MAJĄ WSTĘPU NA TURNIEJE!
JEDYNYMI metodami rozerwania fuzji są:
1. Życzenie u Smoka.
2. Śmierć sfuzjowanych postaci (ale wtedy postaci tracą Kolczyki).
 

Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'ersystem7'@'localhost' (using password: YES) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/licznik.php on line 8
Online: 01