Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php:1) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 4

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php:1) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 4

Warning: mysql_real_escape_string(): Access denied for user 'ersystem'@'localhost' (using password: NO) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 103

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 103

Warning: mysql_real_escape_string(): Access denied for user 'ersystem'@'localhost' (using password: NO) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 103

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 103

Warning: ini_set(): Cannot change zlib.output_compression - headers already sent in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/index.php on line 5
...::: SSJ POWER + DB FUTURE :::...
 
 
Login:
Haso:
-|| Anime Forever ||- Dragon Ball Nao Anime & Emulation Site SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
 
 

STYLE WALKI

Jest to sposb, na jaki dana posta walczy. Na raz mona walczy, uywajc tylko 1 stylu walki. Styl mona zmieni w walce powicajc na to 1 akcj. Kady posiada te Domylny styl - jest to styl, z jakim zaczyna si walk. Domylny styl mona zmieni zawsze, prcz walki.

Wymylanie wasnego stylu:

Kady gracz ma prawo wymyle 1, TYLKO 1, wasny styl walki. Przy ocenianiu ich bd o wiele bardziej surowy ni przy technikach - style dajce tylko bonusy s NIEDOPUSZCZALNE, podobnie jak te dajce minusy dajce si obej (na przykad - plus do Mocy kosztem Siy).

Podstawowe style:

Zna je kada posta, cznie z graczami zaczynajcymi gr.
-Styl standardowy: posta skupia si w rwnym stopniu na defensywie i ofensywie.
adnych modyfikatorw.

-Styl defensywny: posta stara si nie zosta trafiona, mniejsz wag przykadajc do swoich ciosw.
Ciosy uywajcego stylu maj bazow celno mniejsz o 5 punktw procentowych, podobnie jak ciosy atakujcych uywajcego stylu.

-Styl ofensywny: posta nie przykada si za bardzo do obrony, wolc wyprowadza celniejsze ciosy.
Ciosy uywajcego stylu maj bazow celno wiksz o 5 punktw procentowych, podobnie jak ciosy atakujcych uywajcego stylu.

-Styl tchrzowski: Posta w ogle nie skupia si na ataku, starajc si za wszelk cen nie by ranna.

Ciosy uywajcego stylu maj bazow celno mniejsz o 10 punktw procentowych, podobnie jak ciosy atakujcych uywajcego stylu.

-Styl berserkerski: Posta nie zwraca uwagi na wrogie ciosy, atakujc w furii.

Ciosy uywajcego stylu maj bazow celno wiksz o 10 punktw procentowych, podobnie jak ciosy atakujcych uywajcego stylu.

Zaawansowane style:

By si ich nauczy, trzeba znale nauczyciela (co nie jest atwe i moe duo kosztowa) i trenowa pod jego okiem, trzeba rwnie wyda odpowiedni liczb punktw dowiadczenia - ale nie ma minimalnego BP. Style wymylone przez graczy rwnie nale do tej kategorii.
-Styl minimalnego ruchu: Polega na ograniczaniu swych ruchw do niezbdnego minimum, co pozwala si porusza szybciej ni przeciwnik.
Koszt: 40. Posta posiada o 25% wiksz inicjatyw, ale dopalenia jej ciosw kosztuj o 2 ki wicej (7 zamiast 5).

-Styl pijanego mistrza: Posta zachowuje si, jakby bya pijana (i czsto tak jest!), przez co przeciwnicy mog zosta atwo zaskoczeni. Nameczanie i Androidy nie mog uywa ani nauczy si tego stylu.
Koszt: 30. W kadej rundzie rzucamy k6: 1-3: ataki uywajcego stylu maj o 5 punktw procentowych wiksz bazow celno, a wrogie - mniejsz. 4-6: odwrotnie. Premie podwajaj si jeli uywajcy stylu jest pijany.

-Styl nieustpliwej obrony: Posta staje twardo na ziemi i koncentruje si na oddawaniu ciosw przeciwnikw ktrzy niebacznie j zaatakuj.
Koszt: 50. Posta nie moe Unika, a jej ataki maj o poow mniejsz celno (nie dotyczy Riposty), ale moe zripostowa wszystkie ataki w ni wymierzone (a nie tylko jeden).

-Styl walki na lepo: Posta walczy z zamknitymi oczami, ufajc zmysom innym ni wzrok.
Koszt: 25. Ataki wymierzone w uywajcego stylu maj o 10 punktw procentowych wiksz celno. Uywajcy stylu jest odporny na Tayoken i inne techniki dziaajce na wzrok, oraz na ataki z zaskoczenia i sztuczki (opis obu w kciku Guru).

-Styl turniejowy: Posta skupia si na wypchniciu przeciwnika poza mat (jeli takie co jest obecne) i oszoomieniu go, a nie zabiciu.
Koszt: 75. Ataki uywajcego stylu maj o 20 punktw procentowych mniejsz bazow celno i zadaj o 50% mniejsze obraenia, ale (jeli trafi i zadadz obraenia) maj 20% x MBP szans na oszoomienie przeciwnika na 1 rund i musz zada o poow mniej obrae by przeciwnik znalaz si poza ringiem - ma wtedy szans na nie wypadnicie o poow mniejsz ni normalnie.

-Styl chaotyczny: Posta walczy totalnie nieprzewidywalnie, wprowadzajc zamt w szeregach wrogw, jak rwnie u siebie.
Koszt: 50. W kadej rundzie rzucamy k6: 1-3: ataki uywajcego stylu maj o k12 punktw procentowych wiksz bazow celno, podobnie jak ataki w niego wymierzone. 4-6: ataki uywajcego stylu maj o k12 punktw procentowych mniejsz bazow celno, podobnie jak ataki w niego wymierzone.

-Styl daisho (walki dwoma mieczami): Posta walczy uywajc dwch mieczy.
Koszt: 80. Jeli posta uywa dwch mieczy, to moe w 1 rundzie wykona 2 techniki mieczowe kosztem tylko 1 akcji. Ciosy uywajcego techniki s sabsze o 25% i maj o 10 punktw procentowych mniejsz bazow celno. Posta moe uywa (z technik) tylko Bukujutsu, Zanzokenu, Kumulacji, Koncentracji, Tarczy Ki, Uniku, Zasonicia, technik mieczowych i aur.

-Styl gumowego ciaa (styl Raya): Polega na operowaniu swoim ciaem w taki sposb, e uniki nie sprawiaj adnej trudnoci, ale ciosy, ktre dotr do celu, s mocniejsze. Koszt: 70. Unik uywajcego techniki nie kosztuje akcji. Nie mona ripostowa, blokowa, odbija, kontrowa itp. Wszystkie ciosy, ktre go trafi, zadaj o 25% wiksze obraenia.
 

Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'ersystem7'@'localhost' (using password: YES) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/licznik.php on line 8
Online: 01