Login:
Hasło:
-|| Anime Forever ||- Dragon Ball Nao Anime & Emulation Site SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
 
 

TECHNIKI MIECZOWE

Liczą się za Techniki znane wszystkim lub trudne (podane w opisie), ale wszystkie można używać tylko wtedy, gdy postać posiada (i używa) miecz.

Techniki:

-Cięcie: najprostsze użycie miecza - pojedyncze cięcie lub pchnięcie. Jest to technika Znana Wszystkim.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x3k10, bazowa celność: 60%.

-Seria cięć: postać wpada w szał i macha mieczem na oślep - bardzo zabójcze. Jest to technika Znana Wszystkim.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: atak rozpryskowy (jeśli można to tak nazwać), Stopień obrażeń - siła x2k8, każdy trafiony otrzymuje k4, a nie 1 cios, bazowa celność: 40%.

-Parowanie: użycie miecza do blokowania, co jest nieco lepsze od zwykłego Bloku. Jest to technika Znana Wszystkim.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: nie wymaga akcji, osłabia wszystkie ataki, zadane blokującemu w tej rundzie, o procent obrażeń równy [(60 xMBP)+k10x5], lub [(70 xMBP)+k10x5 -5 za każde Dopalenie ciosu przez wroga] w przypadku ataku mieczem, parujący traci następną akcję, bazowa celność: nie dotyczy.

-Hinin Super Blade: super cięcie przekazujące Ki na ostrze miecza, co powoduje jego super ostrość. Jest to technika Trudna.
Wymagane BP: 5.000, koszt nauki: 45, koszt w Ki: 10, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x(2k10+15), bazowa celność: 50%.

-Zabójcze cięcie: bardzo potężne cięcie, gdyż używa energii Ki do zwiększenia siły ciosu, może rozciąć wroga na pół jednym ciosem. Jest to technika Trudna.
Wymagane BP: 500.000, koszt nauki: 100, koszt w Ki: 80, zasięg: bliski, efekt: szansa równa (siła xMBP /wytrzymałość wroga xk20)% na zadanie śmiertelnego ciosu, który zabija wroga od razu, jeśli rzut nie wyjdzie to nic się nie dzieje, bazowa celność: 90%.

-Sword Power: miecz zaczyna świecić na niebiesko i staje się potężniejszy w ręku właścieciela, technika wymyślona przez Blake'a, zagarnięta przez Bliza. Jest to technika Trudna.
Wymagane BP: 50.000, koszt nauki: 40, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: zmniejsza KI postaci o 10 na rundę, bazowa celność technik mieczowych zwiększa się o 10 punktów procentowych, a zadane obrażenia o 25%, tylko dla Bliza i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność: nie dotyczy.

-Shikai(Zabójca Dusz) - Zangetsu (pseudo aura): wyzwala w mieczu ukrytą w nim duszę i łączy z naszą energią. Wyzwolony miecz zmienia swój wygląd. Postać nie może zostać zraniona swoim mieczem i gdy tylko go dotknie, może go od razu zdematerializować i odrodzić w swoich dłoniach. Wszystkie ataki wykonane mieczem w tej postaci oparte zostają na mocy, technika wymyślona przez Gosu.
Wymagane BP: 1.000.000.000, koszt nauki: 300, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: zwiększa obrażenia zadawane przez Zabojcę Dusz o 35% oraz bazową celność technik wymierzonych w używającego o 10%, wszystkie ataki mieczowe zostają oparte na mocy. Koszt utrzymania wyzwolonego miecza, to 20 Ki na rundę, tylko dla Gosu i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność: nie dotyczy.

-Bankai - Tensa Zangetsu (pseudo aura): wymaga opanowanej techniki Shikai. Perfekcyjna forma Zabójcy Dusz. Aby opanować tę technikę, należy ciężko ją trenować kilka lat (przerwa wakacyjna). W tej postaci nasz zabójca diametrialnie zmienia formę. Zmniejsza się i kumuluje naszą energię w mniejszej postaci. W ten sposób zdecydowanie zwieksza prędkość wszystkich technik mieczowych oraz podwaja obrażenia. Wszystkie ataki wykonane mieczem w tej postaci oparte zostają na mocy.
Wymagane BP: 1.500.000.000, koszt nauki: 400, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: zwiększa obrażenia zadawane przez Zabójcę Dusz o 70% oraz bazową celność technik wymierzonych w używającego o 20%. Błyskawiczne cięcia powodują, że każdy atak wykonany mieczem ma 30% szansy na zaskoczenie. Stan ten jednak jest strasznie męczący dla użytkownika, utrzymanie Bankai przez rundę kosztuje 35KI i 7HP, tylko dla Gosu i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność: nie dotyczy.

-Getsu Gatensho - Moon Fang Sky Charge: specjalna umiejętność Zangetsu. (Technikę tę wykonywać można jedynie podczas używania pseudo aury Shikai lub Bankai). Na ostrzu miecza kumulowana jest ogromna dawka energii, przekazana przez wojownika. Następnie błyskawicznym cięciem wyzwalana jest energia, wystrzeliwywana w cel. Getsu Gatensho można dopalać w następujący sposób: kazde dopalone 80KI dodaje 25 obrazeń. W jednej rundzie można maksymalnie skumulowac 80 Ki. Podczas kumulacji można jedynie unikać. (Atak bez dopalenia można wykonać natychmistowo). Po przewaniu kumulacji traci się całe Ki zużyte na ten atak.
Wymagane BP: 3.000.000.000, koszt nauki: 400, koszt w Ki: 90 + ilość dopalonego Ki, efekt: Stopień Obrażeń: Moc x (3k10 + 40 + Dopalone Ki/4), tylko dla Gosu i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność: 60%.

 
Online: 01