Login:
Hasło:
-|| Anime Forever ||- Dragon Ball Nao Anime & Emulation Site SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
 
 

TECHNIKI TRUDNE:

Oprócz odpowiedniego BP i poświęcenia odpowiedniej liczby doświadczenia, gracz musi uczyć się od osoby znającej technikę, lub chociaż widzieć taką technikę w akcji.

Techniki:

Techniki standardowe (dostępne dla każdego, kto zobaczy taką technikę w akcji):

-Rozdzielenie: zmiana postaci w kilka, odpowiednio słabszych, istot. Stosowali ją Ten Shinhan (Shishin no Ken) oraz Piccolo.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 30, koszt w Ki: 5, zasięg: osobisty, efekt: nie wymaga akcji, postać używa transformacji Rozdzielenie (więcej informacji - dział Transformacje) bazowa celność: nie dotyczy.

-Kaiouken: czerwona aura, która wzmacnia kosztem energii.
Wymagane BP: 5.000, koszt nauki: 40, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: nie wymaga akcji, postać używa transformacji Kaiouken (więcej informacji - dział Transformacje), bazowa celność: nie dotyczy.

-Sztuczny Księżyc: kula, która rzucona w niebo zmienia się w obiekt podobny do księżyca w pełni.
Wymagane BP: 10.000, koszt nauki: 40, koszt w Ki: 5, zasięg: daleki, efekt: tworzy na niebie sztuczny księżyc, widzialny w promieniu 1,5 Km, każdy Saiya-jin, który na niego spojrzy, zmienia się w Oozaru/Golden Oozaru, bazowa celność: nie dotyczy.

-Telepatia: technika telepatycznego porozumiewania się, osoba znająca tą technikę może rozmawiać z kim zechce na odległość za pomocą myśli.
Wymagane BP: 100.000, koszt nauki: 50, koszt w Ki: 0, zasięg: daleki, efekt: nie wymaga akcji, pozwala na "rozmowę" z inną osobą tak, że nikt inny tego nie słyszy, bazowa celność: nie dotyczy.

-Genki Dama: olbrzymia i potężna kula energii, ładuje się przez kilka rund lecz można ją ładować przez poświęcenie części energii.
Wymagane BP: 2.000.000, koszt nauki: 150, koszt w Ki: 30, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x(3k10+50), do BP używającego techniki dodaje się BP osób, które przekazały swą energię/5, nie można dopalić techniki. Generuje się trzy rundy, podczas generacji Genki Damy używający jej nie może nic robić, atak rozpryskowy, bazowa celność: 90%.

-Ulepszone ukrycie Ki: lepsza wersja Ukrycia Ki.
Wymagane BP: 1.000.000, koszt nauki: 80, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: ukrywa twoje BP przed Wyczuciem Ki i scouterami do dowolnej wartości, nie mogą tego używać Androidy, bazowa celność: nie dotyczy.

-Teleportacja: zdolność błyskawicznego transportu siebie i innych w miejsce, gdzie czuje się jakąś energię.
Wymagane BP: 2.000.000, koszt nauki: 60, koszt w Ki: 5, zasięg: osobisty, efekt: teleportuje w wybrane miejsce, można się przenieść tylko do miejsca gdzie wyczuwasz jakieś ki, ewentualnie miejsca gdzie długo się przebywało, więc można wyczuć 'ki' tego miejsca, bazowa celność: nie dotyczy.

-Ulepszone wyczucie Ki: lepsza wersja Wyczucia Ki, niestety zabiera więcej Ki.
Wymagane BP: 5.000.000, koszt nauki: 100, koszt w Ki: 5, zasięg: daleki, efekt: nie wymaga akcji, pokazuje BP wybranej postaci (wynik jest prawdziwy nawet gdy postać używa Ukrycia Ki lub Ulepszonego ukrycia Ki), nie można wyczuć Ki Androidów, bazowa celność: nie dotyczy.

-Fuzja: pozwala połączyć dwie postaci w jedną na pół godziny.
Wymagane BP: 10.000.000, koszt nauki: 50, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: umożliwia fuzję (więcej informacji - dział Transformacje), bazowa celność: nie dotyczy.

-Kyushu: wyssanie energii za pomocą rąk.
Wymagane BP: 10.000.000, koszt nauki: 60, koszt w Ki: 15, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - moc x(k12+15), zmniejsza obrażenia używającego techniki o obrażenia zadane przez technikę, technika tylko dla Androidów, bazowa celność: 50%.

Techniki Sinju:

-Arwalix: technika polega na skumulowaniu wielkiej niebieskiej kuli która zmiata wszystko na swej drodze, technika wymyślona przez Sinju.
Wymagane BP: 1.000.000, koszt nauki: 120, koszt w Ki: 80, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x (k20+15), generuje się jedną rundę, podczas generacji tej techniki nie można nic robić, jeśli używający techniki zabije nią inną postać, która NIE miała wrogich zamiarów, to sam ginie (efekt uboczny), tylko dla Sinju i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność: 60%.

-Deaciolsion: technika polega na skupieniu całej swojej mocy po czym automatycznym teleporcie za wybranego wroga, gdy postać się teleportuje ustawia ręce do pleców przeciwnika i uwalnia z siebie ogromną falę energii która atakuje przeciwnika od tyłu, technika wymyślona przez Sinju.
Wymagane BP: 25.000.000, koszt nauki: 120, koszt w Ki: 60, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - moc x (k20+20), tylko dla Sinju i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność: 80%.

-Great Deaciolsion: jest to ulepszona wersja Deaciolsion, technika polega na skupieniu się i wyzwoleniu wszystkich rezerw energii, po czym wokół użytkownika pojawia się purporowa aura a on sam teleportuje się za plecy przeciwnika i wyciąga ręce do przodu, na prawej pojawia się symbol węża a z dłoni wypuszczana jest ogromna fala trafiająca przeciwnika, technika wymyślona przez Sinju.
Wymagane BP: 25.000.000, koszt nauki: 150, koszt w Ki: 100, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - moc x (2k20+20), trzeba znać technikę Deaciolsion by nauczyć się tej, tylko dla Sinju i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność: 70%.

Techniki Shigona:

-Shigon's Earthquake: wywołanie siłą woli trzęsienia ziemi, technika wymyślona przez Shigona.
Wymagane BP: 20.000, koszt nauki: 30, koszt w Ki: 15, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x (k4+2), działa na wszystkich stojących na ziemi w promieniu 100 metrów (uniesienie się w powietrze liczy się za Unik), nie można sparować, zablokować etc, tylko użyć uniku, jeśli technika zada obrażenia to ma szansę 30% xMBP x moc/wytrzymałość atakowanego że ogłuszy na 3 rundy, tylko dla Shigona i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność: 85%.

-Ultima Shot: atak energetyczny wykonany przez dwie postaci jednocześnie, technika wymyślona przez Ricko, zagarnięta przez Shigona.
Wymagane BP: 25.000, koszt nauki: 40, koszt w Ki: różny, zasięg: daleki, efekt: używający techniki i jeden z jego sprzymierzeńców (musi się na to zgadzać i znać tą technikę) na raz wykonują Mały, Duży lub Ultra atak energetyczny, liczy się to jak atak jednej postaci o BP równym sumie BP obydwu wykonawców, a Mocy i Zręczności równych średniej z tych cech, obaj muszą dopalić swój cios tyle samo razy, sprzymierzeniec używającego techniki traci akcję, tylko dla Shigona i postaci, których nauczy tej techniki, bazowa celność: różna.

-Gamma Earth: uderza się pięścią w ziemię. Parę cm pod ziemią leci fala uderzeniowa, która po dotarciu do przeciwnika wyłania się spod ziemi, oblewając go strumieniem stopionej gleby i unieruchamiając, technika wymyślona przez Sarigana, zagarnięta przez Shigona.
Wymagane BP: 20.000, koszt nauki: 30, koszt w Ki: 10, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x (k10+2), jeśli trafi i zada obrażenia to cel ataku jest ogłuszony na 2 rundy, tylko dla Shigona i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność: 80%.

-Electric Rings: technika ta polega na tym iż używający jej wystrzeliwuje kilka promieni energii w stronę przeciwnika i jeśli go trafi to przeciwnik zostaje unieruchomiony, technika wymyślona przez Seripę, zagarnięta przez Shigona.
Wymagane BP: 10.000, koszt nauki: 30, koszt w Ki: 10, zasięg: daleki, efekt: trafiony traci akcje, ciosy w niego wymierzone są dwukrotnie celniejsze, w każdej rundzie ma szansę 50% xMBP na uwolnienie się (postać uwalnia się również gdy otrzyma cios używający Mocy), jeśli się nie uda to otrzymuje obrażenia o stopniu moc xk6 tylko dla Shigona i postaci, których nauczy tej techniki, bazowa celność: 65%.

Techniki Raya:

-Kisamoken: aura ta wypełnia wojownika niemal magicznym spokojem, co znacznie zwiększa jego szybkość i moc, technika wymyślona przez Raya.
Wymagane BP: 100.000, koszt nauki: 40, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: zmniejsza Ki postaci o 10 na rundę, zwiększa Moc o 2, a Zręczność o 1, tylko dla Raya i postaci, których nauczy tej techniki, bazowa celność: nie dotyczy.

-Greater Kisamoken: aura ta wypełnia wojownika jeszcze większym spokojem, co jeszcze mocniej zwiększa jego koncentrację na walce, a co za tym idzie szybkość ruchów i moc, technika wymyślona przez Raya.
Wymagane BP: 1.500.000, koszt nauki: 50, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: zmniejsza Ki postaci o 20 na rundę, zwiększa Moc i Zręczność o 25% (zaokrąglając w dół), trzeba znać Kisamoken by się tego nauczyć, tylko dla Raya i postaci, których nauczy tej techniki, bazowa celność: nie dotyczy.

Techniki Saturosa:

-Wiosenny Brzask: Postać posiadająca ta technikę potrafi wysłać w powietrzu masę kolorowych i ostrych jak brzytwa płatków kwiatów które poprzez odbijanie promieni świetlnych setkami kolorów potrafi ogłuszyć/oszołomić, technika wymyślona przez Saturosa.
Wymagane BP: 10.000.000.000, koszt nauki: 200, koszt w Ki: 50, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x (3k6 + 15) lub moc x (3k4 + 13) przy ataku rozpryskowym. Jeśli technika ta zada mniej niż 10 obr ma szanse 30% xMBP x moc/zręczność na oszołomienie. Jeśli zada powyżej 10 obr to postać jest ogłuszona na 1k6 rund. Gracz może zaatakować tą techniką wielu przeciwników na raz, co zmniejsza jej efektywność. (efekt oszołomienia i ogłuszenia może być efektywny tylko w dzień lub w bardzo dobrze oświetlonych miejscach. Nie działa w nocy/jaskiniach itp), tylko dla Saturosa i postaci, których nauczy tej techniki, bazowa celność: 65%

Techniki Krisa Shivente:

-Reverse Omega : technika polega na skupieniu swojej mocy Ki w głowie, po czym automatycznie zostaje ona przeniesiona na nerw wzrokowy. Lewe oko wojownika zaczyna się zmieniać, na zrenicy widać odwrócony znak omegi, który przybiera kolor czerwony. Technika, wykorzystujšc energię Ki, w bezposrednim kontakcie wzrokowym, zmusza przeciwnika do poddania się woli gracza. Wojownik przejmuje chwilowo panowanie nad przeciwnikiem i może wydawać mu rozkazy. Reverse Omega nie działa dwukrotnie na tš samš osobę podczas jednej sesji. Kontrolowana postać nie może atakować samej siebie ani prowadzić do działań, które spowodujš jej smierć lub obrażenia. Gracz natomiast może nakazać przeciwnikowi zaatakowanie jego sojuszników. Zniewolony przeciwnik zmuszony jest mówić graczowi prawdę. Po zakończeniu działania techniki przeciwnik nie pamięta, by ta została na nim użyta. Technika wymyslona przez Shivente.
Wymagane BP: 800.000, koszt nauki: 100, koszt w Ki : 30, zasięg : wzrokowy, efekt: spełnienie rozkazów. Technika nie działa na Kaioshinów, obniża celnosć /2 w stosunku do Nameczan. Przy każdej próbie przeciwnik ma szansę na wyrwanie się równš 40% x Moc /Moc używajšcego techniki xMBP. Tylko dla Shivente i graczy, których nauczy tej techniki , bazowa celnosć : 30%

Techniki Xan Gorana:

-Roller Flash: złapanie przeciwnika za ręce i obracanie go wokół siebie, wyrzucajšc go wielkim kopniakiem w górę, technika wymyslona przez Xan Gorana.
Wymagane BP: 3.000, koszt nauki: 25, koszt w Ki: 30, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x(5k6+9), tylko dla Xan Gorana i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celnosć: 25%

-Big Shock: technika ta polega na zafundowaniu swojej ofierze troszkę pršdu, tzn. trzymajšc jš porażenia jej, technika wymyslona przez Xan Gorana.
Wymagane BP: 3.000, koszt nauki: 15, koszt w Ki: 2, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - moc xk12, może użyć tylko postać, która złapała innš osobę, zawsze trafia, tylko dla Xan Gorana i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celnosć: nie dotyczy

-Ice Honno: technika pozwala za pomocš własnego umysłu zamrozić dowolny płyn, technika wymyslona przez Xan Gorana.
Wymagane BP: 100.000, koszt nauki: 50, koszt w Ki: 30, zasięg: daleki, efekt: zamraża dużš ilosć dowolnego płynu, jesli technika jest użyta na żywym celu to zadaje mu obrażenia ze stopniem moc x2k6, unieruchamia przeciwnika na k4 xMBP rund (minimum 1), w każdej rundzie unieruchomienia ofiara otrzymuje k4 obrażeń, zaatakowany w każdej rundzie ma szansę na uwolnienie się równš 40% x siła/moc atakujšcego xMBP,tylko dla Xan Gorana i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celnosć: nie dotyczy (lub 70% jesli technika jest użyta na żywym celu)

-Water Wir: koncentracja przez 1 turę powoduje że za plecami robišcego technikę z pod ziemi wylatuje słup wody, który kieruje się za przeciwnikiem, technika wymyslona przez Xan Gorana.
Wymagane BP: 60.000, koszt nauki: 25, koszt w Ki: 30, zasięg: daleki, efekt: w 1 turze koncentracji słup ma srednice 1m, im więcej koncentracji tym większy słup (max 6m), w każdej turze można dalej się kocentrować lub zaatakować słupem (ulega wtedy zniszczeniu) ze Stopniem obrażeń: Moc x(2k10+ilosć koncentracji) i bazowš celnosciš: 80%, tylko Xan Gorana i postaci, których nauczy tej techniki, bazowa celnosć: nie dotyczy

-Ognisty Podmuch: pojawienie się malowidła smoka na ręce i wypuszczenie WIELKIEGO podmuchu ognia niczym podmuch smoka. Srednica podmuchu wynosi 6m, technika wymyslona przez Xan Gorana.
Wymagane BP: 60.000, koszt nauki: 30, koszt w Ki: 30, zasięg: daleki, efekt: bardzo goršcy podmuch, który przy dużym szczęsciu potrafi sparaliżować co powoduje automatyczne trafienie przeciwnika: szansa na udane sparaliżowanie: (MBP x Moc/Wytrzymałosć wroga x10)%, Stopień obrażeń: Moc x(2k10+5), tylko Xan Gorana i postaci, których nauczy tej techniki, bazowa celnosć: 80%

-Power Green: postać staje w rozkroku, ręce rozkłada na boki i kumuluje energie. Technika polega na wytworzeniu zielonego wiru energi, wktórym znajduje sie gracz, technika wymyslona przez Xan Gorana.
Wymagane BP: 90.000.000, koszt nauki: 100, koszt w Ki: 0, zasięg: daleki, efekt: technika kumuluje się 1 rundę przed atakiem, na czas użycia techniki Zręcznosc postaci rosnie o 20%, Stopień obrażeń: Moc x2k6, jesli trafi to oszołamia na 1 rundę, tylko dla Ludzi, techniki nie da się nauczyć tylko z zobaczenia jej - trzeba tak jak w przypadku Hypera zostać jej nauczonym, a poza tym trzeba zrozumieć naturę, w tym celu trzeba poddać się medytacji, tylko dla Xan Gorana i postaci, których nauczy tej techniki, bazowa celnosć: 30%

-Spirit I: Aura przyspieszajšca użytkownika. Technika wymyslona przez Xan Gorana.
Wymagane BP: 16.000.000.000, koszt nauki: 300, koszt użycia: nie dotyczy, efekt: Postać zaczyna intensywnie wydzielać z siebie energie, którš przesyla wprost do mięsni, co pozwala mu na szybsze ruchy. Aura szybko wytraca zasoby energii użytkownika pochłaniajšc 20ki na turę. Przyspiesza użytkownika zwiększajšc jego zręcznosć o 30%. Zasięg: Osobisty, tylko dla Xan Gorana i graczy, których nauczy tej techniki

-Spirit II: Aura regeneracyjna. Technika wymyslona przez Xan Gorana.
Wymagane BP: 16.000.000.000, koszt nauki: 300, koszt użycia: nie dotyczy, efekt: Postać zaczyna wchłaniać energie z otoczenia. Aura regeneruje zasoby Ki użytkownika w wysokosci (4+K6) na rundę. Niestety, użytkownik tej aury nie może używać żadnych ataków fizycznych i nie może blokować, zasięg: osobisty, tylko dla Xan Gorana i graczy, których nauczy tej techniki
 

Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'ersystem7'@'localhost' (using password: YES) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/licznik.php on line 8
Online: 01