Login:
Hasło:
-|| Anime Forever ||- Dragon Ball Nao Anime & Emulation Site SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
 
 

TECHNIKI ZWYKŁE:

Techniki te może poznac każdy gracz, który posiada odpowiednie BP i zapłaci wymaganą ilość punktów doświadczenia.

Techniki:

-Szarża: lot w kierunku przeciwnika, użycie Ki zapewnia dużą szybkość, więc i duże obrażenia od uderzenia.
Wymagane BP: 2.000, koszt nauki: 15, koszt w Ki: 5, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x(k12+8), odrzuca przeciwnika, bazowa celność: 70%.

-Przebijające uderzenie: wyjątkowo potężne uderzenie, przykładem jest Smocza Pięść Goku.
Wymagane BP: 100.000, koszt nauki: 50, koszt w Ki: 10, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń: siła x(4k6)x2, bazowa celność: 75%.

-Pocisk Ki: kula energii, szybka i sterowana siłą woli, więc celna.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 10, koszt w Ki: 2, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x2k6, bazowa celność: 80%.

-Shogekiha: niewidzialny pocisk Ki, mogący przewrócić i odrzucić przeciwnika (zwany też Syougekiha, ShogeChiha lub Kiaiho).
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 10, koszt w Ki: 2, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc xk6, odrzuca przeciwnika, jeśli zada więcej niż 4 obrażenia, to przeciwnik jest oszołomiony, bazowa celność: 85%.

-Mały atak energetyczny: to nie pojedyncza technika, a grupa do której zaliczają się np. zwykła Kamehameha, Dodonpa i Masenko.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 25, koszt w Ki: 7, zasięg: daleki, efekt: Atak energetyczny, Stopień obrażeń - moc x(k12+10), bazowa celność: 50%.

-Kakusan Ha: rozdzielający się atak energetyczny, który atakuje wszystkich wrogów na raz.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 30, koszt w Ki: 5, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x(k10+1), atakuje wszystkich wrogów (dla każdego osobny rzut na trafienie i obrażenia), bazowa celność: 80%.

-Renzoku Energy Dan: błyskawiczne wystrzeliwywanie wielu małych pocisków Ki na raz, co atakuje kilka celów lub jeden, ale mocniej.
Wymagane BP: 2.000, koszt nauki: 15, koszt w Ki: 8, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x5k4, atak rozpryskowy, LUB Stopień obrażeń - moc x5k6, atak nierozpryskowy (czyli na jednego gościa), bazowa celność: 40%.

-Eksplozja: potężny wybuch, niszczy wszystko w promieniu kilkuset metrów lecz jest nieszkodliwy dla stojących blisko używającego techniki.
Wymagane BP: 4.000, koszt nauki: 45, koszt w Ki: 15, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x3k10, atakuje wszystkich w dalekim zasięgu, bazowa celność: 90%.

- Kienzan: tnący dysk z energii Ki, sterowany siłą woli.
Wymagane BP: 8.000, koszt nauki: 50, koszt w Ki: 10, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x(k20+5), cel ataku nie może zastosować Bloku, bazowa celność: 75%.

-Duży atak energetyczny: potężniejsza wersja Małego ataku energetycznego, np. Galik Ho lub Cho Kamehameha.
Wymagane BP: 15.000, koszt nauki: 75, koszt w Ki: 12, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x(2k10+12), bazowa celność: 50%.

-Kula wybuchowa: bardzo silny atak energetyczny, jego przykładami są Finish Buster i Big Bang Attack.
Wymagane BP: 5.000.000, koszt nauki: 90, koszt w Ki: 20, zasięg: daleki, efekt: Atak energetyczny, Stopień obrażeń - moc x(k20+25), atak rozpryskowy, bazowa celność: 50%.

-Ultra atak energetyczny: bardzo mocna fala energii, jeden z najpotężniejszych ataków, przykładami są Final Flash i x10 Kamehameha.
Wymagane BP: 20.000.000, koszt nauki: 120, koszt w Ki: 50, zasięg: daleki, efekt: Atak energetyczny, Stopień obrażeń: moc x(3k10+30), bazowa celność: 70%.

-Tayoken: wywołanie błysku słonecznego, co oślepia wszystkich, którzy nie mają chronionych oczu lub nie odwrócą wzroku.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 15, koszt w Ki: 5, zasięg: daleki, efekt: wszyscy wrogowie, których trafiła technika są oszołomieni, atakuje wszystkich wrogów, bazowa celność: 80%.

-Tarcza Ki: zablokowanie ataku energetycznego zaporą siły woli.
Wymagane BP: 5.000, koszt nauki: 30, koszt w Ki: 10, zasięg: osobisty, efekt: nie wymaga akcji, osłabia ataki (z listy: Pocisk Ki, Renzoku Energy Dan, Eksplozja, dowolny Atak energetyczny, Banana Blade, Kali's Energy Explosion, Ognisty Podmuch, Arwalix, Mała Błyskawica, Zag Attack), zadane blokującemu w tej rundzie, o procent obrażeń równy [(80 xMBP)+k10x5], blokujący traci następną akcję, bazowa celność: nie dotyczy.

-Ukrycie Ki: pozwala ukryć własny poziom mocy przed innymi.
Wymagane BP: 20.000, koszt nauki: 20, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: ukrywa twoje BP przed Wyczuciem Ki (nie w walce) i scouterami (zawsze) do min. 10% prawdziwej wartości, nie mogą tego używać Androidy, bazowa celność: nie dotyczy.

-Wykrycie Ki: pozwala wyczuć energię wybranej osoby.
Wymagane BP: 60.000, koszt nauki: 20, koszt w Ki: 1, zasięg: daleki, efekt: nie wymaga akcji, pokazuje BP wybranej postaci, wynik może być fałszywy jeśli postać nie walczy i używa Ukrycia Ki, nie można wyczuć Ki Androidów, bazowa celność: nie dotyczy.
 

Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'ersystem7'@'localhost' (using password: YES) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/licznik.php on line 8
Online: 01