Login:
Hasło:
-|| Anime Forever ||- Dragon Ball Nao Anime & Emulation Site SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
 
 

TECHNIKI ZNANE WSZYSTKIM:

Techniki te zna każdy gracz, więc nie muszą być zapisywane w dziale Gracze. Wyjątkami są Mistyczny Atak, znany wszystkim Nameczanom, oraz Teleportacja Kaioshin, znana wszystkim Kaioshinom po osiągnięciu przez nich odpowiedniego BP.

Techniki:

-Bukujutsu: umiejętność unoszenia się nad ziemią za pomocy siły woli.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: nie wymaga akcji, umożliwia lot, technika używana automatycznie, bazowa celność: nie dotyczy.

-Zanzoken: błyskawiczne uniknięcie wrogiego ciosu, czasami połączone z pozostawieniem jednego lub kilku fantomowych sobowtórów.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: nie wymaga akcji, automatycznie używany jeśli wrogowi atakującemu gracza nie wyjdzie rzut na celność, powoduje, że cios chybia, (czyli po prostu - Zanzoken do niczego nie służy ;]) bazowa celność: nie dotyczy.

-Seria ciosów: zwykła seria uderzeń z pięści i kopniaków, często używana w DB.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x2k6, bazowa celność: 50%.

-Potężny cios: jeden cios, za to bardzo silny, często dwurącz.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x(k6+8), odrzuca przeciwnika, bazowa celność: 35%.

-Przerzut/Podcięcie: atak przewracający przeciwnika.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x(k6+1), zaatakowany jest oszołomiony (ale tylko wtedy, gdy cios zada więcej niż 3 obrażenia), bazowa celność: 60%.

-Mistyczny atak: wydłużenie kończyn.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - siła x k10, technika tylko dla Nameczan, bazowa celność: 65%.

-Mistyczny atak 2: polega na wystrzeleniu energii z "różków" (tudzież antenek czy innych czółek).
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 1, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - moc x k6, zaatakowany jest ogłuszony na tyle rund, ile cios zadał obrażeń, technika tylko dla Nameczan, bazowa celność: 60%.

-Generic Ki Blast: najprostszy atak Ki, przydatny do użycia jako flara bo do walki się niezbyt nadaje.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 1, zasięg: daleki, efekt: Stopień obrażeń - moc x k6, bazowa celność: 50%.

-Ogłuszenie: mało silna technika, jednak pozbawiająca wroga przytomności.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x k6, zaatakowany jest ogłuszony na tyle rund, ile cios zadał obrażeń, bazowa celność: 50%.

-Złapanie: chwycenie przeciwnika za ręce lub w pasie, tak, że nie może on się ruszać.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: zaatakowany i atakujący nie mogą się ruszać i wszystkie ciosy w nich zadane automatycznie trafiają, nie mogą oni używać żadnych technik ani przedmiotów, łapiący może tylko puścić uchwyt, użyć Miażdżenia lub Rzutu a zaatakowany w każdej rundzie ma szansę na wyrwanie się równą 40% x Siła /Siła łapiącego xMBP, każdy atak który zabije złapanego automatycznie trafia też łapiącego, bazowa celność: 70%.

-Miażdżenie: zaciśnianie uścisku wobec złapanego, co zadaje mu obrażenia.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła xk8, może użyć tylko postać, która złapała inną osobę, zawsze trafia, bazowa celność: nie dotyczy.

-Rzut: nie mylić z przerzutem, to wyrzucenie od siebie trzymanej postaci, skuteczne na turniejach do wyrzucania wroga za ring.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x3k6, może użyć tylko postać, która złapała inną osobę, powoduje puszczenie tej osoby, zawsze trafia, odrzuca przeciwnika, bazowa celność: nie dotyczy.

-Koncentracja: skoncentrowanie energii, co powoduje przywracanie Ki.
Wymagane BP: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: przywraca k6xmoc punktów Ki, bazowa celność: nie dotyczy.

-Kumulacja: skoncentrowanie energii, jednak nie po to żeby zyskać ki, lecz by zadać potężniejsze obrażenia.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 10, zasięg: osobisty, efekt: liczy się jako 1 dodatkowe dopalenie do wszystkich ataków postaci podczas walki, można mieć na raz 5 kumulacji (czyli 5 dopaleń - wchodzą one w skład limitu 10 dopaleń), bazowa celność: nie dotyczy.

-Zmysł Ki: pozwala wyczuć energię wybranej osoby w bardzo ograniczonym stopniu.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 1, zasięg: daleki, efekt: nie wymaga akcji, pokazuje Rangę wybranej postaci (np. Słaby, Początkujący, Mistrz), wynik może być fałszywy jeśli postać używa Ukrycia Ki, nie można wyczuć Ki Androidów, bazowa celność: nie dotyczy.

-Dobicie: bezwzględne zabicie nieprzytomnej postaci.
Wymagane BP: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: Stopień obrażeń - siła x100, działa tylko na postaci nieprzytomne z powodu ran (100 - 149 obrażeń), bazowa celność: nie dotyczy.

-Ocucenie: przywrócenie do przytomności ogłuszonej osoby.
Wymagane BP: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: jeśli cel techniki był ogłuszony, to natychmiast wstaje, a jeśli był nieprzytomny z ran (100+ obrażeń), to natychmiast odzyskuje tyle obrażeń, co po 15 minutowym odpoczynku (a jeśli po rzucie wciąż jest nieprzytomna, to odzyskuje dodatkowo tyle życia, że masz 99 obrażeń), bazowa celność: nie dotyczy.

-Wyrwanie ogona: złapanie za ogon Saiya-jina i ciągnięcie go tak, żeby się wyrwał.
Wymagane BP: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: bliski, efekt: jeśli technika trafi, to jest szansa 50% x Siła /Wytrzymałość wroga xMBP na to, że wróg straci ogon, działa tylko na Saiya-jinów, bazowa celność: 70%.

-Blok: zablokowanie ciosu, co osłabia obrażenia.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: nie wymaga akcji, osłabia wszystkie ataki, zadane blokującemu w tej rundzie, o procent obrażeń równy [(50 xMBP)+k10x5], blokujący traci następną akcję, bazowa celność: nie dotyczy.

-Odbicie: odbicie wrogiego ataku energetycznego ręką.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: nie wymaga akcji, wszystkie Ataki Energetyczne i Pociski Ki wymierzone w odbijającego mają szansę 25% xMBP na chybienie, jeśli chybią to jest kolejne 25% (ale nie xMBP!) szans na to, że trafią postać, która użyła tego ataku, odbijający traci następną akcję, bazowa celność: nie dotyczy.

-Kontra: odbicie wrogiego ataku energetycznego własnym, co prowadzi do "walki" między nimi.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: różny, zasięg: daleki, efekt: nie wymaga akcji, można użyć tylko po celnym ataku wroga przez dowolny Atak energetyczny, przed rzutem na obrażenia, powoduje wystrzelenie własnego ataku (też Ataku energetycznego), u każdego z nich wykonuje się rzut na obrażenia, ten, który zada więcej obrażeń, dosięga celu (UWAGA! jeśli żaden z ataków nie jest o co najmniej 20% silniejszy od drugiego, to żaden nie dosięga celu!), kontrujący traci następną akcję, bazowa celność: nie dotyczy.

-Unik: skoncentrowanie uwagi na unikaniu wrogich ciosów.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: nie wymaga akcji, powoduje, że każdy atak wymierzony w unikającego podczas tej rundy ma szansę na trafienie mniejszą o połowę (/2), unikający traci następną akcję, bazowa celność: nie dotyczy.

-Riposta: błyskawicznie zadanie ciosu po niecelnym ataku wroga.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: różny, zasięg: bliski, efekt: nie wymaga akcji, można użyć tylko po niecelnym ataku wroga przez technikę z Zasięgiem bliskim, przed rzutem na obrażenia, powoduje użycie własnej techniki (ale tylko takiej z bliskim Zasięgiem), która i tak wymaga rzutu na trafienie, ale nie można jej blokować, uniknąć, zripostować etc., jest też dwa razy celniejsza ale nie można jej dopalać, ripostujący traci następną akcję, bazowa celność: różna.

-Zasłonięcie: błyskawiczne przyjęcie na własne ciało ataku przeznaczonego dla kogoś innego.
Wymagane BP: 0, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: daleki, efekt: nie wymaga akcji, można użyć tylko po celnym ataku wroga na inną osobę, przez dowolną techniką w Dalekim zasięgu, powoduje, że technika trafia zasłaniającego, a nie ofiarę wybraną przez wroga, bazowa celność: nie dotyczy.

-Teleportacja Kaioshin: naturalna zdolność Kaioshinów do teleportacji, jeszcze lepsza od orginalnej techniki.
Wymagane BP: 2.000.000, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 5, zasięg: osobisty, efekt: teleportuje w wybrane miejsce, nie wymaga akcji, tylko dla Kaioshinów, bazowa celność: nie dotyczy.

-Mega Eksplozja: bardzo potężny atak, niestety używający go traci życie :(.
Wymagane BP: 25.000.000, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: daleki, efekt: atakuje wszystkich uczestniczących w walce, tylko dla znających Eksplozję, jest dopalana całym Ki i życiem, używający traci życie, Stopień obrażeń - moc x4k20, bazowa celność: 90%.

-Przeklęta ślina: atak polegający na przemienieniu przeciwnika w kamień, jest to jedna z mocy demonów dostępna dla nich po osiągnięciu odpowiedniego BP.
Wymagane BP:50.000.000, koszt nauki: 0, koszt w ki: 20, zasięg: daleki, efekt: stopień obrażeń: tylko dla Demonów, Trafiony przeciwnik zamienia się w kamień, jeżeli po tej przemianie zniszczy się posąg to gracz ginie i trafia do zaświatów. Jeżęli nie to gracz nie bierze udziału w 3 sesjach. Potem uznaje się że ktoś zniszczyl posąg i gracz trafia do zaświatów. Jeżeli demon który zamienił gracza w posąg zginie to gracz bedący posągiem wraca do życia. Ataku można użyć raz na 5 tur, bazowa celność: 15%

-Teleportacja demonów: jedna z mocy demonów dostępna dla nich po osiągnięciu odpowiedniego BP.
Wymagane BP: 50.000.000, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 5, zasięg: osobisty, efekt: teleportuje w wybrane miejsce, nie wymaga akcji, tylko dla Demonów, bazowa celność: nie dotyczy.

-Nienawiść: wobec Kaioshinów, jedna z mocy demonów dostępna dla nich po osiągnięciu odpowiedniego BP.
Wymagane BP: 50.000.000, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: działa automatycznie, zwiększa BP gracza x2 podczas walki z Kaioshinem, bazowa celność: nie dotyczy.

-Żywy miecz: wyjęcie z ciała miecza, jedna z mocy demonów dostępna dla nich po osiągnięciu odpowiedniego BP.
Wymagane BP: 50.000.000, koszt nauki: 0, koszt w Ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: powoduje wyjęcie miecza z ciała, którym można walczyć jak zwykłym mieczem, bazowa celność: nie dotyczy.
 
Online: 01