Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php:1) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 4

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php:1) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 4

Warning: mysql_real_escape_string(): Access denied for user 'ersystem'@'localhost' (using password: NO) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 103

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 103

Warning: mysql_real_escape_string(): Access denied for user 'ersystem'@'localhost' (using password: NO) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 103

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/c2_main.php on line 103

Warning: ini_set(): Cannot change zlib.output_compression - headers already sent in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/index.php on line 5
...::: SSJ POWER + DB FUTURE :::...
 
 
Login:
Haso:
-|| Anime Forever ||- Dragon Ball Nao Anime & Emulation Site SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
 
 

Syriusz


Mistrzem krainy jest Caere.
Wolne miejsca w tej krainie: ???


Opis krainy:
Syriusz aka Syrius aka Mentar - trzy nazwy jednej planety, wynikaja z dlugiej i zawiklanej historii planety. Gdy w 439 roku na Syriusz dotara pierwsza grupa badawcza z Ziemi, zaskoczona bya napotkaniem bliniaczej rasy ludzi zamieszkujaca od tysiecy lat jeden z kontynentw, nazwyajacych siebie Klockanami. Agresywne plemiona wyznajace rne style ycia bd jak kto woli wierzenia, toczcych wojny ze sob o wiare tudzie przekonania. Cywilizowani i zaawansowani ludzie po pierwszych prbach dialogu, i prby nawiazania przyjaznych stosunkw z Klockanami doszli do wniosku, e strat czasu jak i energii jest prba dogadywania si z zacofanymi brami. Osiedllili sie na pobliskim wolnym od nich kontynencie. Planeta bya zbyt podobna do matki ziemi by nie wykorzysta jej moliwoci. Osiedlajacy kolonici z Ziemi, nazywajcy siebie Posilionami nazwali planete Mentarem. Po setkach lat, gdy po stronie Posilionw wyksztaciy si potne miasta, fabryki i przedmiecia. Postanowiono odizlowa si od braci z drugiego kontynentu poprzez budowe p siowych nad miastami, wzmocniona poprzez silna flote morsk przy granicach kontynentu. Na ksiycu zbudowano pocztkowo baze wojskowa ktra przekszacia si w komercyjne osiedla dla najbogatszych. Czasem z ksiyca Posilionowie zerkaj na mniej rozwinietych braci. Miedzy rokiem 450 a 600 za spraw kosmicznych okrtw/statkw kupieckich pojawili si nameczanie ktrzy po zjednoczeniu si, bez wiekszych problemw wywalczyli na terenie Klockanw wasne terytorium cakowicie pozbawione wojen Klockaskich, jednak ze statusem autonomi.. Klockanie po wielu wojnach jednoczcych plemiona wydzieliy si 3 odamy: Trilianie, Tauroni i Klonerzy. Ci ostani do perfekcji opanowali molliwoci edycji ludzkiego DNA i krzyowania go z innymi DNA... nawet zwierzcego pochodzenia. Triliaski czarnoksinik stworzy pierwszy silnik ktrego napdem byy organiczne owoce rosnce na Syriuszu. Tauroni, nard najbardziej walecznych wojownikw, i wielkich szpiegw. Mamy rok 1060.

Podzia na klasy:

Posilionowie:

Obywatel - najnisza warstwa spoeczna mieszkaj w metropoliach, posiadaj znajomo najnowczeniejszej techniki

Klasa rednia - znaczenie bogatsi, koczcy lepsze szkoy i akademie wojskowe, wasciciele drobnych przedsibiorstw

Elita - zamieszkuj luksusowy ksiyc, rzdzc swoimi korporacjami z "nieba". Posiadaj swoje armie.



Klockanie:

Plebs - najubosza warstwa spoeczna, posuguj si mieczami podczas rozwizywania konfiltw, jest ich najwiecej dlatego nikt o nich nie dba.

Wataszkowie - lokalnie przywdcy wiosek, wykorzystuj w walce nawet miotacze, niektrze posiadaj dosy wysokie BP. By nim zosta trzeba by po prostu najsielniejszym.

Kupcy - cznicy midzy nisk klas spoeczn, a lokalnymi szlachcicami/krlami

Szlachta - inaczej monarchowie, wadcy wikszych terytorii, pod sob maja wataszkw

Wojskowi - klasa spoeczna wycznie pod dowdctwem monarchw. Idealni onierze odizolowani od reszty spoeczenstwa. W duej czci klony

Kaplani - najmniejsza ich liczba, jako jedynii potrafi porozumie si z Bogami, potrafi czarowa. Nie mog uywa dostpnych broni.

Opis "nacji":

Posilionowie - wadcy jedynego ksiyca oraz kontynentu. Bardzo wysoko rozwinici technologicznie. Ustrj panujcy to oligarchia, tzn: wadza najbogatszych. Samodzielna ludzka kolonia. Wojsko naziemne/powietrzne stanowi gwnie drony, mechy bd te dla pojedynczych onierzy egzoszkielety. Silna flota morska. Pakt o wzajemnej pomocy z innymi koloniami z zewntrz.

Klockanie - duo bardziej prymitywni. Wadza silnej rki i niewolnictwo oraz gbokie zalepienie w wiare to synonimy tego odamu. Dua cz spoeczestwa nie umie nawet czyta. Nieliczne jednostki potrafi kontrolowa swoje BP, zwykle osigaj status wataszki bd te kapana. Wojska z najniszej warstwy spoecznej uywaj jeszcze mieczy/tarcz/zbroi. Wataszkowie maj do dyspozycji nawet miotacze. Kupcy wynajeli najemnikw, bd te kupili sobie gladiatorw albo klony. Elitarne wojska klockanw, rzadko kiedy bior udzia w starcia midzy plemiennych. Dua cz to klony, s te zmodyfikowani ludzie, lub te osoby umiejce kontrolowa BP.

Klockanie dziel si na:

Trilianie - neutralni oraz egoistyczna nacja, najbardziej rozwinita w stosunku do technologi. Opracowali ju silnik i buduj pierwsze samoloty. Jednocz si gdy zagraa im kto sielniejszy. Podzielni jak antyczna Grecja na pastwa-miasta. Nie wdaj si w gupie wojny. Po czci demokratyczna, jednak gosy posiadaj tutaj lokalni wadcy miast.

Tauroni - bardzo agresywny niewolniczy kraj. Tutaj rzdz wasale i suwerenie, a pod nimi ju tylko niewolnicy i gladiatorzy. Lubi walczy, to tutaj s najlepsze szkoy walki. Chodz plotki, e niektrzy Posilionowie wysali tu swoje pociechy by w akademiach takich jak Wielka Akedmia Wadcy Ki jest moliwo nauki panowania nad Ki. Lud bardzo waleczny. Najbardziej zacofany, ale nadrabiaj wyszymi BP.

Klonerzy - umiej klonowa, oraz modyfikowa ludzkie DNA. Krzyuj ludzkie dana dziki czemu potrafi wykreowa silne klony na skale przemysow. Wanie na produkcji wyspecjalizowanych klonw klonerzy oparli swoj gospodarke. Nadzwyczajnie silni i zwarci onierze. Tocz najwiksze bitwy z Tauronami. Uwaaj, e Tauroni le odczytuj "Najwitsz" cz boga Grouza o stylu yci. Obecnie w stanie pokoju

Autonomia nameczaska - posiada wasne prawo, jednak jest faktyczn czeci reszy lockonw, zamieszkujcy tam nameczanie niczym Posilionowie odgrodzili si od Klockanw wielkim murem. Jedyne co ich czy z Klockanami to wierzenia....

Opis wiekszych miast/metropoli/polaczonych osad i innych aglomeracji

Trilanie:

Syrius

Trilirium - duze miasto otoczone murami, oraz wysokim zamarnietymi grami. To tutaj swoje korzenie maj gildie owcw i zabjcw. Tu te odbywaj si targi niewolnikw. Posiada dostp do morza jednak zanieczyszczenia uniemoliwiaj poowy, a zimny klimat praktycznie eliminuje jakiekolwiek rolnictwo. Jedyne z neutralnych pastw-miast trilaskich. Legendy gosz, e zostao zbudowane przez Anioy. Lud zamieszkujacy to Trilirum



Trolion - silna jak na klockaskie warunki aglomeracja wok ktrej skupiaia si wikszo trilaskich pastw miast, takich jak Ithakulowie, Warezi, Sakkarzy, Marszanie, Antaranie. Ithakulowie wraz z Warezami od niepamitnych czasw tocz wojny o surowce w grach, jak zoto, elazo, srebro. Ich wadza rozposciera sie na wschd od miasta. Sakkarzy i Antaranie to narody rolnicze nawzajem wsperajce si. Oddaleni na zachd od Trolionu. Na pnoc od miasta wadza naley si Marszanom, ktrzy trudni si handlem i wszystkim elemantami po czci. Przez ich tereny rozposciera sie trkat to Trilrium. Mona by powiedziec, e to jedyne w peni niezalene pastwo-miasto. Centrum Trolion to wzajemne wpywy pozostaych osciennych nacji, jedno z najwiekszych u Klockanw.



Trilianie jak antyczna grecja jednocz si gdy zagraaj im Tauroni lub gdy prbowano zgadzic nameczan.



Tauroni - najwieksze miasto, najbardziej wrogiego odamu. To tu owcy z dalekiej pnocy maj najlepsze wyniki w sprzeday swoich nowych niewolnikw. Ich tereny od pnocy granicz bezposredni z Trilianami i Autonomia Nameczask. Wielkokrotnie scierali sie tak dla sportu z Namecznami. Ich przywdca Solar, od kilkunastu lat wada tymi ziemiami. Jego wojska zdawiy niejeden niewolniczy bunt. Tu od najmodszych lat modzi Tauroni ucz si walczyc. Tu za ze wyniki w Akademi Walk mozna stac sie niewolnikiem.



Autonomia Nameczanska - wieki temu przybyli tu nameczanie, stwierdzili ze naley sie zjednoczyc i zamiast tua si i prosi o warunki ycia, wydarli je walk od Klockanw. Odgrodzili si od nich wielkim murem i staraj si y spokojnie w swojej maej enklawie. Pamietajc o regule: "Tylko cige treningi ciaa i duszy naszych braci zapewni stablino w regionie". Wadze od zawsze sparwuje Izual



Klonerzy - bardzo wzieli do siebie jedna z regu "Najwitszej", by doskonali ycie wszystkimi rodkami jakie da im Grouz. Std te cigle doskonal moliwoci krzyowania DNA.



Mentar:

Metharulg - miasto zamieszkujce przez zwykych obywateli, miasto nalece do United Metalurg, ktre trudni si wydobywaniem wanym surowcw z oceanu, oraz z ssiednich bardzo licznych pol naftowych. Na poudnie od miasta znajduj si zakady chemiczne ktre przerabiaj wydobyte surowce na energie itp. W miecie jest potna Huta elaza, potny transformator, Winda Kosmiczna, oraz bardzo wielu mieszkacw. Otoczona bezpiecznym polem siowym..



Sutoris - metropolia lezca na pwyspie, zajmuje si poowem ryb, rolnictwem, na poudnie i zachd wysunite regiony przemysowe wraz z kopalniami surowcw. Miasto zajmuje si tez handlem a liczebno jest przeogromna. Miasto rozpocierajce si na setki kilometrw. Jest tu winda kosmiczna, oraz laboratoria przy najwikszych Uniwersytetach i Politechnikach. Miasto wolne od wadzy korporacji.



Daleko za pustyni le Ulundi City i Posilions CO

Oba miasta s nalez do kolejno najsabszej korporacji to:

Biological Constraction ktra bada potna faun i flor ktre rozwinita Ty si przez setki lat, zastosowania testuja, samodzielna w pleni miasto, ktra jest najmniej lubiana przez pozostae korporacje.

oraz

Aluminim CO - najwiekszy rywal Metarulgh. Niczym Sutoris ley na pwyspie, rwnie niezalene miasto od zasobw, jednak zakady chemiczne i fabryki wybudowano w miescie a nie dookola. Lepsze rozwiazanie, poniewaz podczas wojny mozna prowadzic produkcje wojsk. Nalezy do nich miasto Ulundi City

Artefakty planety

"Najwitsza" - Ksiga regu i zasad panujcych, co jak Biblia, tyle, e napisana w dawno wymarym jzyku, przetumaczona na 3 jzyki. Na ktrych bazuj 3 gowne nacje.

Kule Bogw - 10 krysztaowych kul, wzywamy boskiego posaca ktry spenia 1 yczenie

Miecz Wadcy - posiada go tylko Wadca Klockanw ktry jest powoowany w stanie wyjtkowym. Miecz jest dobrze ukryty.

Wojownicy na planecie:

Izual - najsielniejszy nameczanin na planecie jego BP to okoo 250 000 jednostek. Przywdca autonomi.

Dragon - p sajaski tauronin w elitarnych odziaach. Jego BP to 290 000 BP, posiada ogon.

Icarus - crusaider, jego statek rozbi si na planecie, rwnie w elitarnych odziaach. 150 000 BP

Lara - czowiek, kobieta o wyjtkowej sile. Wychowana w warunkach spartaskich obdarzona niewiarygodn moc BP. Ponad 400 000 BP. Dobrze wyszkolona i uzbrojona. Dowdczyni elitarnych odziaw.

Wielki Egzekutor - mroczna istota, od setek lat pica w grobowcu. Budzona w wyjtkowych okolicznociach. 800 000 BP

Mef - trilanski nameczanin z duymi moliwociami bojowymi. 190 000 BP.

Tien Shin Han IV - czowiek, prawnuk ogrinalu z DB. 500 000 BP.

R-22 - anroid zabjca, niezwyky najmenik z wysokim nikomu nieznanym BP.

Centaur - liczna grupa najsielniejszych wojownikw klonerw, z fragmentami nameczaskiego DNA z BP 180 000 jednostek.

Bogowie:

Grouz - Bg si naturalnych, stwrca ziemi i zasad panucych. Pan pr roku, powodzi ziemi i ognia wulkanw. Przewodnik rzek, twrca jednej z 3 czci "Najwitszej" na temat Regu ycia

Gryzwur -Bg niebios wadca piorunw i chmur. Pan Nieba i Raju. Twrca Reguy Boskich w "Najwitszych"

Munann - Bg Piekie, Mroczny Przewonik, Pan Potpionych, Mistrz Ognia, Wadca Otchani.

Su im Anioowie i Tytani.
 

Warning: mysql_connect(): Access denied for user 'ersystem7'@'localhost' (using password: YES) in /home/ersystem/klienci/Rafal.Rychcicki/ssjpower.net/licznik.php on line 8
Online: 03