SYRIUSZ

Wszystko związane z DB Future PBCH.

Moderatorzy: Hellion, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Caere Etrur
SSJ
Posty: 63
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 7:14 pm

SYRIUSZ

Post autor: Caere Etrur »

Otwieram 4 miejsca, dla jeszcze 3 graczy! 4 miejsca! Najlepiej poczatkujacych ale z doswiadczeniem w tego typu grach! Dwóch dobrych/neutralnych i złych rasy nie sajanskieg maja pierwszenstwo!
Despher
Przeciętny wojownik
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 07, 2010 8:40 pm

Post autor: Despher »

Ja się zgłaszam (Raze neutralny Icer)
Awatar użytkownika
Caere Etrur
SSJ
Posty: 63
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 7:14 pm

Post autor: Caere Etrur »

miales grac sajanem!
Despher
Przeciętny wojownik
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 07, 2010 8:40 pm

Post autor: Despher »

to moge zagrać mi to dużej różnicy nie zrobi
Astarot
SSJ 5
Posty: 674
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 8:24 pm

Post autor: Astarot »

Jednak Troche zrobi :P
Obrazek
michaelstm
Przeciętny wojownik
Posty: 2
Rejestracja: pt paź 08, 2010 4:12 pm

Post autor: michaelstm »

zglaszam sie na naturalny sayian (Son Michal)
Awatar użytkownika
WireX
SSJ 4
Posty: 299
Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:18 am
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: WireX »

Zglasza się WireX, Dobry - dobrotliwy, Niezniszczalny :P
No co?, a nóż widelec się uda :P
Awatar użytkownika
Caere Etrur
SSJ
Posty: 63
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 7:14 pm

Post autor: Caere Etrur »

[ Dodano: Pią Paź 15, 2010 7:45 pm ]
michaelstm pisze:zglaszam sie na naturalny sayian (Son Michal)
Jak zmienisz rase i imie i napiszesz lepsza historei to Cie moze przyjme :P prosze pisac o doswiadczeniu !

WireX pisze:Zglasza się WireX, Dobry - dobrotliwy, Niezniszczalny :P
No co?, a nóż widelec się uda :P
Nie da rady! Wiesz czemu

[ Dodano: Sob Paź 16, 2010 7:59 pm ]
Hehe.. no moja kraina jest w wazie tworzenia a tu dopiero jeden chetny do gry gracz. Lipa!! Slabo cos
Awatar użytkownika
WireX
SSJ 4
Posty: 299
Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:18 am
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: WireX »

Ja widze dwóch :)

Son Michał i Raze
Awatar użytkownika
Caere Etrur
SSJ
Posty: 63
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 7:14 pm

Post autor: Caere Etrur »

Kraina jest juz na finiszu x)

Mapa gotowa (teraz kwestia jej posklejania) x)

Mysle, ze tydzien/2 i bedzie juz mozna grac!

Innowacyjne rozwiazanie, co uaktracyjjni gre, + pare minimalnie edytowanych zasad co do walki(bedzie troche inaczej walczylo sie na deszczu, pod woda, w kosmosie co wiazac sie bedzie z edycja w okreslonych polach walki statystyk)

Najciekawszym rozwiazaniem, sa watki. Bedzie podzial na dobro i zlo. Kazda saga/wątek bedzie sie konczyc starciem graczy dobra i zla x) 3 zwyciestwa zlych, a dobzi ida do zaswiatow. 2 zwyciestwa, nie zdziwilbym sie jesli jakis gracz o charakterze Tyrana bedzie probowal najechac na jakis kraj jako cesarz/dowódca/książe z pomoca wojska. A dobry, praktycznie solo bedzie musial jakos pokombinowac by przezyc x)

Wybór charakteru moze miec olbrzymie znaczenie, bo jesli gracz chce niszczyc swiaty, ale poczatkowo chce byc neutralny, to moze sie okazac ze wyladuje po stronie "domyslnie" dobrych. A przejscie ze strony, na strone nie bedzie latwe (tj. np. przelod nad oceanem)


Swiat nowoczensnych technologii podboju kosmosu, bardzo zrecznie polaczony ze swiatem Bóstw, wierzeń, czarów i demonoów. W trakcie gry, kazdy ruch gracza bedzie mial olbrzymie znaczenie dla przyszlosci swiata. Zebranie kul lub ich odpowiednikow by np kogos wskrzesic bedzie nie lada wyzwaniem. Dwie druzyny dobrych i zlych. (wyjatkowo bylaby tymczasowa grupa 3).
Najsielniejszym przeciwnikiem bedzie wroga druzyna.

Dlatego poszukiwaniu sa gracze o podobnym poziomie BP, oraz zdecydowanych.
Starty sesji beda mysle najwczesniej o 21. I szukam maks 6 graczy! Despher jest jedynym pewnym (o ile sie nie rozmyslil) graczem. Sa miejsca !
Kyra
SSJ 4+
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 02, 2008 7:51 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Kyra »

No to ja sie zglaszam :>

http://ssjpower.net/index.php?id=gracz&uid=3584 tu moja karta.
Obrazek
Awatar użytkownika
Arti
Admin PBCH
Posty: 1321
Rejestracja: wt lis 30, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Arti »

Też chciałbym zagrać u Ciebie.

http://ssjpower.net/index.php?id=gracz&uid=3319 - moja karta.

Jestem już trochę zaawansowany, ale mam nadzieję, że mnie jakoś wciśniesz.
Strona o serii GTA!

Będę brał Cię! (Gdzie?) Na SSJPower.net !
Awatar użytkownika
Caere Etrur
SSJ
Posty: 63
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 7:14 pm

Post autor: Caere Etrur »

Jesli przyjmie Kyre i Segriga, to beda mi potrzebni dwaj gracze o charakterze dobrym x) O podobnym poziomie mocy.

[ Dodano: Nie Lis 07, 2010 2:28 pm ]
No to jedna druzyne, 100% sajańską już mam x) Kyra i Segrig, wymyslilem taka opcje zeby wyrownac grupy. Zaczynacie u mnie z BP 1 000 i kilkoma technikami (jakby od poczatku) tyle ze wszystkie punkty za BP i PD dostaje wasza postac z milionami BP jak i postac na planecie. Wiec niestety u mnie bedziecie duzo slabsi ale dzieki temu dalej rozwijacie postac glowna, jak i poboczna na sesje. Na turniejach bedziecie mogli sprawdzic wasza rzeczywista sile :D wiec jesli sie zgadzacie na to to juz mozemy sie powoli umawiac na sesje.
Grupa 1: Segrig Kyra i Despher.
Grupa 2: ? ? i ?

3 wolne miejsca dla charakterow dobrych (i najlepiej nie sajan!!)
Kyra
SSJ 4+
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 02, 2008 7:51 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Kyra »

dobra mi tam pasuje , Arti a ci? Caere podaj jakis termin
Obrazek
Awatar użytkownika
Caere Etrur
SSJ
Posty: 63
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 7:14 pm

Post autor: Caere Etrur »

Nie wiem czy da sie prowadzic sesje krainy ktora jeszcze de facto nie istnieje. Tak czy siak, potrzebny mi ktos kto mi zlozy 4 screenshoty mapy do krainy (robilem mapke w cywilizacji 4 i tam jak sie oddalalo zbyt daleko to chmury zaslanialy. Pod wzgledem merytorycznym kraina juz jest na finiszu.

[ Dodano: Pon Lis 08, 2010 1:12 pm ]
Wrzucam strone merytoryczną, napalcie sie troche na planete:

Syriusz - opis planety

Syriusz aka Syrius aka Mentar - trzy nazwy jednej planety, wynikaja z dlugiej i zawiklanej historii planety. Gdy w 439 roku na Syriusz dotarła pierwsza grupa badawcza z Ziemi, zaskoczona była napotkaniem bliźniaczej rasy ludzi zamieszkujaca od tysiecy lat jeden z kontynentów, nazwyajacych siebie Klockanami. Agresywne plemiona wyznajace różne style życia bądź jak kto woli wierzenia, toczących wojny ze sobą o wiare tudzież przekonania. Cywilizowani i zaawansowani ludzie po pierwszych próbach dialogu, i próby nawiazania przyjaznych stosunków z Klockanami doszli do wniosku, że stratą czasu jak i energii jest próba dogadywania się z zacofanymi braćmi. Osiedllili sie na pobliskim wolnym od nich kontynencie. Planeta była zbyt podobna do matki ziemi by nie wykorzystać jej możliwości. Osiedlajacy koloniści z Ziemi, nazywający siebie Posilionami nazwali planete Mentarem. Po setkach lat, gdy po stronie Posilionów wykształciły się potężne miasta, fabryki i przedmieścia. Postanowiono odizlować się od braci z drugiego kontynentu poprzez budowe pół siłowych nad miastami, wzmocniona poprzez silna flote morską przy granicach kontynentu. Na księżycu zbudowano początkowo baze wojskowa która przekszałciła się w komercyjne osiedla dla najbogatszych. Czasem z księżyca Posilionowie zerkają na mniej rozwinietych braci. Miedzy rokiem 450 a 600 za sprawą kosmicznych okrętów/statków kupieckich pojawili się nameczanie którzy po zjednoczeniu się, bez wiekszych problemów wywalczyli na terenie Klockanów własne terytorium całkowicie pozbawione wojen Klockańskich, jednak ze statusem autonomi.. Klockanie po wielu wojnach jednoczących plemiona wydzieliły się 3 odłamy: Trilianie, Tauroni i Klonerzy. Ci ostani do perfekcji opanowali możlliwości edycji ludzkiego DNA i krzyżowania go z innymi DNA... nawet zwierzęcego pochodzenia. Triliański czarnoksiężnik stworzył pierwszy silnik którego napędem były organiczne owoce rosnące na Syriuszu. Tauroni, naród najbardziej walecznych wojowników, i wielkich szpiegów. Mamy rok 1060.

Podział na klasy:

Posilionowie:

Obywatel - najniższa warstwa społeczna mieszkają w metropoliach, posiadają znajomość najnowcześniejszej techniki

Klasa średnia - znaczenie bogatsi, kończący lepsze szkoły i akademie wojskowe, własciciele drobnych przedsiębiorstw

Elita - zamieszkują luksusowy księżyc, rządząc swoimi korporacjami z "nieba". Posiadają swoje armie.


Klockanie:

Plebs - najuboższa warstwa społeczna, posługują się mieczami podczas rozwiązywania konfiltów, jest ich najwiecej dlatego nikt o nich nie dba.

Wataszkowie - lokalnie przywódcy wiosek, wykorzystują w walce nawet miotacze, niektórze posiadają dosyć wysokie BP. By nim zostać trzeba być po prostu najsielniejszym.

Kupcy - łącznicy między niską klasą społeczną, a lokalnymi szlachcicami/królami

Szlachta - inaczej monarchowie, władcy większych terytorii, pod sobą maja wataszków

Wojskowi - klasa społeczna wyłącznie pod dowódctwem monarchów. Idealni żołnierze odizolowani od reszty społeczenstwa. W dużej części klony

Kaplani - najmniejsza ich liczba, jako jedynii potrafią porozumieć się z Bogami, potrafią czarować. Nie mogą używać dostępnych broni.

Opis "nacji":

Posilionowie - władcy jedynego księżyca oraz kontynentu. Bardzo wysoko rozwinięci technologicznie. Ustrój panujący to oligarchia, tzn: władza najbogatszych. Samodzielna ludzka kolonia. Wojsko naziemne/powietrzne stanowią głównie drony, mechy bądź też dla pojedynczych żołnierzy egzoszkielety. Silna flota morska. Pakt o wzajemnej pomocy z innymi koloniami z zewnątrz.

Klockanie - dużo bardziej prymitywni. Władza silnej ręki i niewolnictwo oraz głębokie zaślepienie w wiare to synonimy tego odłamu. Duża część społeczeństwa nie umie nawet czytać. Nieliczne jednostki potrafią kontrolować swoje BP, zwykle osiągają status wataszki bądź też kapłana. Wojska z najniższej warstwy społecznej używają jeszcze mieczy/tarcz/zbroi. Wataszkowie mają do dyspozycji nawet miotacze. Kupcy wynajeli najemników, bądź też kupili sobie gladiatorów albo klony. Elitarne wojska klockanów, rzadko kiedy biorą udział w starcia między plemiennych. Duża część to klony, są też zmodyfikowani ludzie, lub też osoby umiejące kontrolować BP.

Klockanie dzielą się na:

Trilianie - neutralni oraz egoistyczna nacja, najbardziej rozwinięta w stosunku do technologi. Opracowali już silnik i budują pierwsze samoloty. Jednoczą się gdy zagraża im ktoś sielniejszy. Podzielni jak antyczna Grecja na państwa-miasta. Nie wdają się w głupie wojny. Po części demokratyczna, jednak głosy posiadają tutaj lokalni władcy miast.

Tauroni - bardzo agresywny niewolniczy kraj. Tutaj rządzą wasale i suwerenie, a pod nimi już tylko niewolnicy i gladiatorzy. Lubią walczyć, to tutaj są najlepsze szkoły walki. Chodzą plotki, że niektórzy Posilionowie wysłali tu swoje pociechy by w akademiach takich jak Wielka Akedmia Władcy Ki jest możliwość nauki panowania nad Ki. Lud bardzo waleczny. Najbardziej zacofany, ale nadrabiają wyższymi BP.

Klonerzy - umieją klonować, oraz modyfikować ludzkie DNA. Krzyżują ludzkie dana dzięki czemu potrafią wykreować silne klony na skale przemysłową. Właśnie na produkcji wyspecjalizowanych klonów klonerzy oparli swoją gospodarke. Nadzwyczajnie silni i zwarci żołnierze. Toczą największe bitwy z Tauronami. Uważają, że Tauroni źle odczytują "Najświętszą" część boga Grouza o stylu życią. Obecnie w stanie pokoju

Autonomia nameczańska - posiada własne prawo, jednak jest faktyczną cześcią reszy lockonów, zamieszkujący tam nameczanie niczym Posilionowie odgrodzili się od Klockanów wielkim murem. Jedyne co ich łączy z Klockanami to wierzenia....

Artefakty planety

"Najświętsza" - Księga reguł i zasad panujących, coś jak Biblia, tyle, że napisana w dawno wymarłym języku, przetłumaczona na 3 języki. Na których bazują 3 głowne nacje.

Kule Bogów - 10 kryształowych kul, wzywamy boskiego posłańca który spełnia 1 życzenie

Miecz Władcy - posiada go tylko Władca Klockanów który jest powołowany w stanie wyjątkowym. Miecz jest dobrze ukryty.

Wojownicy na planecie:

Izual - najsielniejszy nameczanin na planecie jego BP to około 250 000 jednostek. Przywódca autonomi.

Dragon - pół sajański tauronin w elitarnych odziałach. Jego BP to 290 000 BP, posiada ogon.

Icarus - crusaider, jego statek rozbił się na planecie, również w elitarnych odziałach. 150 000 BP

Lara - człowiek, kobieta o wyjątkowej sile. Wychowana w warunkach spartańskich obdarzona niewiarygodną mocą BP. Ponad 400 000 BP. Dobrze wyszkolona i uzbrojona. Dowódczyni elitarnych odziałów.

Wielki Egzekutor - mroczna istota, od setek lat śpiąca w grobowcu. Budzona w wyjątkowych okolicznościach. 800 000 BP

Mef - trilanski nameczanin z dużymi możliwościami bojowymi. 190 000 BP.

Tien Shin Han IV - człowiek, prawnuk ogrinalu z DB. 500 000 BP.

R-22 - anroid zabójca, niezwykły najmenik z wysokim nikomu nieznanym BP.

Centaur - liczna grupa najsielniejszych wojowników klonerów, z fragmentami nameczańskiego DNA z BP 180 000 jednostek.


Warunki walki - w mojej krainie beda troszeczke edytowane cechy podczas walki. Tak wiec:

Pod wodą: -25% zwinność, +20% wytrzymałość
W deszczy: -10% zwinność
W kosmosie: +25% zwinność
ODPOWIEDZ