Dragon Ball Z - Legenda Smoczych Kul

Wszystko o RPG Makerze.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krova
SSJ 5
Posty: 1746
Rejestracja: pn sie 14, 2006 11:38 am
Lokalizacja: szczytno

Post autor: krova »

ABS = Antiblockiersystem?
Obrazek

-Jest jakaś miara szczęścia?
-Tak, promile.

Obrazek
Awatar użytkownika
Kris
Avanger
Posty: 2254
Rejestracja: wt lis 22, 2005 11:33 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kris »

ABS= Anatomic Battle System , bodajże ;]

A tak poza tym, pracuj nad tym dalej i umieszczaj abs'y bo mozę być ciekawe, no i jestem ciekawy jak wymyślic specjalne ataki
Obrazek

Obrazek
1. Kris ma ZAWSZE racje
2. PP3088 ma prawie zawsze racje
3. : >
Awatar użytkownika
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009
Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm

Post autor: BH Daimaouji »

KKRTfan na GG pisze:ABS - Action\Adventure Battle System - system walk porzucający model rozgrywania bitew dzielonych na tury. ABS jest CBSem w którym walki rozgrywane są w 'czasie rzeczywistym'.
Ta czyli jak to gowno LoK -_-'

BTW gre sciagnelem ale jeszcze w nia nie zagralem moze potem

BTW Kageta/Kakageta dobra muzyka do gry. Intro do Dragon Ball Z 3 ("Budokai 3") zawsze jest dobre
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji

"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli

Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Awatar użytkownika
Gokufanpl
SSJ
Posty: 73
Rejestracja: sob maja 05, 2007 8:06 pm

Post autor: Gokufanpl »

Zagrałem i walki takie mało dynamiczne :P Poza tym musisz popracować nad mappingiem i będzie dużo lepiej :) Rób rób :)
Awatar użytkownika
GokugetaSS6
SSJ 4+
Posty: 463
Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am

Post autor: GokugetaSS6 »

1. Walki malo dynamiczne bo aczkolwiek poniewaz nie dopracowalem abs'u jeszcze.
2. Ciesze sie ze muzyka sie podoba.
3. Pliki oczywiscie zapodam te co sa potrzebne ale narazie trudno bylo mi znalesc.
4. Niestety mapki narazie zadne nie powstana poniewaz gdy dopracuje juz ABS'a do perfekcji (buahahaha xD) to zabiore sie za zrobienie CMS'a.

Ogloszenie!!

Jezeli jakas osoba chcialaby abym do gry dolaczyl jakies postacie ktorych brakuje wam a je lubicie prosil bym o podanie Charsetu i Charsetu ABS'u.
Awatar użytkownika
mac402
Game Maker
Posty: 136
Rejestracja: pn sty 14, 2008 3:14 pm

Post autor: mac402 »

Na razie to ABS jest we wczesnej wersji alfa więc oceniać go nie będę. Zasoby dobrze dobrane (chociaż styl LoG sux). Radziłbym jeszcze tak:

1 Zmienić w evencie wroga z "at hero touch" na "common touch" bo na razie to przeciwnik w ogóle nie atakuje. Obrażenia są tylko jak się samemu chce w niego wejść.
2 Jeśli ma wyglądać jak LoG2/3 to dodaj animację obrażeń zarówno u bohatera jak i u wroga, animację ataku wroga i daj więcej klatek animacji (z charsetów widzę, że masz) bohatera zamiast tej samej 2 razy.
3 Poza tym świeci się nie ten co dostaje obrażenia tylko ten co zadaje. Domyślam się, że powinno być odwrotnie.
4 Obrazek z HP nie działa po transformacji. Pewnie dlatego, że zmieniasz postać na zupełnie inną. Lepiej użyć takich poleceń jak ChangeHeroWalkGFX, ChangeHeroFace i AbilityInc/Dec zamiast robić nową postać z ssj.
5 Rzekomy Present Trunks ma charset młodszego Future Trunksa.
6 Nie było udźwiękowienia, chociaż domyślam się, że dlatego aby demo mniej zajmowało.
7 Jak chcesz robić tak żeby gra chodziła bez rtp to nie musisz tam ładować całego rtp. Takie programy jak RM2K Plugin Utility umożliwiają wyrzucenie tego co niepotrzebne, a zostawienie tego co niezbędne do samodzielnego działania (można pobrać stąd)
Awatar użytkownika
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009
Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm

Post autor: BH Daimaouji »

5. Rzekomy Present Trunks ma charset młodszego Future Trunksa
Tak naprawde to mial byc ten 2 i on ponoc to poprawil juz
7 Jak chcesz robić tak żeby gra chodziła bez rtp to nie musisz tam ładować całego rtp. Takie programy jak RM2K Plugin Utility umożliwiają wyrzucenie tego co niepotrzebne, a zostawienie tego co niezbędne do samodzielnego działania
Tez dobry pomysl
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji

"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli

Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Awatar użytkownika
GokugetaSS6
SSJ 4+
Posty: 463
Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am

Post autor: GokugetaSS6 »

Ludzie POMOCY!! Mam wielki problem w zwiazku z moja gra :/ Gdy probuje wlaczyc gre testowa nagle ekran sie robi czarny i caly komp sie zawiesza !! Ratunku !!
Awatar użytkownika
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009
Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm

Post autor: BH Daimaouji »

Dun dun dun masz ten sam problem co ja mialem z grami DB by kulilin i DB SS

Radze ci od teraz grac w trybie okiennym

Jak pisze pomoc w RPG Makerze , usun sterowniki Joystika , to powinno pomoc :)
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji

"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli

Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Awatar użytkownika
GokugetaSS6
SSJ 4+
Posty: 463
Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am

Post autor: GokugetaSS6 »

Uwaga! Wazna informacja! Projekt niestety musze zacząć od początku poniewaz nic nie pomaga z naprawieniem tego bleda :/ Inne projekty sie wczytuja tylko nie ten. Teraz zabieram sie za dokonczenie ABS'a i robie CMS .

Oki odrazu dodaje nowy system abs ale nadal jest nie taki jak chce :P Tutaj macie linka do filmika (troche krotki bo sie za szybko zabija nnie wiem czemu) Ale jak sie przyjzycie to teraz walczy i kopniakiem za pierwszym kliknieciem a potem z piesci


I odrazu zapodam tez mapke planety Vegeta.

Filmik: ABS
Mapka: Obrazek
Awatar użytkownika
Pitti
SSJ 5
Posty: 2676
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 11:05 am

Post autor: Pitti »

WoW :o jestem pod wrazeniem, tylko cos Ci sie przycisk do save zepsol i nie pokazales jak chodzi bez ciaglego bicia, chyba ze nie moze :P
Obrazek

I'll become The King of Pirates!
Awatar użytkownika
BH Daimaouji
SSJ 5
Posty: 6009
Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm

Post autor: BH Daimaouji »

Mapa i filmik sa ok ale nie wiem po co dales kawalek tego kregu zapisu i zmiany postaci
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji

"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli

Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
Awatar użytkownika
GokugetaSS6
SSJ 4+
Posty: 463
Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am

Post autor: GokugetaSS6 »

To wlasnie jest ten problem z kolem co mowilem :P Zostaje tylko taki kawalek z calego kolka na mapce. Chodzenie ? Przeciez szedl tam :P


Oki macie tutaj filmik z prawie skonczonym ABS'em bicia rekoma i nogoma.

ABS wersja 1.000200002011
Awatar użytkownika
pp3088
SSJ 5
Posty: 1192
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pp3088 »

GokugetaSS6 pisze: nic nie pomaga z naprawieniem tego bleda :
Błedu !

BH kończ zdania kropką.
Kris (18-07-2008 22:04)
Ja marzę, aby zobaczyć Pepsona bez koszuli *_*

Kocham Cię Patrycjo :*
Awatar użytkownika
AnimKing
SSJ 5
Posty: 685
Rejestracja: czw lis 23, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: z domu

Post autor: AnimKing »

pp3088 pisze:nic nie pomaga z naprawieniem tego bleda :


Błedu !
Błędu !!!

Gra zapowiada się ciekawie.szkoda tylko że do tych domków nie da się wejść ;/
ODPOWIEDZ