Dragon Ball Z - Legenda Smoczych Kul
Moderator: Moderatorzy
- BH Daimaouji
- SSJ 5
- Posty: 6009
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
Ta czyli jak to gowno LoK -_-'KKRTfan na GG pisze:ABS - Action\Adventure Battle System - system walk porzucający model rozgrywania bitew dzielonych na tury. ABS jest CBSem w którym walki rozgrywane są w 'czasie rzeczywistym'.
BTW gre sciagnelem ale jeszcze w nia nie zagralem moze potem
BTW Kageta/Kakageta dobra muzyka do gry. Intro do Dragon Ball Z 3 ("Budokai 3") zawsze jest dobre
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
- GokugetaSS6
- SSJ 4+
- Posty: 463
- Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am
1. Walki malo dynamiczne bo aczkolwiek poniewaz nie dopracowalem abs'u jeszcze.
2. Ciesze sie ze muzyka sie podoba.
3. Pliki oczywiscie zapodam te co sa potrzebne ale narazie trudno bylo mi znalesc.
4. Niestety mapki narazie zadne nie powstana poniewaz gdy dopracuje juz ABS'a do perfekcji (buahahaha xD) to zabiore sie za zrobienie CMS'a.
Ogloszenie!!
Jezeli jakas osoba chcialaby abym do gry dolaczyl jakies postacie ktorych brakuje wam a je lubicie prosil bym o podanie Charsetu i Charsetu ABS'u.
2. Ciesze sie ze muzyka sie podoba.
3. Pliki oczywiscie zapodam te co sa potrzebne ale narazie trudno bylo mi znalesc.
4. Niestety mapki narazie zadne nie powstana poniewaz gdy dopracuje juz ABS'a do perfekcji (buahahaha xD) to zabiore sie za zrobienie CMS'a.
Ogloszenie!!
Jezeli jakas osoba chcialaby abym do gry dolaczyl jakies postacie ktorych brakuje wam a je lubicie prosil bym o podanie Charsetu i Charsetu ABS'u.
Na razie to ABS jest we wczesnej wersji alfa więc oceniać go nie będę. Zasoby dobrze dobrane (chociaż styl LoG sux). Radziłbym jeszcze tak:
1 Zmienić w evencie wroga z "at hero touch" na "common touch" bo na razie to przeciwnik w ogóle nie atakuje. Obrażenia są tylko jak się samemu chce w niego wejść.
2 Jeśli ma wyglądać jak LoG2/3 to dodaj animację obrażeń zarówno u bohatera jak i u wroga, animację ataku wroga i daj więcej klatek animacji (z charsetów widzę, że masz) bohatera zamiast tej samej 2 razy.
3 Poza tym świeci się nie ten co dostaje obrażenia tylko ten co zadaje. Domyślam się, że powinno być odwrotnie.
4 Obrazek z HP nie działa po transformacji. Pewnie dlatego, że zmieniasz postać na zupełnie inną. Lepiej użyć takich poleceń jak ChangeHeroWalkGFX, ChangeHeroFace i AbilityInc/Dec zamiast robić nową postać z ssj.
5 Rzekomy Present Trunks ma charset młodszego Future Trunksa.
6 Nie było udźwiękowienia, chociaż domyślam się, że dlatego aby demo mniej zajmowało.
7 Jak chcesz robić tak żeby gra chodziła bez rtp to nie musisz tam ładować całego rtp. Takie programy jak RM2K Plugin Utility umożliwiają wyrzucenie tego co niepotrzebne, a zostawienie tego co niezbędne do samodzielnego działania (można pobrać stąd)
1 Zmienić w evencie wroga z "at hero touch" na "common touch" bo na razie to przeciwnik w ogóle nie atakuje. Obrażenia są tylko jak się samemu chce w niego wejść.
2 Jeśli ma wyglądać jak LoG2/3 to dodaj animację obrażeń zarówno u bohatera jak i u wroga, animację ataku wroga i daj więcej klatek animacji (z charsetów widzę, że masz) bohatera zamiast tej samej 2 razy.
3 Poza tym świeci się nie ten co dostaje obrażenia tylko ten co zadaje. Domyślam się, że powinno być odwrotnie.
4 Obrazek z HP nie działa po transformacji. Pewnie dlatego, że zmieniasz postać na zupełnie inną. Lepiej użyć takich poleceń jak ChangeHeroWalkGFX, ChangeHeroFace i AbilityInc/Dec zamiast robić nową postać z ssj.
5 Rzekomy Present Trunks ma charset młodszego Future Trunksa.
6 Nie było udźwiękowienia, chociaż domyślam się, że dlatego aby demo mniej zajmowało.
7 Jak chcesz robić tak żeby gra chodziła bez rtp to nie musisz tam ładować całego rtp. Takie programy jak RM2K Plugin Utility umożliwiają wyrzucenie tego co niepotrzebne, a zostawienie tego co niezbędne do samodzielnego działania (można pobrać stąd)
- BH Daimaouji
- SSJ 5
- Posty: 6009
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
Tak naprawde to mial byc ten 2 i on ponoc to poprawil juz5. Rzekomy Present Trunks ma charset młodszego Future Trunksa
Tez dobry pomysl7 Jak chcesz robić tak żeby gra chodziła bez rtp to nie musisz tam ładować całego rtp. Takie programy jak RM2K Plugin Utility umożliwiają wyrzucenie tego co niepotrzebne, a zostawienie tego co niezbędne do samodzielnego działania
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
- GokugetaSS6
- SSJ 4+
- Posty: 463
- Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am
- BH Daimaouji
- SSJ 5
- Posty: 6009
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
Dun dun dun masz ten sam problem co ja mialem z grami DB by kulilin i DB SS
Radze ci od teraz grac w trybie okiennym
Jak pisze pomoc w RPG Makerze , usun sterowniki Joystika , to powinno pomoc
Radze ci od teraz grac w trybie okiennym
Jak pisze pomoc w RPG Makerze , usun sterowniki Joystika , to powinno pomoc
Piszcie do mnie BH , nie BH Daimaouji
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
"100% JBH !!" - Nie wiem o co ci chodzi astarot , ale jesli to ma być obraza , to chyba miałeś SIEBIE na myśli
Angela Mioduńska Buga 2008-2014
Ayla Mioduńska 2003-2019
- GokugetaSS6
- SSJ 4+
- Posty: 463
- Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am
Uwaga! Wazna informacja! Projekt niestety musze zacząć od początku poniewaz nic nie pomaga z naprawieniem tego bleda :/ Inne projekty sie wczytuja tylko nie ten. Teraz zabieram sie za dokonczenie ABS'a i robie CMS .
Oki odrazu dodaje nowy system abs ale nadal jest nie taki jak chce Tutaj macie linka do filmika (troche krotki bo sie za szybko zabija nnie wiem czemu) Ale jak sie przyjzycie to teraz walczy i kopniakiem za pierwszym kliknieciem a potem z piesci
I odrazu zapodam tez mapke planety Vegeta.
Filmik: ABS
Mapka:
Oki odrazu dodaje nowy system abs ale nadal jest nie taki jak chce Tutaj macie linka do filmika (troche krotki bo sie za szybko zabija nnie wiem czemu) Ale jak sie przyjzycie to teraz walczy i kopniakiem za pierwszym kliknieciem a potem z piesci
I odrazu zapodam tez mapke planety Vegeta.
Filmik: ABS
Mapka:
- BH Daimaouji
- SSJ 5
- Posty: 6009
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 6:04 pm
- GokugetaSS6
- SSJ 4+
- Posty: 463
- Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am
To wlasnie jest ten problem z kolem co mowilem Zostaje tylko taki kawalek z calego kolka na mapce. Chodzenie ? Przeciez szedl tam
Oki macie tutaj filmik z prawie skonczonym ABS'em bicia rekoma i nogoma.
ABS wersja 1.000200002011
Oki macie tutaj filmik z prawie skonczonym ABS'em bicia rekoma i nogoma.
ABS wersja 1.000200002011