Dragon Ball Another Story

Wszystko o RPG Makerze.

Moderator: Moderatorzy

Astarot
SSJ 5
Posty: 674
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 8:24 pm

Post autor: Astarot »

Nie moge sie doczekac ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
WireX
SSJ 4
Posty: 299
Rejestracja: ndz cze 22, 2008 10:18 am
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: WireX »

No właśnie ja tez, tylko ciekawe ile przyjdzie nam czekać...
Astarot
SSJ 5
Posty: 674
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 8:24 pm

Post autor: Astarot »

Jezeli prace trwaja nadal to ja moge jeszcze poczekac :)

Lepiej zeby gra byla dopieta na ostatni guzik, niz zeby pozniej okazalo sie, ze jest kiepska...
Obrazek
Gogetta Jr.
Silniejszy Saiya-jin
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 20, 2009 10:56 am

Post autor: Gogetta Jr. »

Podczas treningu ugryzł mnie rekin i wpadłem do kamienia i nie mogłem wyjść. Było to w trzecim dniu treningu.
Kyra
SSJ 4+
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 02, 2008 7:51 pm
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Kyra »

Gogetta Jr. pisze:Podczas treningu ugryzł mnie rekin i wpadłem do kamienia i nie mogłem wyjść. Było to w trzecim dniu treningu.
-_-
Obrazek
Astarot
SSJ 5
Posty: 674
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 8:24 pm

Post autor: Astarot »

Kyra pisze:-_-
Nie gralem i nie wiem, ale byc moze jest to jakis bug ;]
Obrazek
Gogetta Jr.
Silniejszy Saiya-jin
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 20, 2009 10:56 am

Post autor: Gogetta Jr. »

Właśnie dlatego napisałem na forum.

Szóstego dnia treningu stało się to samo, ale zabiły mnie inne rekiny i trening się skończył.

Właśnie trenuje u kamesenina. Podczas treningu z 20Kg skorupą zyskałem maksymalne statystyki, lecz nadal nie mogę poruszyć tej skały :( Powiecie mi co mam zrobić?
NEROX
Silniejszy Saiya-jin
Posty: 12
Rejestracja: sob cze 20, 2009 2:29 pm
Lokalizacja: Stronie Śląskie

Post autor: NEROX »

RE.
Jak prace nad v.beta?:P
Awatar użytkownika
mac402
Game Maker
Posty: 136
Rejestracja: pn sty 14, 2008 3:14 pm

Post autor: mac402 »

Uff! Ponad tydzień byłem na urlopie i kompa w ogóle nie widziałem, a nie wyrobiłem się też z tym przed wyjazdem. Teraz wróciłem i z kolei zatrzymał mnie jakiś bug, ale jak się już okazało błąd był bardzo prosty - byłem zmęczony i wpisałem 2 razy to samo. Jeszcze trochę cierpliwości proszę. Co prawda beta to beta i nie zamierzam tam nic specjalnie dopieszczać, ale ważne żeby dało się w to pograć :wink: .

Pozdrawiam
GokuLSSJ5
Wojownik z Kaioukenem
Posty: 30
Rejestracja: czw cze 05, 2008 3:38 pm

Post autor: GokuLSSJ5 »

Ej mac trochę tej cierpliwości to jednak dużo trzeba :D Kiedy będzie ?
krzychu1301
Wojownik z Kaioukenem
Posty: 22
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 3:48 am

Post autor: krzychu1301 »

mac ja też chciałbym wiedzieć kiedy
Awatar użytkownika
macgoku
SSJ 3
Posty: 172
Rejestracja: śr mar 11, 2009 9:39 pm
Lokalizacja: Piła

Post autor: macgoku »

J kiedy ta gra czekam :wink:
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
GokugetaSS6
SSJ 4+
Posty: 463
Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am

Post autor: GokugetaSS6 »

Jak zobaczylem na forum ze macgoku napisal to to sie juz ucieszylem ze to ten mac... a jednak nie :/ Mac kiedy wypuscisz ? :D
Obrazek
Awatar użytkownika
mac402
Game Maker
Posty: 136
Rejestracja: pn sty 14, 2008 3:14 pm

Post autor: mac402 »

Przed chwilą wysłałem wszystkim chętnym wersję testową. Jeżeli ktoś się zgłaszał, a nie otrzymał linka na PW, to proszę się ze mną skontaktować. Szczegóły napiszę później.

@GokugetaSSJ6: A to sorx, wysłałem Ci teraz.

EDIT: A teraz co do zmian, które do tej pory zostały zaimplementowane
- poprawiona/ładniejsza grafika Lunch (ciemnowłosej)
- nie ma odłosu kroków w czasie latania na małych mapach
- pominięty całkowicie ekran tytułowy rpg makera
- można w dowolnym momencie gry władować save'a (wcześniej tylko z ekranu tytułowego)
- nie można użyć przedmiotów leczniczych na postaciach ze stanem K.O. w menu przedmiotów
- przegrana Oolongiem/Puaru z RoboPilafem nie prowadzi do GameOver tylko do uwięzienia
- w minigrze z przepychaniem skały widnieje pasek ukazujący siłę potrzebną do jej przepchnięcia
- zaczynając nową grę można pominąć intro wciskając 'Enter' na początku
- dodane menu opcji z zapisem ustawień na wszystkie save'y
- inny styl grafiki w menu walk
- naprawiony bug w poleceniu 'Sensing' w czasie walki
- wykorzystany moduł FMOD do odtwarzania muzyki
- dodana fabuła 21 TB
- system pozwalający wypuszczać patche do gry, dzięki czemu nie trzeba ściągać całej poprawionej wersji z powodu jakiegoś tam pojedynczego błędu (zobaczymy jak to będzie działać)
Rzeczy do zrobienia nadal:
- aktywny Dragon Kombat
- system biosów postaci
- nowe techniki walki (część już jest w v. testowej, części nie ma)
- poboczne wątki w czasie TB (ok. 3)
- sekwencja w której Jackie Chun tańczy ma być w założeniu jak w grach typu DDR
- jest taki bug gdzie nie scrolluje prawidłowo ekranu w dół w scenie po walkach eliminacyjnych (zobaczycie o co chodzi)
- uaktualnienie pliku pomocy
- a i wyciąłem ostatnią walkę w TB w wersji testowej (Goku vs Jackie)
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 12:22 pm przez mac402, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
GokugetaSS6
SSJ 4+
Posty: 463
Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am

Post autor: GokugetaSS6 »

Ja nie dostalem :(
Obrazek
ODPOWIEDZ