Dragon Ball Another Story
Moderator: Moderatorzy
-
- Silniejszy Saiya-jin
- Posty: 12
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 10:56 am
-
- Silniejszy Saiya-jin
- Posty: 12
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 10:56 am
Uff! Ponad tydzień byłem na urlopie i kompa w ogóle nie widziałem, a nie wyrobiłem się też z tym przed wyjazdem. Teraz wróciłem i z kolei zatrzymał mnie jakiś bug, ale jak się już okazało błąd był bardzo prosty - byłem zmęczony i wpisałem 2 razy to samo. Jeszcze trochę cierpliwości proszę. Co prawda beta to beta i nie zamierzam tam nic specjalnie dopieszczać, ale ważne żeby dało się w to pograć .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Wojownik z Kaioukenem
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz lip 27, 2008 3:48 am
- GokugetaSS6
- SSJ 4+
- Posty: 463
- Rejestracja: pn sty 28, 2008 1:16 am
Przed chwilą wysłałem wszystkim chętnym wersję testową. Jeżeli ktoś się zgłaszał, a nie otrzymał linka na PW, to proszę się ze mną skontaktować. Szczegóły napiszę później.
@GokugetaSSJ6: A to sorx, wysłałem Ci teraz.
EDIT: A teraz co do zmian, które do tej pory zostały zaimplementowane
- aktywny Dragon Kombat
- system biosów postaci
- nowe techniki walki (część już jest w v. testowej, części nie ma)
- poboczne wątki w czasie TB (ok. 3)
- sekwencja w której Jackie Chun tańczy ma być w założeniu jak w grach typu DDR
- jest taki bug gdzie nie scrolluje prawidłowo ekranu w dół w scenie po walkach eliminacyjnych (zobaczycie o co chodzi)
- uaktualnienie pliku pomocy
- a i wyciąłem ostatnią walkę w TB w wersji testowej (Goku vs Jackie)
@GokugetaSSJ6: A to sorx, wysłałem Ci teraz.
EDIT: A teraz co do zmian, które do tej pory zostały zaimplementowane
Rzeczy do zrobienia nadal:- poprawiona/ładniejsza grafika Lunch (ciemnowłosej)
- nie ma odłosu kroków w czasie latania na małych mapach
- pominięty całkowicie ekran tytułowy rpg makera
- można w dowolnym momencie gry władować save'a (wcześniej tylko z ekranu tytułowego)
- nie można użyć przedmiotów leczniczych na postaciach ze stanem K.O. w menu przedmiotów
- przegrana Oolongiem/Puaru z RoboPilafem nie prowadzi do GameOver tylko do uwięzienia
- w minigrze z przepychaniem skały widnieje pasek ukazujący siłę potrzebną do jej przepchnięcia
- zaczynając nową grę można pominąć intro wciskając 'Enter' na początku
- dodane menu opcji z zapisem ustawień na wszystkie save'y
- inny styl grafiki w menu walk
- naprawiony bug w poleceniu 'Sensing' w czasie walki
- wykorzystany moduł FMOD do odtwarzania muzyki
- dodana fabuła 21 TB
- system pozwalający wypuszczać patche do gry, dzięki czemu nie trzeba ściągać całej poprawionej wersji z powodu jakiegoś tam pojedynczego błędu (zobaczymy jak to będzie działać)
- aktywny Dragon Kombat
- system biosów postaci
- nowe techniki walki (część już jest w v. testowej, części nie ma)
- poboczne wątki w czasie TB (ok. 3)
- sekwencja w której Jackie Chun tańczy ma być w założeniu jak w grach typu DDR
- jest taki bug gdzie nie scrolluje prawidłowo ekranu w dół w scenie po walkach eliminacyjnych (zobaczycie o co chodzi)
- uaktualnienie pliku pomocy
- a i wyciąłem ostatnią walkę w TB w wersji testowej (Goku vs Jackie)
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 12:22 pm przez mac402, łącznie zmieniany 3 razy.