Dragon Ball Another Story
Moderator: Moderatorzy
No ciekawie... Powiem tak, opcję przegrania TB i kontynuowania gry zamierzałem dać - nie dostaje się wtedy po prostu technik nauczonych w czasie TB. Co do grania przeciwnikiem - będzie można grać niektórymi postaciami w trybie Dragon Kombat. Natomiast nad możliwością grania kimś innym w trybie historii, to nie mogę obiecać. Na pewno jest wykonalne, ale nie wiem czy się wyrobiłbym .
-
- Silniejszy Saiya-jin
- Posty: 12
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 2:29 pm
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
Wlasnie skonczylem grac i po prostu....zamurowalo mnie
Gra jest na prawde bdb. Grajac w gry DB. do tej pory ona jest moim faworytem (oczywiscie jesli tak jak autor mowi - bedzie ciag dalszy)
W takim razie zapytam czy jest juz moze jakis update? Czy dalej nic?
Z Gory dziekuje za odp!
Pozdrawiam NEROX.
Gra jest na prawde bdb. Grajac w gry DB. do tej pory ona jest moim faworytem (oczywiscie jesli tak jak autor mowi - bedzie ciag dalszy)
W takim razie zapytam czy jest juz moze jakis update? Czy dalej nic?
Z Gory dziekuje za odp!
Pozdrawiam NEROX.
A więc, prace nad gierką idą powoli do przodu. Raczej nie mam na razie z niczym problemów i ma to wszystko taki kształt jaki chcę . Teraz jest już tylko 1 ekran tytułowy (ten od rpg makera został całkowicie pominięty), opcja load jest dostępna w każdym momencie gry (nie trzeba wychodzić do ekranu tytułowego) no i jeśli są save'y to automatycznie pojawia się okno ładowania przy wyborze trybu historii. To parę z nowych rzeczy. Część fabularna wkrótce powinna być skończona. Tytuł 'Dragon Ball' na ekranie tytułowym wygląda inaczej, bo miałem informacje o tym, że jest brzydki. Użyłem więc oryginalnego logo DB.
Tu może zwrócę się też z małą prośbą, jeśli ktoś jest dobry w robieniu bannerów. Otóż przydałby mi się nowy ładniejszy napis "Another Story" (kształt mniej więcej tak jak na obrazku, ale bez tego falowania bo to w grze jest on ruchomy i dlatego tak wygląda na screenie). Wymiary to 131x39. Format png lub bmp, z paletą 256-kolorów. Oczywiście miejsce w creditsach za to gwarantowane .
Tu może zwrócę się też z małą prośbą, jeśli ktoś jest dobry w robieniu bannerów. Otóż przydałby mi się nowy ładniejszy napis "Another Story" (kształt mniej więcej tak jak na obrazku, ale bez tego falowania bo to w grze jest on ruchomy i dlatego tak wygląda na screenie). Wymiary to 131x39. Format png lub bmp, z paletą 256-kolorów. Oczywiście miejsce w creditsach za to gwarantowane .
Nie jestem dobrym grafikiem ale spróbuje coś "stworzyć" xD (wiesz chcę w creditsach być xD)
EDIT:
Pierwsza praca ^^ Zajęło mi to 15 min więc się nie starałem
Nie są to te same rozmiary ale zbliżone (trochę większe xD)
Napisz czy tworzyć dalej, czekasz na inne opinie/prace, może być xD
EDIT:
Kolejne 15 minut ^^
To zrobiłem z myślą o napisie "Dragon Ball" niebieska otoczka i żółto-czerwony napis
EDIT:
Pierwsza praca ^^ Zajęło mi to 15 min więc się nie starałem
Nie są to te same rozmiary ale zbliżone (trochę większe xD)
Napisz czy tworzyć dalej, czekasz na inne opinie/prace, może być xD
EDIT:
Kolejne 15 minut ^^
To zrobiłem z myślą o napisie "Dragon Ball" niebieska otoczka i żółto-czerwony napis
-
- Silniejszy Saiya-jin
- Posty: 12
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 2:29 pm
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
Moim zdaniem powinno bardziej podtrzymywac klimat glownego loga , dlatego to jest moj typ:
Lekko znieksztalcone poniewaz wrzucilem jpg
PS.Do tego zeby glowne logo nie roznilo sie od napisu , zrobilbym je od podstaw.
Pozdrawiam NEROX
/Wg. Mnie idealnie, bo sam takie samo zrobiłem szkoda ze mnie uprzedziłeś ^^ / Kris
Lekko znieksztalcone poniewaz wrzucilem jpg
PS.Do tego zeby glowne logo nie roznilo sie od napisu , zrobilbym je od podstaw.
Pozdrawiam NEROX
/Wg. Mnie idealnie, bo sam takie samo zrobiłem szkoda ze mnie uprzedziłeś ^^ / Kris
Ostatnio zmieniony pn cze 22, 2009 5:39 pm przez NEROX, łącznie zmieniany 1 raz.
O! Widzę, że odzew był:) Mi najbardziej się spodobał ten ostatni baner NEROXa. Z tym, że wersja ostateczna by musiała mieć tak
- format bmp/png koniecznie 256-kolorowe (24-bitowe musiałbym skonwertować do 256, a to oznacza pogorszenie się jakości od oryginału)
- napis ostro odgraniczony od tła, bez cienia itp. pod napisem (rpg maker nie obsługuje czegoś takiego jak kanał alfa, więc każda przezroczystość staje się nieprzezroczysta i wygląda okropnie)
- wielkość taka jaką podałem (gry spod rm są w rozdzielczości 320x240), szerokość może być większa, bardziej zależy mi na wysokości, żeby napisy na siebie nie nachodziły
Tak jak mówiłem daję za to miejsce w creditsach gierki.
- format bmp/png koniecznie 256-kolorowe (24-bitowe musiałbym skonwertować do 256, a to oznacza pogorszenie się jakości od oryginału)
- napis ostro odgraniczony od tła, bez cienia itp. pod napisem (rpg maker nie obsługuje czegoś takiego jak kanał alfa, więc każda przezroczystość staje się nieprzezroczysta i wygląda okropnie)
- wielkość taka jaką podałem (gry spod rm są w rozdzielczości 320x240), szerokość może być większa, bardziej zależy mi na wysokości, żeby napisy na siebie nie nachodziły
Tak jak mówiłem daję za to miejsce w creditsach gierki.
No na tym mi już mniej zależy, ale jak chcesz się pobawić to proszę bardzo . Wymiary napisu DB to 148x36 px.PS.Do tego zeby glowne logo nie roznilo sie od napisu , zrobilbym je od podstaw.
-
- Silniejszy Saiya-jin
- Posty: 12
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 2:29 pm
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
Przepraszam ale mam problemy zinternetem,jestem zmuszony pisac z psp.kolo 18 bedzie mi juz normalnie dzialal,wiec wszystko powrzucam.Pozdrawiam NEROX
[ Dodano: Czw Cze 25, 2009 9:53 am ]
Prosze jeszcze o Chwilke cierpliwosci poniewaz jestem po formacie - co za tym idzie? brak photoshopa(:/) ktorego wlasnie zaczynam sciagac(Piraty gora!:P )
[ Dodano: Czw Cze 25, 2009 9:53 am ]
Prosze jeszcze o Chwilke cierpliwosci poniewaz jestem po formacie - co za tym idzie? brak photoshopa(:/) ktorego wlasnie zaczynam sciagac(Piraty gora!:P )
-
- Silniejszy Saiya-jin
- Posty: 12
- Rejestracja: sob cze 20, 2009 2:29 pm
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
Witam!
A wiec tak! Nie wiem czy dobrze to jest zrobione(usunalem tylko cien) czy chodzi ci tez o inne efekty.Zamieszczam tutaj bmp oraz PNG do wyboru do koloru(:P) :
Oraz cos nad czym pracowalem kiedy nie mialem internetu i mi sie nudzilo:
Jest to projekcik MENU ktory chcialbym Tobie zaproponowac (oczywiscie jezeli bedziesz chcial zmienic)
Kolorystyka MENU pod kolor Tytulowego LOGA , pojedyncze opcje typu Historia czy Dragon Kombat stawalyby sie "wypukle" kiedy najechaloby sie na nie Dragon Ballem.
Glownego tła z tylu staralem sie nie zmieniac , ale rowniez moznaby bylo pomyslec nad czyms odpowiednim.Jezeli potrzebowalbys jakies pomocy w grafice , jestem do dyspozycji
PS.To tylko takie moje male sugestie dotyczace MENU, jezeli Tobie pasuje tak jak jest teraz , to zapomnij o tym o czym wspominalem
Aha i btw. Piccolo musisz isc do gory nacisnac ->nacisnac enter->wyjsc z motocyklu->probowac pobawic sie motocyklem , wtedy Bulma zawola o pomoc
Pozdrawiam NEROX
A wiec tak! Nie wiem czy dobrze to jest zrobione(usunalem tylko cien) czy chodzi ci tez o inne efekty.Zamieszczam tutaj bmp oraz PNG do wyboru do koloru(:P) :
Oraz cos nad czym pracowalem kiedy nie mialem internetu i mi sie nudzilo:
Jest to projekcik MENU ktory chcialbym Tobie zaproponowac (oczywiscie jezeli bedziesz chcial zmienic)
Kolorystyka MENU pod kolor Tytulowego LOGA , pojedyncze opcje typu Historia czy Dragon Kombat stawalyby sie "wypukle" kiedy najechaloby sie na nie Dragon Ballem.
Glownego tła z tylu staralem sie nie zmieniac , ale rowniez moznaby bylo pomyslec nad czyms odpowiednim.Jezeli potrzebowalbys jakies pomocy w grafice , jestem do dyspozycji
PS.To tylko takie moje male sugestie dotyczace MENU, jezeli Tobie pasuje tak jak jest teraz , to zapomnij o tym o czym wspominalem
Aha i btw. Piccolo musisz isc do gory nacisnac ->nacisnac enter->wyjsc z motocyklu->probowac pobawic sie motocyklem , wtedy Bulma zawola o pomoc
Pozdrawiam NEROX
To ja się wypowiem Ekhem a więc tło z menu jest z gry o Dragon Ball'u więc nie ma potrzeby zmieniać co do twojego pomysłu na menu to Historia, Dragon Kombat i Wyjście nie pasują do żółto-czerwonego koloru (to dziwnie wygląda według mnie ) co do napisu "AnotherStory" chodziło o bez cienia (zrobione) odpowiednie rozmiary (131x39 ale mac już mówił ze może być większa szerokość) i bmp/png 256-kolorowe (png i bmp zrobione ale czy 256 kolorów to nie wiem ) Teraz czekać co powie mac ^^
A no właśnie
Napis jest fajny ale niestety w tym stanie się nie nadaje do zaimplementowania do gry. Właściwie all 3 kryteria, o których mówiłem nie są spełnione (jak widzicie wcale to nie jest takie proste z tym robieniem gier ). Za duży (wysokość 49 a miała być 39 i szerokość ~131), głębia 24-bity (16,7 mln kolorów) zamiast 8-bitów (256 kolorów) a napis nieostro odgraniczony (powinna być obwódka i od razu tło bez kolorów przejściowych wokół)
Tak to musi być jak na przykładzie powyżej bo inaczej efekt jest po prostu bardzo brzydki w grze
Co do propozycji na grafikę w menu mi się wydaje zbyt monotematyczne dawanie wszystkich napisów w jednym stylu. Jak chcesz pokombinować ze zrobieniem ładniejszych napisów mogę tu wrzucić oryginały to od razu będzie wiadomo jakie mają być wymiary. Z tym, że tak samo WSZYSTKO na rm2k musi być w palecie 256 kolorów.
Napis jest fajny ale niestety w tym stanie się nie nadaje do zaimplementowania do gry. Właściwie all 3 kryteria, o których mówiłem nie są spełnione (jak widzicie wcale to nie jest takie proste z tym robieniem gier ). Za duży (wysokość 49 a miała być 39 i szerokość ~131), głębia 24-bity (16,7 mln kolorów) zamiast 8-bitów (256 kolorów) a napis nieostro odgraniczony (powinna być obwódka i od razu tło bez kolorów przejściowych wokół)
Tak to musi być jak na przykładzie powyżej bo inaczej efekt jest po prostu bardzo brzydki w grze
Co do propozycji na grafikę w menu mi się wydaje zbyt monotematyczne dawanie wszystkich napisów w jednym stylu. Jak chcesz pokombinować ze zrobieniem ładniejszych napisów mogę tu wrzucić oryginały to od razu będzie wiadomo jakie mają być wymiary. Z tym, że tak samo WSZYSTKO na rm2k musi być w palecie 256 kolorów.