Wszystko, co nie dotyczy DB, ale ma związek z Anime.
Moderator: Moderatorzy
Barni
SSJ 5
Posty: 2999 Rejestracja: sob kwie 21, 2007 4:38 pm
Lokalizacja: Golina City
Post
autor: Barni » pt maja 16, 2008 1:40 pm
Nazwa tematu pisze: Top 10 ulubionych Anime
Bobercik pisze: manga ;*
xDDDDDD
.
Bobercik
SSJ 5
Posty: 2940 Rejestracja: pn lut 13, 2006 7:02 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: Bobercik » pt maja 16, 2008 1:52 pm
Barni pisze: Nazwa tematu pisze: Top 10 ulubionych Anime
Bobercik pisze: manga ;*
xDDDDDD
Kocham Anime Dragon Ball za mangę
dozorco . A po drugie, temat ja założyłem, więc mogę nawet napisać:
1.Faceci w czerni - Will Smith ;*
Ostatnio zmieniony pt maja 16, 2008 11:29 pm przez
Bobercik , łącznie zmieniany 1 raz.
Pitti
SSJ 5
Posty: 2676 Rejestracja: wt kwie 24, 2007 11:05 am
Post
autor: Pitti » pn cze 29, 2009 1:40 pm
1. Beyblade
2. One Piece
3. Death Note
4. Bleach
5. Dragon Ball
6. Saint Seiya
7. Naruto
8. Devil May Cry
9. Soul Eater
xD
I'll become The King of Pirates!
macgoku
SSJ 3
Posty: 172 Rejestracja: śr mar 11, 2009 9:39 pm
Lokalizacja: Piła
Post
autor: macgoku » czw mar 04, 2010 4:20 pm
1.Yu-Gi-Oh-najlepsze anime jakie widziałem
2.Naruto-oglądam w tv
3.Dragon Ball-kiedyś uwielbiałem
4.Dr.Slump-niezła dawka humoru
Jak se przypomne to dam jeszcze
.
Rav
;)
Posty: 1007 Rejestracja: pn lis 29, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:
Post
autor: Rav » pn mar 17, 2014 10:12 pm
Nie chcę tutaj rankingować, więc nie sugerować się kolejnością (jest ona chronologiczna):
1. Dragon Ball/Z/GT
2. Naruto (zwłaszcza Shippuuden)
3. Death Note
4. Code Geass
Reszta nie spodobała mi się na tyle, żebym uznał ją za wartą wzmianki
...::: Keep Calm & Follow your Joy :::...
Bobercik
SSJ 5
Posty: 2940 Rejestracja: pn lut 13, 2006 7:02 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: Bobercik » wt mar 18, 2014 3:12 pm
Kolejność zależna od humoru, codziennie inaczej:
1.Dragon Ball/Z
2.Aoki Densetsu Shoot
3.Gundam Wing
-> trzy tytuły, do których mam taką miłość, że nigdy chyba z tego podium nie spadną
4.Death Note - ogółem najlepsze anime jakie oglądałem, najlepsze, ale nie ulubione
5.Naruto Shippuden - pierwsza seria aż tak mnie nie wkręciła, druga cudna, choć ostatnio coraz gorzej
I tyle na tę chwilę.
Rav
;)
Posty: 1007 Rejestracja: pn lis 29, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:
Post
autor: Rav » ndz mar 12, 2017 12:47 am
Dodaję kolejne tytuły:
5. Steins Gate
6. Sword Art Online
7. Shingeki no Kyojin
...::: Keep Calm & Follow your Joy :::...