Wasze pomysły
Moderatorzy: Hellion, Moderatorzy
-Zabójcze cięcie: bardzo potężne cięcie, gdyż używa energii Ki do zwiększenia siły ciosu, może rozciąć wroga na pół jednym ciosem. Jest to technika Trudna.
Wymagane BP: 500.000, koszt nauki: 100, koszt w Ki: 80, zasięg: bliski, efekt: szansa równa (siła xMBP /wytrzymałość wroga xk20)% na zadanie śmiertelnego ciosu, który zabija wroga od razu, jeśli rzut nie wyjdzie to nic się nie dzieje, bazowa celność: 90%.
Wprowadził bym małą kosmetyczną zmianę, do tej techniki.
Jeśli rzut na śmiertelny cios się nie udał, obrażenia są liczone jak od zwykłego cięcia. Czemu tak? No bo w końcu kolesia trafiłem . Trochę dziwne, gdy trafiam kolesia, mój miecz wbija się w jego ciało, a tu zonk, jemu nic nie jest xD
Wymagane BP: 500.000, koszt nauki: 100, koszt w Ki: 80, zasięg: bliski, efekt: szansa równa (siła xMBP /wytrzymałość wroga xk20)% na zadanie śmiertelnego ciosu, który zabija wroga od razu, jeśli rzut nie wyjdzie to nic się nie dzieje, bazowa celność: 90%.
Wprowadził bym małą kosmetyczną zmianę, do tej techniki.
Jeśli rzut na śmiertelny cios się nie udał, obrażenia są liczone jak od zwykłego cięcia. Czemu tak? No bo w końcu kolesia trafiłem . Trochę dziwne, gdy trafiam kolesia, mój miecz wbija się w jego ciało, a tu zonk, jemu nic nie jest xD
"Człowiek, to brzmi tak dumnie" A tu biją cię w mordę i mówią żeś sukinsyn
Moim zdaniem nie bardzo to pasuje, ponieważ jaka była by potężna wtedy ta technika... Albo zabije, albo nie, a jak nie to i tak zrani. Używający tej techniki musi sie liczyć z tym, że jak mu się nie uda to nic nie będzie. A można wprowadzić, że przy nie udanej próbie zabicia wroga wróg po prostu uskoczył nie tracąc akcji.
Co wy na to?
Co wy na to?
Oni... ((-(-_(-_-)_-)-)) Ludzie Mafii
Że co? Czyli wyszedł Ci rzut na celność, po czym po chwili gracz słyszy, jednak twój przeciwnik odsunął się. Że co? :O. To już szybciej bym zrobił, że twój atak zatrzymał się na jego skórze nic nie robiąc (Hua, hua, hua, ale kozak ze mnie ), lecz i to jest nierealne, bo przecież ten atak powinien być silniejszy niż zwykłe cięcie, a nie zadaje ob O_o.
Rozumie ktoś, co piszę ?
Rozumie ktoś, co piszę ?
"Człowiek, to brzmi tak dumnie" A tu biją cię w mordę i mówią żeś sukinsyn
- Caere Etrur
- SSJ
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 7:14 pm
Tia...
ogolnie to technika ktora po wykonaniu zabija? Pod warunkiem ze na kosciach bedziemy mieli szczescie? Mysle, ze trzeba by bylo ja wyposrodkowac. Moim zdaniem:
Zadawac by miala duze obrazenia w momencie gdy rzut na "śmierć" nie wyjdzie. Wtedy okazuje się, że np: przeciwnik jest ciężko ranny, np: stracił dłoń, ramie, tudzież noge lub wylewa mu się krew z brzucha.
Wystarczyłoby tylko dopisać siłe obrażeń jeśli rzut na "śmierć" bedzie nieudany.
ogolnie to technika ktora po wykonaniu zabija? Pod warunkiem ze na kosciach bedziemy mieli szczescie? Mysle, ze trzeba by bylo ja wyposrodkowac. Moim zdaniem:
Zadawac by miala duze obrazenia w momencie gdy rzut na "śmierć" nie wyjdzie. Wtedy okazuje się, że np: przeciwnik jest ciężko ranny, np: stracił dłoń, ramie, tudzież noge lub wylewa mu się krew z brzucha.
Wystarczyłoby tylko dopisać siłe obrażeń jeśli rzut na "śmierć" bedzie nieudany.
- Caere Etrur
- SSJ
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 7:14 pm
Technika Ronka, dość ciekawa i na pewno potężna, ale jak to w życiu nawet przy 90% nie zawsze się trafia A i koszt Ki dość wysoki, więc po 1-2 nie udanych próbach, każdy zrezygnuje z kolejnego podejścia.
Dodał bym tylko jeszcze, że używać jej mogą osoby posiadające Miecz Prawdziwy, bo każdy inny miecz nie mógłby "przenieść" tak dużej energii
Dodał bym tylko jeszcze, że używać jej mogą osoby posiadające Miecz Prawdziwy, bo każdy inny miecz nie mógłby "przenieść" tak dużej energii
Nie wiem czy było to ale dodam coś od siebie na temat broni i nie tylko.
Topór Siła x3k10 40%
Takie coś jest w zasadach ale moim zdaniem powinien być podział taki sam jak mieczy w zależności na jakość a dajmy różnica między toporem a mieczem taka że topór może mieć techniki mieczowe lecz ma jakiś minus do celności bo co jak co ale toporem cieżej walczy się
np. -5% do technik mieczowych lecz obrażenia większe
Do tego jeszcze młot też techniki brane z mieczy lecz np. -10% do każdej techniki mieczowej lecz jeszcze większe obrażenia od innych.
Zbroje
Wiadomo w DB Saiya-jinie mieli swoje zbroje ja bym wprowadził jeszcze zbroje ludzkie, Kaioshin oraz demonów
Specjalne techniki
Nameczanie i Demony że od jakiegoś progu mogą regenerować ciało
Topór Siła x3k10 40%
Takie coś jest w zasadach ale moim zdaniem powinien być podział taki sam jak mieczy w zależności na jakość a dajmy różnica między toporem a mieczem taka że topór może mieć techniki mieczowe lecz ma jakiś minus do celności bo co jak co ale toporem cieżej walczy się
np. -5% do technik mieczowych lecz obrażenia większe
Do tego jeszcze młot też techniki brane z mieczy lecz np. -10% do każdej techniki mieczowej lecz jeszcze większe obrażenia od innych.
Zbroje
Wiadomo w DB Saiya-jinie mieli swoje zbroje ja bym wprowadził jeszcze zbroje ludzkie, Kaioshin oraz demonów
Specjalne techniki
Nameczanie i Demony że od jakiegoś progu mogą regenerować ciało
Bronie zawsze można dopalać KI
Nie wszyscy mają styl gry/walki UAE dopalić na maxa i koniec
Regeneracja od większej ilości BP a nie od początku
Dodatkowo moim zdaniem rasa, charakter i historia powinien widziec MG
a karta postaci co każdy widzi powinien zawierać info wyglądu cech charakterystychnych.
Nie wiem jacy są gracze ale kiedyś bywało tak że ktoś patrzył rase, charakter i nici o niecnych planach
Nie wszyscy mają styl gry/walki UAE dopalić na maxa i koniec
Regeneracja od większej ilości BP a nie od początku
Dodatkowo moim zdaniem rasa, charakter i historia powinien widziec MG
a karta postaci co każdy widzi powinien zawierać info wyglądu cech charakterystychnych.
Nie wiem jacy są gracze ale kiedyś bywało tak że ktoś patrzył rase, charakter i nici o niecnych planach