Techniki Trudne

Wszystko związane z DB Future PBCH.

Moderatorzy: Hellion, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Hellion
Guru
Posty: 582
Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:02 pm

Techniki Trudne

Post autor: Hellion »

Jako, że nie moge dodawać technik, to tutaj bedą techniki wymyślone przez graczy.

Gracze mogą się nauczyć techniki innego gracza tylko i wyłącznie jeżeli zobaczą daną technike w działaniu i uzyskają pozwolenie tego gracza na nauke.

[center]Techniki Kubiscyt'a[/center]
KI Sword: Technika polegajaca na stworzeniu miecza z czystej KI. Technika wymyślona przez Kubiscyta.
Wymagane BP: 50 000 000, Wymagana Moc: 20, koszt nauki: 150, koszt w Ki: 10Ki(ataki są 90% słabsze), 20Ki(ataki są 80% słabsze),(...) 100Ki (ataki są skuteczne jak walka zwykłym mieczem) , zasięg: bliski, efekt: Wszystkie techniki urzywane mieczem bazują na Mocy. Gdy stworzy się miecz za 100ki miecz jest uznawany za Miecz Prawdziwy. bazowa celność: Niedotyczy.

[center]Techniki WireX'a[/center]
Bariera Kekkai: technika pozwala przenieść siebie oraz wszystkich w jej obrębie do alternatywnego wymiaru, technika wymyślona przez WireX’a.
Wymagane BP: 10.000.000,
koszt nauki: 50,
koszt w Ki: 50% maksymalnej KI,
zasięg: 5k20 m w każdym z kierunków od miejsca użycia techniki,
efekt: przenosi wszystkich (gracz wykonująca technikę przenoszony jest automatycznie)(osoby, które maja zostać przeniesione określa gracz wykonujący technikę, poprzez powiedzenie guru kogo chce przenieść) w obrębie jej działania do alternatywnego wymiaru, z którego nikt nie może się wydostać , ani nikt nie może się dostać do środka bariery (chyba że osoba jej używająca zakończy technikę lub zginie). Po zakończeniu techniki wszystkie zniszczenia powstałe w środku bariery nie mają odwzorowania w świecie rzeczywisty, chyba że osoba używająca techniki zginie, wtedy zniszczenia są zachowana, to co dzieje się wewnątrz bariery oraz sama bariera jest nie widoczna dla osób znajdujących się poza nią.
bazowa celność: nie dotyczy,




Bariera Gravity Kekkai: technika pozwala przenieść siebie oraz wszystkich w jej obrębie do alternatywnego wymiaru oraz poddać wybrane osoby zwiększonej sile grawitacji, technika wymyślona przez WireX’a.
Wymagane BP: 100.000.000,
koszt nauki: 100,
koszt w Ki: 100% maksymalnej KI,
zasięg: 5k20 m w każdym z kierunków od miejsca użycia techniki,
efekt: jak przy Barierze Kekkai, dodatkowo gracz wykonujący technikę określa, które osoby znajdujące się w środku zostają poddane zwiększonej sile grawitacji zmniejszającej wszystkie statystki o 5k10%, gracz używający techniki nie może wykonać żadnej akcji przez czas trwania techniki, maksymalny czas trwania techniki k10, dodatkowo jeśli gracz wykonujący technikę zostanie zraniony bariera się rozpada.
bazowa celność: nie dotyczy

[center]Techniki Ronin'a[/center]
Dark Claw- technika polegająca na skupieniu swej energii w jednej z dłoni i ukształtowaniu jej w postaci czarnego ostrza, gdy te zrani przeciwnika zabiera część jego energię i przekazuje ją do postaci używającej techniki. Zgromadzona energia wzmacnia wojownika na czas walki.
Wymagane BP: 10 000 000 000, koszt nauki: 400PD, koszt ki: 25, zasięg: bliski, efekt: zadane obrażenia przekazywane są do wojownika i zamieniane w kumulacje (5ob=1 kumulacja), stopień obrażeń: siła x 3k10 bazowa celność: 60%

5-Kai rimitto (limit pięciu)- Ronin po osiągnięciu wysokiego progu mocy, wręcz niebezpiecznego dla otaczającego go świata, postanowił ograniczyć swą moc. Po zmianie swego ciała, na sztuczne komponenty, odkrył, że bez żadnego ryzyka, może manipulować swoim wyglądem. Po opanowaniu możliwości przemiany, odkrył on, że oprócz samej zmiany wyglądu może on również zamknąć ogromne ilości energii w nowym ciele, co skutkowało obniżeniem jego możliwości bojowych. Granicą tej techniki, przynajmniej dla kogoś na poziomie Ronina, wynosiła pięć przemian.
Wymagane BP: 100 000 000, koszt nauki: 500 PD, koszt ki: 0, zasięg: osobisty, efekt: Postać zmienia swój wygląd przy każdej transformacji, który jest ustalany przy pierwszej próbie i zostaje taki już przy każdej transformacji. Transformacja obniża bp kolejno 16x, 14x, 12x, 10x, 5x, a także zmniejsza cechy użytkownika (cechy spadają równomiernie, czyli np. jeśli ktoś miał 16 mld i używa pierwszego limitu, to jego bp spada do 1 mld i cechy spadają następująco: 6 siła, 5 moc, 5 zręczność, 5 wytrzymałość). Technikę tą jest dostosowana do ras, u których drastyczna zmiana wyglądu nie równa się z możliwymi obrażeniami, to jest do: Androidów, Icerów, Demonów. Wszelkie inne rasy muszą wykonać rzut kością k100, jeśli wynik wyniósł poniżej 50 gracz przechodzi bezpiecznie przemianę, jeśli wypadnie więcej, gracz traci na k4 sesji, 5k10 pkt hp, których nie może odtworzyć w żaden normalny, ani magiczny sposób.

[center]Techniki Krisa Shivente[/center]
Alfa Shisou : Druga technika Shivente, stworzona podczas wizyty w piekle. Tak jak podczas "Reverse Omega" należy skupić energię KI w głowie, która momentalnie przenosi się w nerw wzrokowy. Tym razem zmienia się prawe oko użytkownika, kolor tęczówki pozostaje taki sam, jednakże źrenica przekształca się w symbol Alfy. W przeciwieństwie do Omegi, Alfa nie kontroluje umysłu przeciwnika, jednak odpowiedzialna jest za czynniki nerwowe oraz posiada zdolność kinetyczną. Potrafi przenieść, rzucić, zniszczyć przedmioty (tylko takie na które pozwala siła użytkownika). Kontrola nerwów objawia się w nastepujący sposób, osoba używająca tej techniki ma możliwość wywołać fałśzywy impuls, który przeciwnik odbierze za prawdziwy(przykład. Podniesienie temperatury, wywołanie agresji lub spokoju itp). Niemożliwe jest używanie Reverse Omega i Alfa Shisou jednocześnie.
Wymagane BP ; 70.000.000, koszt nauki : 150, koszt w Ki : 60, zasięg ; Wzrokowy, efekt : Manipulacja nerwami, zdolność przemieszczania rzeczy siłą woli. Technika Nie działa na Kaioshinów oraz Nameczan. Jeżeli bez podstaw użyje tej techniki na sojusznikach, owa technika zadaje mu 10 obrażeń na ture. Tylko dla Shivente i graczy, których nauczy tej techniki, bazowa celność : Nieruchome przedmioty 90%, ruchome 50%, manipulacja nerwami 25%

[center]Techniki Breshnev'a[/center]
Legendary Punch - potężne uderzenie,w które jednak wojownik używa całej swej mocy zamiast siły.
Wymagane BP: 10.000.000,koszt nauki:1000, koszt w ki:180,zasięg:bliski,efekt:atak energetyczny,stopień obrażeń: moc x(5k8+5),bazowa celność: 60 %

[center]Techniki Breshnev'a i Xan Goran'a[/center]
Bezimienny- potężna technika, do wykonania której potrzeba dwóch osób. Atak łączony. Technika wymyślona przez Xan Goran'a i Breshnev'a
Wymagane BP: 19 000 000 000 Koszt Nauki: 1000PD Koszt użycia: 100/2 Efekt:
Dwie postaci kumulują energie i wystrzeliwują atak w kierunku wroga. W locie silniejsza kula leci prosto, a kula słabsza krąży o okół pierwszej niczym planeta po orbicie. Stopień obrażeń: Suma mocy używających techniki x(K12+10)
MBP Brane jest silniejszego użytkownika. Zasięg: średni, daleki Bazowa Celność: 50%

[center]Techniki Astarot'a[/center]
Parasite Ray - Technika polega na skoncentrowaniu Ki w palcu wskazującym i wystrzeleniu jej w przeciwnika w postaci kuli Ki wielkości porównywalnej do wielkości główki szpilki. Po trafieniu przeciwnik poddaje się działaniu telekinetycznym (silnych ruchach ciałem wykonywanych w celu uderzenia w jakiś obiekt badź podłoże) kierowanych ruchem dłoni wykonawcy ataku. Ponadto osoba wykonująca technikę może detonować ładunek zgromadzony w przeciwniku powodując obrażenia, i automatyczne uwolnienie go od ataku.
Wymagane BP: 10.000.000, koszt nauki: 70, koszt Ki: 20, zasięg: daleki, efekt: Atak odrzucający lub Atak energetyczny, stopień obrażeń: w przypadku telekinezy - moc x(k10+10), w przypadku detonacji ładunku - moc x(2k12+10) W każdej rundzie przeciwnik ma szansę na wyrwanie się równa 2k6 - Jeżeli suma liczb jest pażysta, postać uwalnia się. Tylko dla Astarota i graczy, których nauczy tej techniki , bazowa celnosć : 60%

-Soul Punisher - Technika polega na skoncentrowaniu enegi Ki w uniesionej nad glowe ręce. W dłoni gromadzi się energia przybierająca postać sporej kuli w kolorze tęczy. Nastepnie wojownik miażdży ją do rozmiarów piłki do tenisa, pomagając sobie drugą ręką. Uformowany pocisk zostaje wystrzelony w stronę wroga. Gdy trafi wchłania się w ciało aby następnie powodować obrażenia wewnętrzne co runde.
Wymagane BP:100.000.000, koszt nauki: 120, koszt Ki: 50, zasięg: daleki, efekt: obrażenia otrzymywane co rundę, stopień obrażeń: przeciwnika na k4 xMBP rund dostaje obrażenia - moc(2k10) Tylko dla Astarota i graczy, których nauczy tej techniki , bazowa celnosć : 50%
Oni... ((-(-_(-_-)_-)-)) Ludzie Mafii
Zablokowany