Nie wdawajmy się w filozoficzne dyskusje Chodzi o to, że autor zapewne użył jakiegoś powszechnie dostępnego narzędzia, a nie np. zaczynał od napisania własnego silnika/środowiska do zrobienia sobie gry tak jak to robią powiedzmy firmy zajmujące się produkcją gier. Jakiś tam SWF Quicker czy inny to taki sam tool jak RPGM.Kris pisze:Nie ma możliwości zrobienia czegokolwiek od zera ;]
Pewnie i jest trudniej, ale czy chodzi o to gdzie się trudniej robi czy o efekt. A efekt jest taki, że można znaleźć z tuzin całkiem niezłych rgpów o dragon ball zrobionych przez 'debili' w rpgm, a żaden 'inteligentny' jeszcze nie wydał takiego we flashu (przynajmniej ja nie grałem).Kris pisze:A rozeznając gre RPG może tak naprawde zrobić nawet debil (bez urazy) bo wystarczy troszkę poczytać czy coś.. A we flashu już gorzej ponieważ musisz wiedzieć co robisz.. każda kropka ma znaczenie, poza tym trzeba znać się na animacji bo bez tego nihuyah, no i nie wspominam o czymś takim jak klatki .. bo to jasne ;].
O, tego się nie spodziewałem. Do tej pory jak miałem do czynienia z flashami to nawet jak miały save'a to po wyłączeniu gry już go nie było.Kris pisze:A co do gry mac ta jest opcja Save w tej flaszówce ;]